قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

موتور ساید گیربکسی کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی بعد از موتور کرکره برقی توبولار یکی از پر مصرفت ترین موتورهایکرکره برقی است.

از این نوع موتور بیشتر برای محل های صنعتی با کرکره های سنگین استفاده می شود و  برای کرکره برقی هایی با وزن حدودا 300 کیلوگرم به بالا مناسب است.

موتور ساید كركره برقی موتور گیربكسی یا زنجیری هم گفته میشود، موتور های ساید همانطور كه در تصویر مشاهده میكنید به شكلی طراحی شده اند كه باید بیرون از رول كركره نصب بشوند. شاید از لحاظ زیبایی خوب نباشند اما همانطور که گفته شد.

قدرت بسیار بالایی دارند و در توان های مختلف مانند ٣٠٠ كیلوگرم و ٥٠٠ كیلوگرم و ٧٥٠ كیلوگرم ساخته میشوند. هرچند باید گفت که از لحاظ قیمتی نسبت به موتورهای توبلار كركره برقی گران تر هستند اما بدلیل گیربكسی بودنشان تحمل تردد های بسیار بالا را در طول روز و شب و پشت سرهم دارند. همین ویژگی باعث میشود تا برای كركره های پاركینگی كه تردد خیلی زیادی دارند مورد استفاده قرار بگیرند و ویژگی قدت بالایی كه دارند باعث میشود برای كركره های با مساحت بالا مانند كركره های درب سوله یا کرکره های فروشگاهی كه وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش موتور ساید یا گیربکسی در تهران

خرید مطمئن موتور ساید کرکره برقی

سایر ویژگی های موتور ساید کرکره برقی

از ویژگی های دیگر موتور ساید كركره برقی این است كه دارای بكاپ فابریك باتری میباشد. شما با استفاده از این قطعه در مواقع ضروری قطع برق بدون هیچ مشكلی می توان كركره را بالا و پایین کنید. موتور ساید جدا از باتری، یک زنجیر خلاص كن دارد كه با استفاده از آن به راحتی می توان كركره را بالا و پایین كرد.

در سال هایی كه موتور های ساید و توبلار بر روی كركره های برقی نصب شده اند این مورد ثابت شده است كه خرابی موتورهای ساید خیلی كم تر از موتورهای توبلار است.

اما به طور كلی با جسارت می توانیم بگوییم كه نحوه  نصب کرکره برقی و استفاده از آن ضریب بسیار بالایی در طول عمر كركره برقی و موتور دارد. كه شما میتوانید برای استفاده از نصب كركره برقی اصولی و صحیح فروشگاه یا پاركینگ تان از نصاب های با تجربه و آموزش دیده ی کرکره برقی ایران كركره استفاده كنید.

همچنین باید بدانید که موتور ساید به دلیل اینکه دارای قدرت بالایی می باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از آن به عنوان موتور کرکره برقی برای پارکینگ می باشند.

برای مشاهده پروژه نصب کرکره برقی با موتور ساید بخش آموزش ها و پروژه های ایران کرکره را مطالعه فرمایید.برای اطلاعات از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید

به زودی اطلاعاتی مفید درج خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر بخش اخبار و مقالات ایران کرکره را مطالعه فرمایید

برای اطلاعات از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید