قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

موتور توبولار کرکره برقی

موتور توبولار کرکره برقی بعد از موتور کرکره برقی ساید یکی از پر مصرفت ترین موتورهایکرکره برقی است. همانطور که در شکل می بینید این موتور لوله ای شکل است. شکل ظاهری این موتور به نصاب کرکره برقی کمک می کند تا  به راحتی آن را داخل رل کرکره برقی قرار دهد.  البته به کمک همین شکل ظاهری موتور توبولار فضای بسیار کمتری نسبت به سایر موتور ها کرکره برقی اشغال می کند.

در اصل از این نوع موتور بیشتر برای محل های کم تردد استفاده می شود و  برای کرکره برقی هایی با وزن حدودا 150 کیلوگرم مناسب است.  هرچند موتور توبولار صنعتی توانایی تحمل وزن 400 کیلوگرم را نیز دارد.

موتور توبولار کرکره برقی نسبت به سایر موتورها از قیمت پایینتری برخوردار است. در کنار قیمت پایین تر، همان طور که گفته شد میزان تردد مجاز این کرکره نیز از سایر موتورهای مشابه کمتر است. باید بدانید که این نوع موتور کرکره برقی دارای برق اظطراری نمی باشند و به همین جهت در هنگام قطع برق می توانید از  خلاص کن دستی تعبیه شده برای آن استفاده کنید.

خرید مطمئن موتور توبولار کرکره برقی

موتور توبولار کرکره برقی

قیمت موتور توبولار کرکره برقی

قیمت موتور توبولار کرکره برقی باتوجه به نوع سفارش شما می تواند متفاوت باشد. برای مثال قیمت موتور کرکره برقی توبولار تیونی در ایران کرکره 1/300/000 تومان است. همچنین قیمت موتور کرکره برقی توبولار لینوکس 900/000 توان است. در قسمت زیر لیست قیمت موتور کرکره برقی توبولار در انواع مختلف را برای شما قرار داده ایم. دقت داشته باشید با توجه به نوسانات قیمتی قیمت موتور کرکره برقی توبولار ممکن است در زمان دلخواه شما متفاوت باشد .

شما می توانید جهت استعلام هزینه خرید موتور توبولار کرکره برقی می توانید همین حالا با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

موتور توبولار بارزانته 1/800/000 تومان

موتور توبولار بتا 1/500/000 تومان

موتور توبولار لیفت توربو 1/400/000 تومان

موتور توبلار SDC کرکره برقی 1/400/000 تومان

موتور توبولار لیفت توربو 1/380/000 تومان

موتور توبولار ۵۰SDC نیوتن 500/000 تومان

موتور توبولار ۱۲۰SDC نیوتن (قطر ۵۹) 480/000 تومان

برای اطلاع از قیمت موتور توبولار سویل ، موتور توبولار اسمارت ، موتور توبلار سیگما، موتور توبولار سیماران ST59 T و موتور توبولار صنعتی بارزانته و قیمت موتور توبولار کرکره برقی در انواع مختلف تماس بگیرید.

​​همچنین میتوانید در مقاله موتور کرکره برقی اطلاعات جامعی درباره انواع موتور کرکره برقی و قیمت آن ها کسب کنید. در این مقاله ویژگی انواع موتور های کرکره برقی بیان شده و در اختیار شما قرار داده شده است.

تعمیر موتور توبولار کرکره برقی

تعمیرات و سرویس کامل موتور توبولار کرکره برقی یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت ایران کرکره به شما ارائه می شود، تعمیرات موتور توبولار توسط متخصصین شرکت ایران کرکره به صورت کاملا تضمینی برای شما انجام می شود.

موتور توبولار سیگما

موتور توبولار سیگما موتوری است که با استفاده از نیروی چرخنده درون محور توانایی جابه جا کردن کرکره برقی هایی با وزن و ابعاد کوچک را دارد.

موتور توبولار سیگما مناسب برای استفاده در مکان هایی است که میزان تردد در آن جا نسبتا پایین است.

در صورتی که شما قصد خرید ، نصب و یا تعمیر موتور های توبولار سیگما را دارید با همکاران ما در شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

انواع موتور توبولار

از مهمترین برندهای موتور توبولار در بازار کرکره برقی ایران می توان به برندهای زیر اشاره کرد

موتور توبولار بارزانته
موتور توبولار دویا  Dooya
موتور توبولار سامفی Somfy
موتور توبولار هافمن
موتور توبولار hutte
موتور توبولار بتا
موتور توبولار سیماران
موتور توبولار sdc
موتور توبولار زومر Sommer
موتور توبولار فک FAAC
موتور توبولار لیفت توربو Lift Turbo
موتور توبولار سویل Sevil
موتور توبولار سیگما Sigma
موتور توبولار اسمارت Smart
موتور توبولار اتومات Automat

برندهای ذکر شده یا چینی هستند یا تحت لیسانس کشوهای آلمان، ایتالیا و فرانسه می باشند اما در کشور چین تولید می گردند. همین امر باعث شده تا قیمت موتور های کرکره اتوماتیک زومر، سامفی و فک  با درنظر گرفتن سیستم گمرکی بسیار بالاتر از  موتور های توبولار چینی باشد. لذا از این نوع برندها بسیار کم در نصب کرکره برقی استفاده می گردد.

چرا باید برای نصب کرکره برقی از موتور توبولار استفاده کنید:

  • راحتی در نصب هنگام قرار گرفتن موتور در رول کرکره برقی و اشغال فضای کم ( به علت شکل لوله ای موتور توبولار)
  • قیمت پایین نسبت به سایر موتور های دیگر

برای مشاهده مراحل نصب کرکره برقی با موتور توبولار بخش آموزش ها و مقالات ما را مطالعه فرمایید و اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

اطلاعات فنی موتور توبولار کرکره برقی

این نوع موتور به دلیل شکل خاصش داخل لوله فلزی قرار داشته و داخل رول کرکره برقی جایگذاری می شود. با این تفاصیل موتور مخفی بوده و این امر هم مزیت است و هم عیب.

اغلب نصاب های کرکره اتوماتیک در مکان هایی که امکان نصب موتور ساید نباشد از این قطعه استفاده می کنند. همچنین در مواردی که به دلیل امنیت پایین، نشود از موتور های ساید استفاده کرد.

هرچند موتور های توبولار کرکره برقی نسبت به موتور های ساید از قیمت پایین تری برخوردار هستند اما در عوض نسبت به موتور های ساید از قدرت پایین تری برخوردارند. به همین دلیل کمتر در مقیاس صنعتی از این نو موتور برای نصب کرکره اتوماتیک استفاده می گردد. اغلب از این نوع موتور برای راه اندازی کرکره برقی پارکینگی استفاده می گردد.

مهمترین مشکلات موتور توبلار

بزرگترین مشکل موتور های توبولار جدای از توان پایین زمانی است که موتور نیاز به تعمیر پیدا می کند. اگر موتور توبلار شما یا عیب فنی مواجه شد، در ابتدا باید رل کرکره اتوماتیک به صورت کامل پایین آورده شود. سپس موتور خارج شده و دوباره کرکره برقی نصب شود تا موتور مراحل تعمیر یا تعویض را بگذراند. در انتها دوباره کرکره را پایین کشیده موتور را جای گذاری کرده و  کرکره برقی را نصب می کنیم. برای مشاهده مراحل نصب تصویری کرکره برقی با موتور توبولار به قسمت مقالات آموزشی ما سر بزنید.

نکته:

بسیاری نصابان کرکره برقی از موتور توبولار در نصب سایبان های برقی نیز استفاده می کنند. برای اینکار  موتورهای توبولار  با توان پایین ۳۰ و یا ۶۰  نیوتن و  در سایبان های بزرگ، تا ۸۰ نیوتن را داخل لوله فلزی سایبان جاسازی می کنند تا توسط چرخ دنده به بازوی محرک سایبان متصل شود. بعد از نصب موتور به راحتی و به کمک ریموت می توانید سایبان خود را حرکت دهید.

خلاصه معایب و مزایای موتور توبولار کرکره برقی:

  • موتور توبولار برای نصب کرکره برقی در محل های با میزان تردد بالا مناسب نیست.
  • در صورت خرابی و خلاص شدن گیربکس فاقد سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره برقی می باشد
  • فاقد UPS است.
  • درصورتی که موتور نیاز به تعمیر پیدا کند لازم است کل کرکره برقی پیداده شده تا بتوان موتور را تعمیر و یا تعویض گردد.
  • نصاب های کرکره اتوماتیک برای ساخت و نصب تیغه کرکره های سنگین از این موتور استفاده نمی کنند.
  • فضای کمی را اشغال می کنند و برای درب کرکره برقی مغازه ها مناسب هستند
  • مهم تر مزیت این نوع موتور  قیمت پایین آن است.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی و همچنین برای خرید قطعات اصلی مورد نیاز کرکره برقی با ما تماس بگیرید

ما بسیاری پروژه های مختلف را با استفاده از موتور توبولار انجام داده ایم که شما مشتری عزیز می توانید لیست کامل آنها را در صفحه کرکره برقی مشاهده نمایید.

در زیر نیز برخی پروژه هایی که اخیرا به استفاده از موتور توبلار انجام گرفته برای شما لینک شده است.

کرکره برقى فروشگاهى با تیغه اختصاصى در خیابان شریعتی

نصب کرکره برقى فروشگاهی در میدان صادقیه تهران

نصب کرکره اتوماتیک در ترمینال آزادى

 

برای اطلاعات از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید

همین الان در تلگرام برای من پیغام بفرست