قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
معرفی کرکره هوشمند برقی | قیمت کرکره هوشمند

معرفی کرکره هوشمند برقی | قیمت کرکره هوشمند

در پی توجه روز افزون مردم و اصناف گوناگون به انواع کرکره هوشمند که عمدتا تا به امروز از طریق واردات تامین می شده، تیم تخصصی شرکت ایران کرکره تمام تلاش و فعالیت خود را در جهت طراحی،تولید راه اندازی کرکره هوشمند برقی و محصولات مرتبط با آن متمرکز ساخته است. با توجه به هدف شرکت، متخصصان ما برای معرفی بیشتر انواع کرکره هوشمند برقی و همچنین کاربردهای کرکره اتوماتیک و پروژه های مربوطه به نصب کرکره هوشمند برقی اخبار و مقالاتی از این دست را منتشر می کنند. طی این مقاله به معرفی کرکره هوشمند و مزایای آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

کرکره هوشمند برقی چیست؟

کرکره برقی هوشمند برقی در حال باز شدن

اگر کمی به کرکره های نصب شده در سطح شهر دقت کنید متوجه می شوید که اکثرا از نوع کرکره هوشمند می باشند چراکه کرکره های هوشمند به لحاظ امنیت، راحتی و زیبایی غیر قابل مقایسه با کرکره های قدیمی می باشند.
قبل از ورود نسل جدید کرکره، حرکت دادن آن تنها به کمک نیروی انسانی امکان پذیر بود و حرکت دادن کرکره کایر بسیار دشوار و خسته کننده بود ولی امروزه با ورود کرکره هوشمند باز و بسته نمودن کرکره تنها با فشردن دکمه ریموت کرکره برقی انجام می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید، روز به روز بر توانایی هوشمند سازی خانه ها افزاوده شده است. از طرفی امنیت و هوشمند سازی خانه ها کم کم در حال تبدیل شدن به یک نیاز اساسی است. با توجه به همین مسائل ساخت و استفاده از انواع کرکره برقی نیز اضافه شده است. و در همین راستا سازندگان و نصاب های کرکره برقی نیز رو به استفاده هرچه بیشتر از کرکره هوشمند برقی آوده اند.

با توجه به آنچه گفته شد، امروزه، کرکره های هوشمند، که بطور اتوماتیک باز و بسته، و با ریموت کنترل، توسط کاربر کنترل می شوند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا علاوه بر راحتی کار، در مقابل سرقت نیز بسیار ایمن هستند.

مدرن و به روز شدن دنیای قرن 21 ، عاملی جهت جذب مشتریان در زمینه راه اندازی و نصب کرکره هوشمند برقی می باشد.

اما پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای نیاز به دانش و مهارت لازم در آن زمینه را دارد.

به همین جهت، نصب و راه اندازی کرکره های هوشمند نیز، نیاز به متخصص و نصاب حر فه ای دارد، که علاوه بر نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی، در صورت بروز مشکل و خرابی کرکره،  از پس رفع ایراد و پشتیبانی و تعمیر کرکره هوشمند برآید.

ولی متاسفانه عدم دقت مشتریان عزیز در انتخاب شرکت تولیدی و خدماتی کرکره هوشمند برقی، باعث نارضایتی و بروز مشکلات برای آنها می شود.

مزایای کرکره هوشمند

امروز پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در زندگی روزمره ما نهاده است و این تاثیرات موجب بروز تغییراتی در مدل زندگی ما شده بطوریکه انجام کار های مختلف به حالت مکانیکی تبدیل شده است.

استفاده از کرکره های هوشمند نیز از جمله این موارد می باشد که البته جایگزینی کرکره های هوشمند با کرکره های قدیمی مزایای بسیاری از جمله افزایش امنیت، سرعت و…نیز دارد.

برخی مزایای کرکره هوشمند:

امنیت

نصب کرکره هوشمند به معنی سرمایه گذاری در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده و اموال شما می باشد.

سرعت و سهولت

سرعت و سهولت در باز و بسته نمودن درب منازل و یا سایر اماکن از دیگر مزایای کرکره هوشمند می باشد، به عنوان مثال به هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به خروج از خودور و باز و بسته نمودن درب پارکینگ نمی باشد.

عملکرد بهتر

از دیگر مزایای کرکره هوشمند می توان به سازگازی با همه شرایط جوی و عمر مفید بیشتر نسبت به درب ها و کرکره های قدیمی اشاره نمود، همچنین در اینجا لازم به ذکر است با توجه به اینکه کرکره های هوشمند با استفاده از نیروی برق کار می کنند، قطعی برق نیز خللی در عملکرد کرکره ایجاد نمی کند زیرا در این مواقع کرکره هوشمند بصورت دستی نیز قابل حرکت می باشد.

برای نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی در تهران و سایر شهرستان های ایران با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

شرکت نصاب کرکره هوشمند برقی

نصاب کرکره هوشمند برقی-چندین کرکره برقی هوشمند کنار هم

شرکت ایران کرکره، با تکیه بر

  • تجربه کافی در امور نصب و تعمیر کرکره برقی
  • افراد متخصص در زمینه کرکره هوشمند برقی
  • همچنین تولید و استفاده از محصولات و قطعات با کیفیت و با اطمینان

آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. ما علاوه بر نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی، تعمیر کرکره اتوماتیک را نیز انجام می دهیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مشکلات رایج کرکره برقی را مطالعه کنید

برای مشاهده پروژه نصب کرکره هوشمند برقی در عباس آباد حتما صفحه پروژه های ایران کرکره را مشاهد کنید.

ما برای بسیاری از شرکت های معتبر مانند فروشگاه مرکزی گاوصندوق گنج بان، مرکز تعمیرات تهران سرویس کار، فروشگاه توزیعی گاوصندوق سیف باکس شاپ و… کرکره برقی نصب کرده ایم.

 شما نیز می توانید مشتری بعدی ما باشید.

سفارش کرکره هوشمند برقی

تلاش شبانه روزی متخصصان فنی و واحد فروش و بازاریابی کرکره هوشمند برقی و همکاری مداوم و مشاوره با تولید کنندگان مطرح داخلی و خارجی از یک سو و کیفیت رو به رشد محصولات و خدمات شرکت ایران کرکره از سوی دیگر باعث گردیده تا شرکت پس از تامین نیاز های مشتریان استان تهران، پا را فراتر نهاده و بتواند در بازارهای موجود در شهرستان های مختلف کشور نام خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولیدی و خدماتی کرکره هوشمند برقی  و محصولات مرتبط مطرح سازد.

نصاب کرکره برقی ایران کرکره پس از تماس شما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده، بعد از اندازه گیری های لازم و با توجه به درخواست شم بهترین قیمت نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی را به شما ارائه خواهد کرد. برای کسب آگاهی می توانید مقاله نحوه تعیین قیمت کرکره برقی را مطالعه کنید.

انواع کرکره هوشمند

همانطور که گفته شد استفاده از کرکره هوشمند برقی در بین اقشار مختلف جامعه و مشاغل گوناگون هر روز در حال افزایش است. از این بین بیشترین کرکره برقی ها برای مصارف زیر استفاده می گردد.

کرکره هوشمند پارکینگ

برای نصب کرکره هوشمند پارکینگ مناسب ترین تیغه، تیغه های فوم دار است. جنس این تیغه ها معمولا از تیغه های آلومینیومی، فولاد و منیزیم است. تیغه هایی که در نصب کرکره هوشمند پارکینگ توسط نصاب کرکره برقی ایران کرکره استفاده می شود از بهترین برند ها مانند آکرول، سوپر اسلیت و… است. موتور مورد استفاده در این نوع کرکره اکثر موتور های ساید زنجری می باشند.

کرکره هوشمند مغازه

برای نصب کرکره هوشمند مغازه بهترین تیغه، تیغه آلومینیومی دو پل آکسول Aksoll  می باشد. این تیغه به دلیل استاندار بودن سایز، کارکرد عالی، وزن مناسب ، بدون صدا بودن و امنیت عالی و… پر فروش ترین تیغه در بازار کرکره هوشمند برقی است. در مغازه های کوچک اغلب از موتور توبولار برای نصب کرکره برقی استفاده می شود.

کرکره هوشمند فروشگاهی

برای نصب کرکره هوشمند فروشگاهی معمولا از تیغه های پانچ دار و یا پلی کربنات استفاده می گردد. این تیغه ها علارغم اینکه به سایرین اجازه دیدن از داخل فروشگاه را می دهند بسیار مقاوم و ایمن هستند. با توجه به بزرگ بودن درب اکثر فروشگاه ها، برای نصب کرکره هوشمند فروشگاهی معمولا از موتور ساید استفاده می شود.

کرکره هوشمند صنعتی

استفاده از کرکره  اتوماتیک برقی به دلیل تسریع در نقل و انتقالات و جلوگیری از اتلاف انرژی به عنوان یکی از گزینه های مطلوب در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها نیز می باشد. با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسایل نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و … استفاده از کرکره اتوماتیک صنعتی پیشنهاد می گردد. نصب و راه اندازی کرکره اتوماتیک متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است و توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

ایران کرکره امیدوار است با ارائه توضیحاتی در رابطه با کرکره هوشمند جهت بالا بردن سطح دانش و آگاهی مشتریان عزیز در خصوص استفاده از کرکره های هوشمند گامی مثبت در راستای توسعه و پیشرفت این صنعت نوین گردد.

تیغه آلومینیوم دوجداره کرکره هوشمند

تیغه آلومینیوم دوجداره قوسدار 80 هوشمند با بیلت فابریک آلومینیوم و به روش الکترواستاتیک رنگ می شود . این تیغه داری ضخامت و سختی بالایی بوده و پس از نصب صحیح در حین حرکت هیچ سر و صدایی ایجاد نمی کند.

قیمت کرکره هوشمند برقی

قیمت کرکره هوشمند برقی در شرکت ایران کرکره کمترین قیمت ممکن در بازار کرکره برقی است.  برای اطلاع از قیمت به روز انواع کرکره برقی حتما با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما