قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کاربرد های کرکره اتوماتیک در اماکن مختلف - فروشگاه کرکره اتوماتیک

کاربرد های کرکره اتوماتیک در اماکن مختلف – فروشگاه کرکره اتوماتیک

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کاربرد های کرکره اتوماتیک چیست؟ کرکره اتوماتیک نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی بالا و پایین می رود. به این نوع کرکره، کرکره برقی نیز گفته می شود. با توجه به اینکه در مقاله پیش در مورد کرکره اتوماتیک چیست صحبت کردیم در این مقاله قصد داریم کاربردهای کرکره اتوماتیک را توضیح دهیم.

کاربرد های کرکره اتوماتیک در اماکن مختلف

با توجه به افزایش استفاده از کرکره های اتوماتیک کاربردهای مختلف آن را در اماکن مختلف مشاهده می کنید. از کرکره اتوماتیک در اماکنی مانند فروشگاه ها، مغازه ها، مجتمع های مسکونی ، ویلاهای شخصی و پارکینگ ها استفاده می شود. اخیرا نیز با توجه به قابلیت های بالای این نوع کرکره از آن  برای درب کامیون های پخش مواد غذایی و زندان ها نیز استفاده شده است. برای مشاهده شیوه های استفاده از کرکره اتوماتیک می توانید صفحه پروژه های ایران کرکره را مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد از کرکره برقی ها در اماکن مختلف برای کاربردهای متفاوت استفاده می شود. در زیر برخی از کاربرد های کرکره اتوماتیک در اماکن مختلف برای شما تشریح شده است.

کاربرد کرکره اتوماتیک خانگی

اغلب کرکره برقی های خانگی از جنس آلومینیوم (تیغه آلومینیومی) ساخته می شوند که داخل برخی از آنها نیز با فوم پر شده است تا عایقی در برابر صدا باشد. این نوع کرکره اتوماتیک نسبت به سایر کرکره های اتوماتیک استحکام کمتری برخوردار است. کرکره اتوماتیک خانگی دارای وزن سبک و اندازه جمع و جور است و به گونه ای طراحی می شود که تعادلی بین ایمنی، عایق بودن و تنظیم نور فضای داخلی منزل ایجاد نماید.

کاربرد های کرکره اتوماتیک پارکینگ

کرکره اتوماتیک پارکینگ به خاطر محل و علت استفاده از آن  از ایمنی و استحکام زیادی برخوردار است. همچنین بکارگیری کرکره اتوماتیک پارکینگ به علت حرکت عمودی آن باعث افزایش فضای قابل استفاده از پارکینگ می گردد چرا که به فاصله کمی از درب میتوان ماشین پارک کرد، بدون اینکه نگران باز و بسته شدن درب پارکینگ باشید.

نصب کرکره پلی کربنات در نیاوارن

کاربرد کرکره اتوماتیک پنجره

یکی از مهم ترین استفاده های کرکره اتوماتیک پنجره ای در مناطق گرمسیری و مناطق با آب و هوای بد است. در مناطقی که غالبا در معرض آب و هوای نامساعد هستند کرکره اتوماتیک پنجره به عنوان یک عایق در برابر آسیب های وارده از تگرگ و گرد و خاک استفاده می شود. هر چند یکی از مهم ترین کار بردهای استفاده از کرکره برقی پنجره بالا بردن امنیت محیط و جلو گیری از ورد آسان سارقین است، اما استفاده از این نوع کرکره برای زیبایی هم مرسوم شده است.

 نصاب کرکره برقی پنجره ای و پارکینگی در لواسان

کاربرد های کرکره اتوماتیک فروشگاهی

از کرکره اتوماتیک فروشگاهی بنابر خواسته مشتری برای مصارف گوناگونی استفاده می گردد. مهمترین دلیل استفاده از کرکره اتوماتیک فروشگاهی بعد از ایجاد امنیت، زیبای است از کرکره اتوماتیک فروشگاهی از ایمنی بالایی برخوردار است و بنا به سلیقه مشتری می تواند یکپارچه باشد یا سوراخ دار. سفارش سوراخ دار بودن از کرکره برقی فروشگاهی به این علت است که مشتریان بتوانند در زمان تعطیلی فروشگاه هم بتوانند از داخل دیدین کنند.

نصب كركره برقى فروشگاهی در تهران

مزایای استفاده از کرکره برقی

بطور کلی مزایای استفاده از کرکره برقی شامل؛ تامین امنیت، تامین رفاه و آسایش، کاهش مصرف انرژی، تسریع سرعت کار، کاهش نیروی انسانی و زیبای محیط می شود اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایا و معایب کرکره اتوماتیک را مطالعه کنید

برای خرید و نصب کرکره برقی با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید. ما کار نصب و راه اندازی کرکره اتوماتیک با بهترین قطعات انجام خواهیم داد. 09128899015 – 02155449064

خلاصه کاربرد های کرکره اتوماتیک :

بطور کلی کرکره اتوماتیک فضای داخلی را در برابر باد و باران حفظ می کند. همچنین مواد بکار رفته در انواع مختلف کرکره اتوماتیک موجب می شود تا فضای داخلی دربرابر خرابکاری و سرقت حفظ شود.

اگر شما دوست دارید محیط کار یا زندگیتان علاوه بر زیبایی ، در برابر صدا ، حرارت ، گرد و غبار و رطوبت عایق بوده و از لحاظ ایمنی نیز دارای امنیت بالایی باشد ما برای نصب کرکره برقی گروه نصب و راه اندازی ایران کرکره را به شما پیشنهاد می کنیم. ما کمترین قیمت کرکره برقی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. 

مقالات مرتبط:

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی

مراحل نصب کرکره اتوماتیک مغازه

ابزار و قطعات لازم برای نصب کرکره اتوماتیک

معرفی کرکره هوشمند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما