قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
راهنمایی سرویس و تعمیر کرکره برقی مغازه

راهنمایی سرویس و تعمیر کرکره برقی مغازه

سرویس و تعیمر کرکره برقی شما بسیار مهم است. چرا؟ چون کرکره برقی مغازه شما اولین سد و گذرگاه بین شما و مشتریان شما است. بنابراین راه ورودی مشتریان بسیار مهم است مخصوصا اگر دچار مشکل بشود. خراب شدن کرکره برقی شما نتنها باعث نارحتی شما و مشتریانتان خواهد بود بلکه قطعا در کاهش اعتبار و درآمد شما نیز تاثیرگذار خواهید شد. با این مقدمه حتما به این نتیجه رسیده اید که اگر مراحل ساخت و نصب کرکره برقی را طی کرده اید حتما باید به سرویس و تعمیر کرکره برقی نیز اهمیت بدهید.

سرویس و تعمیر کرکره برقی

 

قبل از هرچیز پیشنهاد ما برای خرید، استفاده ا ز خدمات ساخت و نصب کرکره برقی مراجعه شرکت ایران کرکره است. ما تمام مراحل راه اندازی و نصب کرکره اتوماتیک را با صرف دقت بسیار انجام میدهیم. رضایت مشتریان ما گواه صداقت ماست. برای اطلاعات بیشر پروژه های نصب ما را دنبال کنید.

راهنمایی سرویس و تعمیر کرکره برقی مغازه

برای شروع کار از خودتان سوال بپرسید که چرا سرویس و تعمیر کرکره برقی برای شغل شما اهمیت دارد؟

کرکره برقی های پارکینگی و فروشگاهی  راه وردی مشتریان به تجارت شما هستند. حالا این کرکره برقی های چه زیبا و جذاب باشند و یا نه، باید هر چند وقت یکبار سرویس و تعمیر شوند. البته باید تذکر داد که استفاده از کرکره برقی های غیر استاندار امنیت کسب و کار شما را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد. برای مثال اگر درب پارکینگ شما که یکی از راه های اصلی ورود و خروج شما است در اثر بی توجهی به سرویس های دوره ای نیاز به تعمیر پیدا کند قطعا رفت و آمد شما و همچنین امنیت شما نیز دچار مشکل خواهد شد. بنابراین سرویس و تعمیرات پیشگیرانه را فراموش نکنید.

مسائلی که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند

وقتی شما با یک کرکره برقی مغازه روبرو هستید باید به بسیاری اجزاء  نصب شده در کرکره برقی  توجه کنید. فراموش نکنید هدف از این کار این است که مسائل و مشکلات کوچک کرکره برقی تبدیل به مشکلات بزرگ و دردسرساز نشود. این امر باعث جلوگیر از صرف هزینه های بالای تعمیر کرکره برقی خواهد شد.

فنر شکسته شده: شکسته شدن فنر کرکره برقی باعث می شد که کرکره برقی دیگر باز نشود

ریل های تاب برداشته: با استفاد بیش از حد از کرکره برقی ممکن است ریل های کرکره برقی تاب برداند. این امر باعث می شود تا کرکره بخوبی باز و بسته نشده و درچار مشکل حاد تر و حتی افتادن آن شود.

سوختن موتور: با افزایش کارکرد موتور کرکره برقی و ایجاد سایدگی و فرسایش در آن ممکن است موتور از کار بفیتد.

چطور از تعمیرات پر هزینه  کرکره برقی جلوگیری کنیم

اگر بیش از 2 سال است از کرکره برقی مغازه خود استفاده می کنید وقت آن رسیده تا چند دقیقه را به آن اختصاص دهید. توجه کردن به این امر باعث می شود تا شما از هزینه های احتمالی تعمیرات نجات پیدا کنید.

با صبوری کامل، تمام قطعات کرکره برقی را بررسی کنید. قسمت هایی که نیاز به تمیز کاری یا روغن کاری دارد را سرویس نمایید. ریل های کرکره برقی را چک کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی در باز و بسته شدن کرکره برقی وجود ندارد. اگر در هنگام باز و بسته شدن صدا میدهد و یا با مشکل این کار انجام میشود حتما نیاز به روغن کاری دارد. شما میتوانید با مطالعه نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ خودتان به راحتی این کار را انجام دهید و عملکرد کرکره برقی تان را بهبود بخشید. همچنین با دقت موتور کرکره برقی را بررسی کنید تا مطمئن باشید که موتور، کرکره را با سرعت باز و بسته نمی کند. اینها کارهای ساده هستند که شما برای مراقبت از کرکره برقی خود می توانید انجام دهید.

حتما از یک نصاب کرکره برقی مشاوره بگیرید

هرچند کار سرویس کرکره برقی برای جلوگیر از تعمر آن بسیار ساده است، با اینحال بهتر است این کار را به نصاب کرکره برقی واگذار کنید. اگر هر مشکلی برای کرکره برقی شما پیش آمد با شرکت ایران کرکره تماس بگیرد. ما با بیش از 10 سال سابقه، دوست و همراه شما خواهیم بود.

3 دیدگاه

  1. امیر گفت:

    آیا کرکره برقی از نوع موتور داخلی شفت کرکره (تیوبلار) نیاز به سرویس خاصی دارد؟
    ما فقط کرکره را تمیز میکنیم ولی خود موتور داخل لوله جمع کننده کرکره آلومینیومی است چطور بررسی و سرویس کنیم؟
    با تشکر
    امیر
    09133253822

  2. روحانی گفت:

    آیا کرکره برقی از نوع موتور داخلی شفت کرکره (تیوبلار) نیاز به سرویس خاصی دارد؟
    ما فقط کرکره را تمیز میکنیم ولی خود موتور داخل لوله جمع کننده کرکره آلومینیومی است چطور بررسی و سرویس کنیم؟
    با تشکر

    • eskandari گفت:

      سلام بله بهتره برای بیشتر کردن عمر مفید کرکره برقی تمام قطعات سالانه سرویس شوند. در مقاله سرویس کرکره برقی تمامی نکاتی که کمک میکنه کرکره برقی تان بیشتر عمر کند را توضیح داده ایم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما