قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

فروشگاه کرکره برقی

اگر بدنبال یک فروشگاه کرکره برقی معتبر و قابل اطمینان برای خرید کرکره برقی هستید، پیشنهاد می کنم سری به فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره بزنید.

ما به عنوان بهترین فروشگاه کرکره برقی در تهران سال هاست در زمینه ساخت و تعمیر انواع کرکره اتوماتیک مشغول فعالیت هستیم و رضایت مشتریان همواره باعث دل گرمی و پیشرفت ما بوده است.

یکی از وجوه تمایز فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت بالا می باشد. ما همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان عزیز از طریق ارائه قیمت های مناسب و مقرون به صرفه و تولید محصولات با کیفیت و رعایت استاندار در ساخت کرکره های برقی هستیم.

شرکت ایران کرکره هر آنچه که به کرکره برقی مربوط است را در اختیار شما قرار خواهد داد. از ساخت تا نصب و تعمیر کرکره برقی. همین امروز با ما تماس بگیرید.

021-55449064

آنچه در این مقاله می خوانید:

شروع استفاده از کرکره برقی

کرکر برقی با موتور اینورتر

درباره فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره

امنیت کرکره برقی

کرکره برقی نسوز و ضد آتش

کرکره برقی عایق پارکینگی

تعمیر کرکره برقی

خرید و نصب کرکره برقی سفارشی

بهترین فروشگاه کرکره برقی

کرکره برقی در گذر زمان

در زمان خیلی دور مغازه دارها بجای کرکره برقی از درب های چوبی برای درب ورودی مغاره های خود استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و به منظور امنیت بیشتر از کرکره های آهنی به عنوان یک درب محافظ استفاده می شد. این کرکره ها توسط چوب هایی به نام ” چوب کرکره ” پایین کشیده می شد و برای بالا بردن کرکره هم باید آنرا به سمت بالا هل می دادند. برای کرکره های کوچک این امر کار راحتی بود اما اگر عرض کرکره زیاد بود صاحب مغازه برای بالا و پایین آوردن کرکره باید زحمت بسیاری را تحمل می کرد. همچنین برای اینکه زحمت بالا و پایین کشیدن کرکره آهنی بیشتر از قبل نشود می بایست مغازه دار در بازه های زمانی مختلف لولای کرکره آهنی را با استفاده از روغن های صنعتی روغن کاری کنند.

 

کرکره آهنی, کرکره فولادی

شروع استفاده از کرکره برقی

به مرور زمان، مشکلات ذکر شده باعث شد تا کرکره های آهنی مغازه ها به کرکره پنجره ای تبدیل شود. این امر وزن تمام شده کرکره را کم  می کرد اما همچنان مشکل پا برجا بود و در کنار آن چون این کرکره ها به صورت پنجره ای و مشبک  بودند امنیت هم پایین می آمد و برای رفع آن مغازه دارها نیاز به آن داشتند که پشت کرکره را نیز توری های آهنی بزنند.

بعد از گذشت سال ها تکنولوژی استفاده از کرکره برقی ابتدا در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. به مرور زمان در ایران هم  استفاده از کرکره اتوماتیک در اکثر فروشگاه کرکره برقی رواج یافت. کرکره های اولیه با کرکره های امروزی بسیار متفاوت بود. موتوری که بر روی آن نصب می شد در هنگام بالا و پایین رفتن کرکره، صدای بسیار بالایی تولید می کرد. در کنار آن تیغه هایکرکره برقی اولیه از نظر مقاومت بسیار ضعیف بودند و با یک دیلم و کمی زور بازو به راحتی شکسته می شدند. 

فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره امیدوار است با ارائه توضیحاتی در رابطه با کرکره برقی جهت بالا بردن سطح دانش و آگاهی مشتریان عزیز درخصوص استفاده از کرکره های برقی گامی مثبت در راستای توسعه و پیشرفت این صنعت نوین گردد.

کرکر برقی با موتور اینورتر

بعد ها با ورود موتور های اینورتر کم صدا به فروشگاه کرکره برقی و استفاده از آنها در کرکره های مختلف مشکل اول تا حدودی برطرف شد اما مشکل دوم همچنان پا برجا بود. با استفاده هرچه بیشتر از کرکره برقی برای رفع  مشکل مقاومت آن، تیغه کرکره آلومینیومی مورد استفاده قرار گرفت. تیغه های آلومینیومی داری مقاومت بالا و وزن پایینی می باشند. با گذشت زمان و اهمیت یافتن هرچه بیشتر امنیت در کسب و کار امروزه برخی مشاغل از تیغه کرکره فولادی نیز برای حفاظت هرچه بیشتر محل کار خود استفاده می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مزایا و معایب کرکره اتوماتیک را مطالعه فرمایید. همچنین می توانید مقاله کاربردهای کرکره اتوماتیک را بررسی کنید.

 

کرکره برقی آلومینیومی,کرکره برقی رول گیتر,کرکره برقی گالوانیزه, کرکره برقی شیشه ای, ایران کرکره

درباره فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره

فروشگاه کرکره برقی ما زیر نظر شرکت ایران کرکره یکی از بهترین شرکت های تولید و ساخت سفارشی کرکره برقی در ایران است. خط تولید پیشرفته ما انواع کرکره های با کیفیت از جمله کرکره آلومینیومی، کرکره برقی رول گیتر، کرکره گالوانیزه، کرکره برقی شیشه ای و… را تولید می کند. ایران کرکره علاوه بر ساخت و نصب کرکره تامین کننده قطعات اورجینال کرکره اتوماتیک نیز می باشد.

وقتی شما برای محل سکونت یا محل کسب و کار خود به کرکره برقی احتیاج پیدا کنید ما با توجه دیزاین و متراژ محل نصب کرکره، بصورت سفارشی برای شما کرکره اتوماتیک خواهیم ساخت. کرکره های ما دارای انواع مختلف، ویژگی های متفاوت و همچنین لوازم جانبی سفارشی و اصلی خواهد بود. همچنین ما با توجه به نیاز شما می توانیم مثلا کرکره هوشمند درب پارکینگ یا کرکره درب مغازه را بصورت منحصر بفرد فقط برای شما طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید: مراحل نصب کرکره اتوماتیک

کرکره برقی, کرکره برقی قیمت, کرکره برقی اتوماتیک,کرکره برقی در تهران, امنیت کرکره برقی
امنیت کرکره برقی

داشتن امنیت یکی از مهمترین نگرانی ها امروز برای اکثر افراد است. کرکره های فولادی و استیل و همچنین درب های امنیتی و رول گیتر فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره قطعا به کسب و کار و محل زندگی شما امنیت کافی را خواهد بخشید. کرکره های فولادی و رول گیتر فروشگاه کرکره برقی ما قطعا محل کار شما را از سرقت و دستبرد سارقان حرفه ای محافظت خواهد کرد. باید در نظر داشته باشید که خرید و نصب کرکره برقی با کیفیت علاوه بر اینکه شما را از شر سرقت در امان نگه خواهد داشت به کارمندان و مشتریان شما نیز در برابر حوادثی مانند شورش، غارت و خرابکاری های احتمالی اطمینان خاطر خواهد بخشید. درکنار تمام ویژگی هایی مانند قفل شدن سریع برای ایجاد امنیت بالا، طراحی های منحصر بفرد، قرار دادن آپشن های مختلف حرکتی و امنیتی و… کرکره برقی شما بصورت کاملا زیبا و متناسب با دیزاین محل شما نصب خواهد شد.

 

کرکره برقی نسوز و ضد آتش

در مورد آتش سوزی، کرکره برقی های نسوز فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره با قدرت دفع سریع آتش برای محل کار یا منزل شما مناسب خواهند بود. درب ها و کرکره های نسوز ما در محل هایی نصب می شوند که احتمال رخ دادن آتش سوزی بیشتر است. این نوع کرکره ها کمک می کند امکان گسترش آتش سوزی و دود حاصل از آن کاهش یابد. کرکره های اتوماتیک ضد آتش می توانند هنگام نصب به سیستم اطفای حریق و سیستم امنیتی متصل شوند تا توانایی حفاظت محل را بالاتر ببرند.

کرکره برقی عایق پارکینگی

کرکره برقی عایق پارکینگی فقط باعث کاهش مصرف انرژی نیست. بلکه باعث جلوگیر از ورود گرد و خاک، بهبود امنیت و کاهش ورود سروصدا می گردد. کرکره های عایق و با کیفیت فروشگاه کرکره برقی ما، نفوذ هوا را تا 94 درصد کاهش می دهند.

تعمیر کرکره برقی

در هنگام خرید کرکره از فروشگاه کرکره برقی و نصب کرکره برقی توسط شرکت ایران کرکره نگران تعمیر و نگهدار کرکره خود نباشید. فروشگاه کرکره برقی ما، کرکره های خود را  تا 24 ماه ضمانت و گارانتی می کنیم. درصورت بروز هر مشکلی پس از زمان یاد شده، بهترین کار تماس با تعمیرکار فروشگاه کرکره برقی شرکت ایران کرکره است. ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و کار تعمیر کرکره اتوماتیک را با قطعات اورجینال انجام خواهیم داد. کرکره های ما نه تنها دارای سرعت بالایی هستند بلکه مدت زمان بسیار طولانی هم نیاز به تعمیر پیدا نخواهند کرد. به یاد داشته باشید در موقع خرید کرکره برقی اینکه عمر کرکره شما یا میزان استفاده از آن بعد از نصب چقدر خواهد بود، بر قیمت کرکره برقی شما تاثیر گذار است. بنابراین اگر از کرکره اتوماتیک زیاد استفاده نمی کنید قطعا عمر آن بالا خواهد بود و نیاز به هزینه اضافی برای ساخت کرکره با کیفیت تر ندارید.

خرید و نصب کرکره برقی سفارشی

برای دسترسی سریع به اطلاعات صحیح و اخذ مشاوره رایگان در مورد خرید و نصب کرکره برقی می توانید با مشاوران شرکت ایران کرکره تماس بگیرید. در غیر اینصورت می توانید مطالب آموزشی ما را مطالعه نمایید.

 

بهترین فروشگاه کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت کرکره های هوشمند و پروژه های انجام شده توسط شرکت ایران کرکره می توانید به صفحات مربوطه سر بزنید. اگر شما مطالب مورد نیاز خود را در وب سایت ایران کرکره پیدا نکردید می توانید از طریق فرم آنلاین یا تماس تلفنی از مشاوره طراحان ما استفاده نمایید.

در حال حاضر از کرکره برقی علاوه بر مغازه ها و فروشگاه ها برای پارکینگ ساختمان های اداری و مسکونی نیز استفاده می شود. فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره آمادگی خود را در زمینه ساخت، نصب کرکره هوشمند  و ارائه  جدیدترین کرکره اتوماتیک های ضد سرقت اعلام می دارد.

با یکبار خرید از فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره، متوجه تفاوت سطح کیفی و قیمت های کرکره برقی خواهید شد.