قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

تیغه آلومینیومی کرکره برقی

نصاب کرکره برقی با تیغه آلومینیومی غضروف دار

در ایران تیغه آلومينيومی کرکره برقی در سایز های ۴،  ۶ ، ٨ و ١٠ سانتی‌ متر تولید می‌شوند. همچنین این نوع تیغه ها ازنظر شکل ظاهری در  طرح‌هایی مانند  قوس دار، تخت، غضروف دار، خط دار و بدون خط با عصایی و کشویی‌های مختلف در بازار کرکره برقی موجود است. علاوه بر آن شما در انتخاب رنگ کرکره برقی با تیغه آلومینیومی محدودیت آن‌چنانی نیز ندارید. تیغه آلومينيومی کرکره برقی در رنگ های مختلفی از قبیل سفید، کرم، مشکی، قرمز، آبی، سنگی و طرح های مختلف چوبی تولید می‌شوند. بعضی‌ها تک پل و بعضی‌ها دو پل یا سه پل با وزن ها و ضخامت‌های مختلف ساخته‌شده‌اند.

لازم به ذکر است که تیغه آلومينيومی کرکره برقی به علت مقاومت در برابر فرسایش و سبکی، یکی از پرکاربرد ترین و بهترین تیغه های کرکره برقی بازار است. برای خرید و نصب کرکره برقی با ایران کرکره تماس بگیرید

ما بهترین قیمت کرکره برقی را به شما پیشنهاد خواهیم داد. فروش انواع کرکره اتوماتیک با ضمانت پس از فروش

قیمت تیغه آلومینیومی کرکره برقی

هزینه نصب تیغه آلومینیومی با توجه به نوع سفارش شما می تواند متغیر باشد، شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت تیغه های آلومینیومی با توجه به شماره های درج شده در سایت با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

021-55449064

نصاب کرکره برقی با تیغه آلومینیومی غضروف دار

تیغه های آلومینیومی کرکره برقی

تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه از لحاظ شکل و نمای ظاهری تقریبا شبیه هم هستند. تفاوت آنها در این است که قطر  تیغه آلومینیومی کرکره برقی حدودا بین 1 تا 1.2 میلی متر می باشد در صورتی که قطر ورق گالوانیزه نهایتا 0.4 میلیمتر است و برای جلوگیری از له شدن تیغه مابین تیغه ها فوم تزریق می گردد که بدون هیچ مزیت امنیتی وزن تیغه بالا می رود.

باید بدانید که تیغه آلومینیومی کرکره برقی مزیت دیگری هم نسبت به تیغه های گالوانیزه دارند  و آن این است که  تیغه های آلومینیومی حداقل دارای یک پل وسط ما بین تیغه و در بعضی ابعاد دارای دو پل وسط ما بین تیغه ها می باشند.  ضعف دیگر تیغه های گالوانیزه فوم دار قسمت عصایی بالای تیغه است. در اسن قسمت زائده برآمده بر اثر جفت کردن ورق زیر روی تیغه به وجود می آید که باعث بروز مشکلاتی از قبیل نا منظم بودن حرکت تیغه ها، سرو صدای تیغه در هنگام بالا و پایین رفتن و همچنین در برخی موارد شکستن عصایی تیغه ها بر اثر بالا و پایین رفتن کرکره برقی می باشد.

همچنین بخوانید: راهنمای نصب کرکره برقی

همچنین بخوانید: خدماتی ایران کرکره در حوزه کرکره اتوماتیک

مقاومت تیغه آلومینیومی

همچنین باید بدانید که تیغه های کرکره برقی آلومینیومی نیز در برند های مختلف دارای وزن های مختفلی می باشند. شاید جالب باشد که بدانید وزن برخی از مدل های تیغه آلومینیومی کرکره برقی وزنی حتی بیشتر از تیغه های رول گیتر دارند. دلیل این امر این است که ممکن است ضخامت و تعداد پل های تیغه آلومینیموی کرکره برقی برای افزایش امینت بیشتر تیغه ها بیشتر شود.

از این جهت حتی در بسیاری از مواقع کسانی که نیاز به امنیت بیشتری را از جانب کرکره برقی استفاده می کنند. می توانند از تیغه های آلومینیومی کرکره برقی با ضخامت بیشتر و تعداد پل های بیشتر مثلا 2 یا سه پل استفاده نماییند.

رنگ تیغه کرکره برقی آلومینیومی

خوشبختانه کسانی که اقدام به خرید و استفاده از تیغه آلومینیومی می کنند بر خلاف برخی دیگر از تیغه ها می توانند از تنوع بسیار بالای رنگ ها و استیکر های مختلف بهره ببرند. از این جهت شما می توانید برای ایجاد هارمونی و دیزاین خاص خود از انواع رنگ های الکترواستاتیک کرکره برقی استفاده نمایید.

 

کرکره برقی آلومینیومی شرکت ایران کرکره:

کرکره برقی آلومینیومی خود دارای چندین نوع تیغه در مقاطع 60-80-100 و … در  طرح ها و رنگ های  گوناگون می باشد. ولی مزیت تیغه آلومينيومی کرکره برقی شرکت ایران کرکره در مواد اولیه آن است که از آلومینیوم بلیت   (6063)      کارخانه هایی مانند دو بال امارات  یا ایرالکو اراک (تیغه آلومینیومی اراک) استفاده می گردد. در هیچ نوع از انواع تیغه های این شرکت از مواد آلومینیومی ضایعاتی استفاده نشده و نخواهد شد.

دومین مزیت تیغه آلومینیومی کرکره برقی شرکت ایران کرکره نوع رنگ و دوام رنگ تیغه ها است.  نوع رنگ تیغه ها آلومینیومی شرکت ایران کرکره الکترو استاتیک است و از رنگ های شرکت های معتبر کشور های  ترکیه و آلمان در رنگ تیغه استفاده می گردد. از همین رو است که تیغه های شرکت ما دارای 5 سال گارانتی رنگ از قبیل ریختن رنگ تغییر رنگ و غیره است.
سومین مزیت  تیغه های آلومینیومی شرکت ایران کرکره  وزن استاندارد است.  وزن تیغه آلومینیومی کرکره برقی حدودا مابین 6.5 الی 7.5 کیلوگرم است که بعضی از تیغه های موجود در بازار بدلیل این که با قیمت مناسب تری عرضه گردند  وزن های کمتری نسبت به این تیغه ها دارند که  به همان اندازه مقاومت, استحکام و ایمنی کمتری نسبت به تیغه های استاندارد دارند. از طرفی در تیغه هایی با  وزن های بالاتر از استاندارد علاوه بر ایجاد فشار بر روی موتورکرکره برقی  معمولا از مواد ضایعات آلومینیوم جهت ساخت تیغه ها استفاده می گردد.

بعد از خرید کرکره برقی مهمترین کار نصب کرکره برقی است. برای نصب حتما با نصاب کرکره برقی تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مطالعه فرمایید.

برای اطلاعات از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید