قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

معرفی تمام قطعات کرکره برقی

کرکره برقی از دو بخش اصلی تیغه و موتور تشکیل می شود اما برای نصب کرکره برقی به لوازم دیگری نیز نیاز هست که در زیر به قطعات کرکره برقی اشاره می کنیم با خرید از فروشگاه کرکره برقی ایران کرکره ما قیمت کرکره برقی شما را تضمین می کنیم. تضیمن می کنیم که هیچ شرکت دیگری قیمتی پایین تر از ما نخواهد داشت. همچنین تضمین می کنیم که کرکره اتوماتیک شما را با بهترین کیفیت نصب خواهیم کرد.

021-55449064

تیغه

تیغه های کرکره برقی که به اصطلاح همان کرکره برقی شناخته می شود یکی دیگر از انواع تکنولوژی های جدید ساختمانی می باشد که در گذر زمان  به وجود آمده است.تیغه های کرکره برقی به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار میگیرند و ساختار کرکره برقی را به وجود میاورند. برای طراحی و ساخت تیغه های کرکره برقی باید از مواد مرغوب استفاده شود تا هم ایمنی کرکره برقی بالا برود و هم نمای زیبایی به فضا ببخشد. تیغه های کرکره برقی به صورت کاملا منسجم در کنار یکدیگر قرار میگرند و لایه امنیتی فوق العاده ای را برای کرکره برقی به وجود میاورند. در واقع تیغه کرکره برقی به عنوان اسکلت و حفاظ امنیتی کرکره برقی شناخته میشود.

تیغه های کرکره برقی رنگ تیر

انواع تیغه های کرکره برقی

برای اطلاعات بیشتر در مورد تیغه های پر استفاده کرکره برقی می توانید مقاله انواع تیغه های کرکره برقی را مطالعه فرمایید.

ویدیو قطعات کرکره برقی

در این قسمت برای شما ویدیویی قرار داده ای تا بیشتر با قطعات و ساختار کرکره برقی آشنا شوید. اگر قصد خرید لوازم کرکره برقی را دارید میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید تا باکیفیت ترین و ارزان قیمت ترین قطعات را خریداری کنید.
قیمت موتور توبلار مستر کرکره برقی
کرکره برقی ساید

موتور (توبولار و ساید) کرکره برقی

موتور کرکره برقی یکی از قسمت های مهم در کرکره اتوماتیک می باشد که با توجه به انواع کرکره برقی شما میتوانید نوع و مدل مد نظر خود را انتخاب و نصب نمایید. در واقع موتور کرکره برقی نقش اساسی را در بالا و پایین رفتن کرکره برقی ایفا میکند و اگر موتور نباشد نمیتوان گفت که کرکره به صورت برقی و اتومات بالاو پایین میرود. انواع موتور کرکره برقی در دو گروه ساید و توبولار قرار میگیرند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای کاربرد و شرایط خاصی مناسب هستند.

موتور کرکره برقی توبولار

 این نوع از موتور کرکره برقی که دارای حجم بالایی از تقاضا می باشد دارای مزایا و معایبی می باشد که مزیت های مهم این موتور باعث شده است در برخی از موارد به عنوان انتخاب اصلی کارفرمایان باشد. موتور کرکره برقی توبولار دارای وزن بسیار پایینی می باشد و همچنین حجم بسیار کمی را نیز اشغال می کند و به آسانی در ریل کرکره برقی قرار میگرد.از لحاظ امنیتی نیز میتوان گفت در صورتی که برای گیریبکس اتفاقی بیافتد تیغه در بیشتر مواقع سقوط خواهد کرد که میتواند در بعضی از موارد موجب آسیب هایی شود. موتور توبولار کرکره برقی برای مکان هایی که میزان ترددو رفت و آمد در آن ها کم است مناسب میباشد و قیمت آن نسبت به قیمت موتور ساید ارزان تر میباشد. این موتور ها برای درب های سنگین گزنه انتخابی مناسبی نیستند.

موتور کرکره برقی ساید

موتور ساید کرکره برقی با موتور توبولار کرکره برقی متفاوت می باشد و چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کارایی موتورهای ساید کرکره برقی معمولا برای کرکره های برقی که دارای وزن زیاد می باشد و تردد در آنها زیاد می باشد مورد استفاده قرار میگرند. موتور کرکره برقی ساید دارای امنیت بالاتری نیز می باشد چرا که در هنگام خرابی از سقوط تیغه کرکره برقی خودداری کرده و از رو نیز میتواند بسیار مهم باشد. این موتور ها در خارج از شفت کرکره برقی نصب میشوند و در صورتی که برق ساختمان قطع شود امکان استفاده از برق اضطراری و همچنین باز و بسته کردن کرکره برقی به صورت دستی فراهم است.

رسیور

این دستگاه ارتباط بین ریموت و کرکره برقی را برقرار می کند. این قطعه از قطعات کرکره برقی سیگنال را از ریموت دریافت کرده و به موتور منتقل میکند تا کرکره برقی باز و بسته شود.

/ریموت-و-رسیور-کرکره-برقی-300x134

ریل

ریل کرکره برقی در دو طرف چپ و راست کرکره برقی قرار میگرد و رول تیغه های کرکره برقی در داخل ریل ها جاساز میشوند. لبه های کرکره برقی با استفاده از پلاستیک و قطعات نرم پوشیده شده تا در حین بالا و پایین رفتن کرکره برقی صدای ناهنجار ایجاد نشود.

اندکپ

اندکپ کرکره برقی یا end cap یا هرزگردی به عنوان یک نگهدارند عمل میکند که شفت را به صفحه پلیت وصل میکند. اندگپ کرکره برقی در انواع فلزی و پلاستیکی برای کاربرد های خاص تولید میشوند. بیشترین کاربرد اندکپ های پلاستیکی برای کرکره برقی هایی با موتور توبولار میباشد.

 

فروش اندکپ کرکره برقی
صفحه-پلیت

صفحه پلیت

صفحه پلیت به عنوان صفحه نگهدارنده شفت کرکره برقی میباشد که این قطعه از قطعات کرکره برقی به صورت جفتی مورداستفاده قرار میگیرد. موتور کرکره برقی از قسمت بالا به مرکز صفحه پلیت کرکره برقی نصب میشود. وظیفه نگهداری اندکپ نیز از وظایف این قطعه است. ابعاد و ضخامت های صفحه پلیت در کاربرد های مختلف متفاوت میباشد.

صفحه های نگه دارنده شفت از هر دو طرف کرکره برقی قرار می گیرند و انتهای هر دو طرف کرکره از داخل آن حرکت می کند و لبه های آن یا با مویی یا با پلاستیک پوشیده است تا از تولید سر و صدا جلوگیری شود.

لوله (شفت)

شفت کرکره برقی از آهن و فولاد ساخته شده و به صورت گرد و یا 8 ضلعی در کرکره برقی مورد استفاده قرار  میگیرند. چرخاندن تیغه های کرکره برقی از وظایف شفت میباشد.لوله ای که در قطر 8 و 11 ، دایره ای و 8 ضلعی می باشد و کرکره برقی به دور آن پیچیده می شود.لوله شفت کرکره برقی از دو طرف به ترتیب به گیربکس موتور کرکره برقی و اندکپ متصل میشود.

شفت لوله ای و شفت هشت ضلعی کرکره برقی
جاقفلی کرکره برقی

جاقفلی کرکره برقی

برای آن کرکره برقی در سحط امنیتی بالاتری قرار بگیرد جاقفلی روی آن نصب میشود. ساختار جا قفلی به صورت قطعه ای فلزی است که روی آن سوراخ هایی قرار گرفته است.دقت داشته باشید برای نصب جاقفلی کرکره برقی کاملا بسته باشد تا محل نصب به درستی تعیین شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این قطعه از لوازم کرکره برقی میتوانید به صفحه جاقفلی کرکره برقی مراجعه کنید.

اهرم کرکره برقی

نام دیگر اهرم کرکره برقی خلاص کن میباشد. زمانی که برق از دسترس کرکره برقی خارج میشود برای بالا و پایین بردن کرکره برقی استفاده میشود. برای کرکره برقی هایی که مجهز به سیستم ups هستند نمیتوان از خلاص کن استفاده نمود. یکی از مزایای استفاده از اهرم کرکره برقی جلوگیری از سقوط ناگهانی کرکره برقی میباشد.

اهرم کرکره برقی
درز گیر مویی کرکره برقی

درز گیر مویی کرکره برقی

درزگیر مویی کرکره برقی از لوازم کرکره برقی است که که در داخل ریل کرکره برقی قرار میگیرد. استفاده ز درزگیر کرکره برقی برای جلوگیری از سر و صدا در حین بالا و پایین رفتن کرکره برقی مورداستفاده قرار میگیرد. در واقع این قطعه از قطعات کرکره برقی از تماس تیغه کرکره برقی با ریل و ایجاد صدا جلوگیری میکند.

سوالات متداول

قطعات و لوازم کرکره برقی کدامند

از اجزای اصلی کرکره برقی میتوان به تیغه ، موتور (ساید و توبولار) ، رسیور ، ریل ، اندکپ ، صفحه پلیت ، لوله (شفت) اشاره کرد. توضیحات و ویژگی هر کدام در این مقاله بیان شده است.

قیمت شفت کرکره برقی چقدر است

قیمت شفت کرکره برقی در ایران کرکره ارزان تر از سایر نمایندگی های فروش لوازم کرکره برقی است و این قیمت بسته به برند شفت و ابعاد آن متغیر است. به طور حدودی قیمت شفت کرکره برقی از 300/000تومان شروع میشود.

بهترین نمایندگی فروش قطعات موتور کرکره برقی

ایران کرکره با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش قطعات کرکره برقی در 10 سال اخیر به صورت پیاپی به عهنوان بهترین و فعال ترین نمایندگی معتبر فروش قطعات کرکره برقی معرفی شده است و رضایت هر چه بیشتر مشتریان را روز به روزجلب کرده است.

ما در مرکز فروش قطعات کرکره برقی ایران کرکره تمام خدمات فروش، ساخت، نصب و راه اندازی، تعمیر و… را به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام خواهیم داد.