قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره اتوماتیک چیست - فروش انواع کرکره اتوماتیک - پارکینگی - فروشگاهی - صنعتی - پنجره

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک چیست ؟ سوالی که امروزه کمتر کسی جواب آن را نمی داند. چرا که استفاده روز افزون و کاربردهای کرکره اتوماتیک سبب افزایش استفاده کنندگان این محصول شده است.

کرکره اتوماتیک یکی از بهترین جایگزین های کرکره اتوماتیک همراه با امنیت بیشتر می باشد که رفاه بیشتری را برای صاحبان مفازه ایجاد می نماید

طی این مقاله قصد داریم به شرح ویژگی ها و مزایای کرکره اتوماتیک بپردازیم پس با ما همراه باشید.

کرکره اتوماتیک چیست؟

اگر بخواهیم خیلی سریع به این سوال جواب بدهیم، باید بگوییم کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوع مدرن و پیشرفته همان کرکره مغازه های قدیمی است. اما بطور حرفه ای باید گفت که کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند.  همچنین با استفاده از یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته شدن آن فراهم شده است.

افراد با توجه به شرایط و مزایا و معایب کرکره اتوماتیک اقدام به نصب کرکره برقی می نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مراحل نصب کرکره مغازه را مطالعه فرمایید.

مهمترین مزیت کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از  نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.

امروزه از کرکره اتوماتیک برای حفاظت محیط و به عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری ,صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد ، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند.

چرا باید کرکره های قدیمی را با کرکره اتوماتیک تعویض کنید

چرا باید کرکره های قدیمی را با کرکره اتوماتیک تعویض کنید

  • باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه می شود.
  • به راحتی قابل شستشو می باشد.
  • تنوع رنگی آن زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  • از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.
  • کار با آن راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد. هرچند شما در حین نصب کرکره برقی می توانید از قفل نیز برای امنیت بیشتر استفاده کنید.
  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  • قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  • استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت

از دیگر مواردی که در انجام این عمل اهمیت دارد مبحث امنیت کسب و کار شما می باشد.

کرکره برقی های اتوماتیک از دارای امنیت بسیار زیادی نسبت به کرکره های سنتی می باشند که در هر صورت با توجه به رفاه و کارایی خود این مورد هائز اهمیت ویژه است.

فروش انواع کرکره اتوماتیک پارکینگ

کرکره اتوماتیک فروشگاه در تهران و کرج

 یکی از کاربرد های کرکره برقی استفاده از آن به عنوان درب پارکینگ است. اصطلاحا به این نوع کرکره، کرکره برقی پارکینگی گفته می شود. تیغه این نوع کرکره برقی معمولا  از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد که بسیار سبک بوده و مانند یک عایق خوب در برابر سرو صدا عمل می کند. درب کرکره هوشمند با تیغه آلومینیومی فوم دار برای درب پارکینگ خانگی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

فروش انواع کرکره اتوماتیک فروشگاه

فروش انواع کرکره اتوماتیک فروشگاه

امروزه یکی از مکان هایی که نصب کرکره اتوماتیک در آن بسیار افزایش یافته است، فروشگاه های مختلف هستند. علت این امر تنوع بسیار در ساخت انواع کرکره برقی فروشگاهی است. همچنین از مهمترین عوامل دیگر علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن، امنیت و زیبایی بالای آن می باشد.

ایران کرکره از بهترین ها فروش کرکره برقی در تهران و شهرستان های می باشد. شما می توانید با تماس با شماره های ایران کرکره اقدام به تماس و ثبت سفارش کرکره اتوماتیک در ایران کرکره نمایید.

فروش انواع کرکره های اتوماتیک صنعتی

فروش انواع کرکره اتوماتیک صنعتی

تفاوت اعظم کرکره اتوماتیک صنعتی با سایر انواع کرکره برقی در قدرت این نوع کرکره است. نوع تیغه و قدرت موتورهای کرکره صنعتی شرکت خدمات کرکره برقی ایران کرکره  در نوع خود بی نظیر است و طرح هایی که در تیغه های کرکره برقی ارائه می شود مناسب با هر نوع محل نصبی می باشد. ما دست مشتریان را در انتخاب نوع محصول باز گذاشته ایم تا مناسب با بودجه خود تعیین کنند و همچنین در هزینه نصب و راه اندازی نیز تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم. از دیگر ویژگی های کرکره برقی صنعتی شرکت ایران کرکره می توان به سرعت بالای باز و بسته شدن این نوع کرکره ، عایق حرارتی و برودتی بودن، مقاوم در برابر وزش باد شدید، استحکام  بالا و استهلاک بسیار پایین یراق آلات اشاره کرد.

شرکت ایران کرکره با گسترش فعالیت های خود در زمینه خدمات ساخت و نصب انواع کرکره اتوماتیک هم اکنون انواع درب اتوماتیک صنعتی را نیز در استان تهران و حومه نصب و پشتیبانی می کند. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

کرکره اتوماتیک پنجره

 کرکره پنجره برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی درب های نفرروی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت ایران کرکره  از مشاوره رایگان استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتومات کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان حاصل فرمایید. برای مشاهده پروژه های نصب کرکره برقی پنجره به صفحه پروژه های مراجعه نمایید. یکی از این نمونه های نصب کرکره پنجره در لواساناست.

قطعات ساخت کرکره اتوماتیک

در ساخت و نصب درب اتوماتیک از قطعات بسیاری استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مطالعه فرمایید. اما مهمترین قطعات کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و موتور کرکره اتوماتیک است. این دو قطعه نقش بسزایی در مقاومت، زیبایی و قیمت نهایی کرکره اتوماتیک دارند.

شرکت ایران کرکره با طی مراحل ساخت و نصب کرکره برقی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت انواع کرکره برقی با ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده پروژه های نصب شده صفحه پروژه ایران کرکره را مشاهده کنید.

انواع تیغه کرکره اتوماتیک

تیغه های کرکره اتوماتیک به لحاظ نوع و جنس از یکدیگر متفاوت بوده و دارای کاربرد های مختلفی می باشند.

در این بخش قصد داریم انواع تیغه های کرکره اتوماتیک را معرفی نماییم.

تیغه کرکره های اتوماتیک دراری تنوع و همچنین انواع و اقسام زیادی می باشند. از این رو شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود اقدام به انتخاب تیغه برای کسب و کار خود نمایید، حتی می توانید این انتخاب را بر مبنای طرح ها و رنگ های مختلف قرار دهید.

لازم به ذکر است که ایران کرکره تولید کننده انواع کرکره برقی ضد سرقت برای طلافروشی ها می باشد.

تیغه کرکره اتوماتیک آلومینیوم اکسترود

در این نوع تیغه ها از بیلت های استاندارد آلومینیومی با تکنیک اکستروژه استفاده می گردد که ارتفاع آن در سایزهای مختلف و استاندارد 45، 55، 60، 77، 80، 100، 120 میلیمتر وجود دارد.

برای نصب کرکره اتوماتیک معمولا از تیغه آلومینیوم اکسترود 80 میلی متری استفاده می گردد.

تیغه کرکره اتوماتیک لیبل دار

برخی از شرکت های تولید کننده کرکره اتوماتیک بر روی تیغه های کرکره نوارهایی (لیبل) می چسبانند که علاوه بر تبلیغ برند تیغه کرکره اتوماتیک موجب محافظت از درب هنگام حمل نقل و نقل و نصب نیز می گردد. به این نوع تیغه، تیغه لیبل دار می گویند.

تیغه کرکره اتوماتیک دو رو دو جداره

این نوع از تیغه ها به دلیل دو سطح محدب و مقعر در دو سمت آن معمولا تیغه های اتوماتیک دو جداره نامیده می شود. به خطوطی که روی سطوح محدب و مقعر وجود دارد شیار می گویند و به تیغه ای که در وسط این دو جدار وجود دارد و آن ها را به هم وصل می نماید پل می گویند.

امنیت کرکره اتوماتیک

کرکره برقی های اتوماتیک اغلب از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند هرجند می توانید برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت آن از قفل کرکره برقی و کرکره برقی ضد سرقت اسفاده نمایید.

باید بدانید که یک کرکره اتوماتیک هرچند به دون این موارد اگر درست اصولی نصب شود از امنیت بسیار بالایی نسبت به کرکره های سنتی برخوردار هستند.

سیستم برق اضطراری یا باطری و یا ups کرکره برقی نیز از دیگر موارد آپشن های کرکره اتوماتیک می باشد که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن برای استفاده می شود.

درب کرکره ای اتوماتیک

باید بدانید که درب اتوماتیک کرکره برقی علاوه بر آن که دیگر مشقت کرکره های معمولی را مانند سرویس شش ماه و یا روغن کاری در زمستان را ندارند، در صورتی که به صورت بهینه انتخاب شوند می توانند تا سال ها از سرویس و تعمیر بی نیاز باشند.

باید بدانید که هر چند نیاز درب کرکره اتوماتیک به روغن کاری کم است اما باید بعد از گذشت 2 سال برای روغن کاری آن اقدام کنید تا طول عمر آن را بیشتر کنید. شما میتوانید نحوه روغن کاری را در مقاله نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به طور کامل آموزش ببینید.

همچنین این کرکره ها سیمای مغازه شما را بسیار زیبا تر کرده و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

این کرکره ها امکان افزودن سنسور و یا مباحث امنیتی بیشتری را برای مغازه شما دارا می باشند. با پیشرفت تکنولوژی، برخی از درب های اتوماتیک با امکان متصل شدن با موبایل و هشدار در مواقع خطر نیز تولید شده اند.

اگرچه درب های کرکره ای اتوماتیک (کرکره برقی) دارای امکانات زیاد می باشد اما با توجه به کارامدی آن از قیمت بسیار مناسبی در ایران برخوردار می باشند.

در درب های اتوماتیک با توجه به کارکرد خود در شرایط مختلف از تیغه های و موتور های گوناگونی استفاده می شود که این امکان باعث صرفه جویی در هزینه و در مواقعی بالا بردن امنیت می شود.

به طور مثال ایران کرکره تولید کنند کرکره های اتوماتیک ضد گلوله می باشد. برخی از مغازه ها و مراکز با توجه به حیطه خاص کاری خود گاها به این نوع از درب های اتوماتیک نیاز پیدا می کند. از جمله این مراکز طلا فروشی ها می باشند.

قطعات تشکیل دهنده درب اتوماتیک کرکره ای

  • موتور که مهم ترین قسمت این کرکره ها می‌باشد و بخش خلاص کن
  • تیغه
  • لوله یا شفت
  • پایه
  • یاتاقان بلبرینگ
  • میل ترانس پولکی
  • چشمی
  • چراغ فلاشر
  • رسیور ریموت
  • قفل الکترونیکی

قیمت درب کرکره ای اتوماتیک

قیمت درب کرکره ای اتوماتیک با توجه به تیغه و نوع موتور و متراژ آن تایین می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت خدمات ایران کرکره در این حوزه به لینک زیر مراجعه نمایید.

شما می توانید در صفحه پروژه های ایران کرکره از انواع این پروژه ها و جزعیات آن آگاهی پیدا کنید.

باید بدانید که کرکره اتوماتیک یکی از انواع کرکره می باشد که حرکت آن با استفاده از موتور های الکتریکی اتفاق می افتد.

ایران کرکره خدمات متنوعی را در زمینه کرکره برقی به مردم عزیزمان ارائه می دهد که شما می توانید با مراجعه به صفحه کرکره برقی در لینک روبرو از این خدمات آگاهی یابید.

مزایا درب اتوماتیک کرکره ای

درب کرکره ای اتوماتیک مزیت های بسیار زیادی نسب به درب های سنتی دارد و شما می توانید در لیست زیر بخشی از مزیت های درب کرکره ای اتوماتیک نسب به کرکره های سنتی ذکر می شود.

  • کرکره های اتوماتیک بسیار زیبا تر از کرکره های سنتی می باشند.
  • درب کرکره ای اتوماتیک به راحتی قابل شستوشو می باشد و نیاز به روغن کاری ندارد.
  • درب کرکره ای اتوماتیک نیازی به سرویس های ماهانه و سالانه ندارد.
  • نیازی به قفل ندارد.
  • راحتی بیشتری را برای صاحبان کسب و کار و خانه ایجاد می کند.
  • قابل شست و شو بودن این درب ها و زیبایی بخشید به ساختمان یا فروشگاه از مزایای این نوع درب ها هستند.
  • درب اتوماتیک کرکره ای طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و می‌توانند با دکور فروشگاه یا ساختمان هماهنگ شوند.
  • امنیت درب اتوماتیک کرکره ای نسبت به درب های سنتی بالا تر بوده و کار با آن ها بسیار ساده و بی دردسر است.
  • این درب ها در صورتی که برق قطع باشد امکان باز و بسته شدن با دست را دارند. در نهایت بی زحمت بودن برای باز و بسته شدن از مهم ترین مزایای این درب های اتوماتیک می‌باشد.

البته باید بدانید که انتخاب کرکره برقی مناسب هم یکی از شروطی می باشد هم می تواند بازده و انتظار شما از کرکره برقی تامین کند و هم در هزینه های شما از بابت درب کرکره ای صرفه جوییی نماید.

هر نوع از تیغه و یا موتور کرکره برقی و حتی مدار فرمان کرکره برقی مناسب برای شرایط خاصی می باشد که باید با توجه به نیاز شما انتخاب گردد.

شما می توانید از مشاوره رایگان ایران کرکره در این باره اطلاع حاصل فرمایید.برای دریافت مشاوره این خصوص می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

درب و یا تیغه های کرکره های اتوماتیک اهمیت زیادی دارند. این تیغه های باید با شکل مغازه شما همخوانی داشته باشند و بتوانند یک هارمونی زیبای با کسب و کار شما ایجاد کنند. شما می توانید با ورود به صفحه تیغه های کرکره برقی از انواع این تیغه ها به همراه قیمت آن ها اطلاع حاصل فرمایید.

امروزه از جمله مهم ترین و محبوب ترین درب کرکره ای مربوط به کرکره های پارکینگی می باشد.

این کرکره ها با ریموت باز و بسته می شوند و می توان با نسب سنسور امنیت آن را برای ماشین بیشتر کرد.

معایب درب اتوماتیک کرکره ای

  • به تعداد محدودی می‌توانند باز و بسته شوند.
  • سر و صدای آن ها هنگام باز و بسته شدن زیاد است.
  • موتور های تیوبلار فاقد قابلیت تعمیر می‌باشند و در هنگام خرابی باید تعویض شوند.
  • در صورت اختلال تا زمان برطرف شدن امکان ورود و خروج وجود ندارد و شما مجبورید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید.
  • هزینه خرید آن ها بالا است.

انواع درب اتوماتیک کرکره ای

تقسیم بندی درب های کرکه ای را می‌توان به چند صورت انجام داد. می‌توان از لحاظ جنس که گالوانیزه یا آلومینیومی، آهنی، پلی کربنات و نانوکامپوزیت را شامل می‌شود تقسیم بندی کرد و یا از لحاظ دستی و اتوماتیک یا برقی بودن آن ها را طبقه بندی نمود.

درب اتوماتیک کرکره پارکینگی

درب های کرکره پارکینگ معمولا از جنس آلومینیوم و استیل تولید می‌شوند که این نوع آلومینیومی عایق صدا و حرارت هستند.

جنس استیل آن ها فولاد است و ضد زنگ می‌باشد. این درب ها مشکل باز و بسته کردن درب را به صورت دستی برطرف کرده اند و ایمنی بالایی به پارکینگ می‌بخشند.

درب های پارکینگ را در سه نوع سکشنال، آلومینیومی و گالوانیزه فوم دار می‌شناسیم.

نوع سکشنال در بالا جمع می‌شود و کاملا بی سر و صدا و دارای چشم فتوالکتریک می‌باشند. این نوع درب پارکینگ بسیار ایمن است و در صورت زیاده استفاده شدن هیچ مشکلی در آن ایجاد نخواهد شد.

نوع آلومینیومی ضد خش و ضد ضربه است و معمولا برای پارکینگ های کوتاه استفاده می‌شود.

نوع گالوانیزه فوم دار که بسیار بی صداست و معمولا برای جاهایی استفاده مي‌شود که بالای آن اتاق خواب قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول میتوانید مطالب صفحه کرکره برقی پارکینگ را خوانده و برای خرید باکیفیت ترین درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگی با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک کرکره مغازه ای

به دلیل امنیت بالای کرکره این نوع برای مغازه ها بسیار کاربردی و مفید است. از آن جا که مغازه ها معمولا با شیشه از فضای بیرون جدا می‌شوند پس نیاز به کرکره ای با ضریب امنیت بالا دارند. جنس کرکره های قدیمی معمولا از آهن بود اما امروزه کرکره های اتوماتیک جنس سبک تری دارند. کرکره برقی مغازه در ایران کرکره با قیمتی ارزان تراز سایر نمایندگی های فروش کرکره برقی به فروش میرسد.

درب اتوماتیک کرکره صنعتی

از کرکره برقی صنعتی معمولا برای درب کارخانجات و سوله ها استفاده می‌شود. به دلیل وجود احتمالی باد های شدید در محدوده کارخانجات چون بیرون از شهر ها هستند از ریل های صنعتی هم استفاده می‌شود.

درب های کرکره اتوماتیک صنعتی چون زمان حل و نقل کوتاهی دارند و از برودت هوا جلوگیری می‌کنند گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های صنعتی هستند.

موتور های آن ها ساید صنعتی (‌گیربکس مستقیم)‌است و چون ورودی های سوله های کارخانجات عریض است برای این استفاده ها استاندارد و مناسب است.

درب اتوماتیک کرکره پنجره ای

معمولا برای پنجره هایی که در طبقه پایین ساختمان هستند از کرکره استفاده می‌شود زیرا در این طبقات بیش تر احتمال دزدی و سرقت وجود دارد.

در پنجره رول های این کرکره ها در بیرون نصب می‌شود و در صورت نیاز به بهبود نور در این پنجره ها از جنس پلی کربنات استفاده می‌شود که شفاف است ولی در غیر این صورت می‌توان از جنس آلومینیوم یا فولاد نیز استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت کرکره برقی پنجره و ویژگی های منحصر به فرد این محصول با ما تماس بگیرید و یا به صفحه کرکره برقی پنجره مراجعه کنید.

کرکره اتوماتیک فروشگاه

در سیستم درب های کرکره فروشگاهی از شفت و کاسه فنر استفاده می‌شود. این درب ها مدت طولانی بدون نیاز به خدمات کار می‌کردند اما امروزه تمایل افراد به استفاده از درب های فروشگاهی اتوماتیک بیش تر شده است.

مزیت درب اتوماتیک پارکینگ کرکره ای نسبت به نوع سنتی

درب های اتوماتیک به دلیل استفاده از نیروی برق راحت تر هستند و زیبایی بیش تری به ساختمان می‌دهند. ضمنا عایق صدا و ضربه هستند . از عبور گرد و غبار و رطوبت و حرارت نیز جلوگیری می‌نمایند.

کرکره های اتوماتیک عمر مفید و طولانی تری نسبت به شکل سنتی دارند. رنگ پذیری و تنوع رنگ بلایی دارند و شست و شوی آن ها سریع و راحت است و استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است.

درپایان می مقاله امیدوارم که اطالاعت درخواستی خود را از این مقاله کسب نموده باشید. در غیر این صورت می توانید با شماره های ایران کرکره برای تماس با ما اقدام نمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

​​

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما