قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی پلی کربنات شفاف | قیمت کرکره پلی کربنات شفاف | نمایندگی کرکره برقی شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

در این مقاله از سری مقالات آموزشی شرکت ایران کرکره به معرفی کرکره برقی پلی کربنات خواهیم پرداخت. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. برای مشاهده پروژه های انجام شده در این زمینه می توانید، صفحه پروژه های ایران کرکره را بررسی کنید.

کرکره برقی پلی کربنات

كركره برقى پلى كربنات شفاف، معروف به كركره برقى شيشه اى در واقع از پلاستيكى به اسم پلى كربنات( polycarbonate ) از خانواده ى پليمرهاى ترموپلاستيك ساخته ميشود.در این مقاله تلاش کردیم که مطالبی را برای شما آماده کنیم تا شما در مورد کرکره برقی پلی کربنات بیشتر بدانید. كركره برقى پلى كربنات از مقاوت كششى و مقاومت فشارى و ضربه اى بسيار بالايى برخوردار می باشد. با اين ماده ميتوان انواع كركره برقى پاركينگى و كركره برقى فروشگاهى و بالكن و پنجره را در رنگ هاى مختلف و بخصوص شفاف ساخت.

کرکره برقی پلی کربنات

دماى ذوب کرکه برقی پلی کربنات از كركره اتوماتيك ١٥٥ درجه سانتى گراد و دماى خمش آن ١٤٠ درجه سانتى گراد است. جالب است كه بدانيد پلى كربنات مقاوم ترين ماده ى شفافى است در دنيا كه ميتوان از آن بجاى شيشه استفاده كرد.  يكى از ويژگى هاى خوبه اين ماده اين است كه ميتوان طبق سليقه ى مشترى در رنگ هاى مختلف و شفاف كركره را توليد كرد.

کرکره شفاف

کرکره شفاف یا پلی کربنات برای مراکزی مانند بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این مکان ها لازم است که در ساعات شب که هوا تاریک است داخل این مراکز دیده شود.

جایی که روی شفاف برخلاف کرکره های مات و فلزی مانع عبور نمی شود و نور و اشعه یو وی را از خود عبور می دهد و باعث ایمنی این مکان ها در برابر سرقت می‌شود و دارای تاییدیه امنیتی از پلیس می باشد.

کرکره شفاف از مواد مقاوم پلیمر ساخته شده که برای استحکام بیشتر آن معمولاً از لوله های استیل و آلومینیوم در ساخت آنها استفاده می شود که باعث می شود امنیت و مقاومت کرکره شفاف چند برابر شود.

علت ساخته شدن از پلی کربنات این است که این ماده مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و از انتشار و زیاد شدن آتش جلوگیری میکند همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش نیز دارای مقاومت است.

ممکن است از روی ظاهر کرکره پلی کربنات شیشه ای تصور شود مقاومت پایینی دارد ولی بهتر است بدانید که این محصول به عنوان فولاد پلاستیکی در صنعت شناخته شده است.

کرکره پلی کربنات شیشه ای بسیار در برابر ضربه مقاوم بوده و حتی با ضربه پتک و چکش نیز شکسته نخواهد شد.

از ویژگی های مثبت کرکره شفاف میتوان به ضد ضربه بودن و ضد سرقت بودن اشاره کرد. برای مشاده انواع کرکره برقی ضد سرقت میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و برای خرید این محصول میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

در ساخت کرکره شفاف از مواد ضد حریق و نسوز استفاده شده است و به همین دلیل سبب امنیت بالای این محصول در برابر آتش سوزی و حریق شده است.

کرکره شفاف

کرکره شفاف مقاوم در برابر حرارت و ضربه است که در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شود ولی معمولاً شفاف بدون رنگ دارای طرفدار بیشتری در بین مردم است.

ضخامت تیغه کرکره شفاف معمولاً در حدود ۲ میلی متر می باشد و تا حدود ۵ میلی متر نیز می تواند متغیر باشد که وزن آنها در هر متر مربع در حدود ۱۲ کیلوگرم می باشد.

مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف)

  • در این قسمت مقاله مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف) را برمیشماریم:
  • تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و uv می باشد.
  • کرکره شفاف یا تیغه شفاف باعث امنیت بیشتر مراکز و مکان ها می شود زیرا شفاف است و داخل مکان به راحتی دیده می‌شود.
  • مقاومت بالای تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات بسیار بالا می باشد و در مقایسه با آلومینیوم و دو برابر بیشتر است.
  • در تیغه پلی کربنات یا تیغه شفاف معمولاً لوله های استیل استفاده می‌شود تا مقاومت و امنیت کرکره شفاف بالاتر برود.
  • داشتن تاییدیه امنیت از پلیس برای پیشگیری از سرقت و دزدی
  • مقاومت بالای کرکره پلی کربنات شیشه ای در برابر حرارت مستقیم در آتش به علت ساخته شده از نانوکامپوزیت
  • دارا بودن امنیت بالای کرکره شفاف در مقایسه با سایر کشورها که برای بالا بردن این امنیت معمولاً از ریل های ۱۰ سانتیمتری استفاده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مشخصات تیغه پلی کربنات را در صفحه تیغه پلی کربنات مشاهده کنید.

مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف)

ضخامت تیغه کرکر برقی پلی کربنات

کرکر برقی پلی کربنات در بازار ایران با ضخامت های متفاوتی تولید میشود. سایز ضخامت تیغه های کرکر برقی در وزن آن بسیار تاثیرگذار است.

به طور معمول ضخامت تیغه کرکره برقی پلی کربنات 2 تا 5 میلی متر میباشد.

بر اساس تحقیقات تیم ایران کرکره که به عنوان تولید کننده تیغه پلی کربنات در ایران شناخته شده است، مقاومت یک کرکره برقی پلی کربنات شفاف با ضخامت تیغه 2 میلی متر در حدود 2 برابر بیشتر از یک کرکره برقی آلومینیومی میباشد.

هرچه تیغه های کرکره برقی ضخیم تر باشند سنگین تر خواهند بود برای مثال کرکره پلی کربنات شیشه ای با تیغه 5 میلی متری در مساحت یک متر مربع 12 کیلوگرم وزن دارد.

تاریخچه تولید کرکره پلی کربنات شیشه ای

تاریخچه تولید کرکره برقی پلى كربنات به سال ١٩٥٣ توسط آقاى دانيال فاكس برمیگردد. در سال ١٩٥٨ نیز در بازار عرضه گرديد. از همان سال ورق هاى مختلف پلى كربنات جهت مصارف گوناگون در سال ١٩٦٨ در بازار روانه فروش شد.

پلى كربنات كاربردهاى وسيعى دارد و شركت ايران كركره بدليل دارا بودن يك لايه از uv در تیغه های خود موجب مي شود كه در برابر نور خورشيد محافظ باشد و بعد از گذشت سالها كدر نميشود.

البته همه شرکت های این ضمانت را نمی دهند. شركت ايران كركره با استفاده از محصولات موغوب و اصل كه  مورد استفاده قرار مي دهد را ميتوانيم ضمانت كنيم.

ویژگی کرکره برقی پلی کربنات

  • شستشو و نگهداری راحت کرکره پلی کربنات شیشه ای
  • مقاومت و استحکام بالای کرکره پلی کربنات شیشه ای در برابر حرارت و ضربه
  • مزیت ضد حریق و ضد آتش سوزی
  • تنوع در رنگ و طرح
  • مقاومت بالای کرکره برقی پلی کربنات در برابر اشعه ماورا بنفش و یووی
  • دارای قابلیت ضد خش بودن
  • مقاوم در برابر اکسید شدن و مناسب برای مناطق شرجی و مرطوب

به طور کلی میتوان گفت کرکره برقی شفاف پلی کربنات برای مناطقی که در معرض رطوبت هستند بسیار مناسب است و مقاومت بالایی در برابر اگسید شدن دارد.

ویژگی های منحصر به فرد در این کرکره برقی سبب شده که قیمت بالاتری نسبت به سایر کرکره برقی های معمولی داشته باشد. به همین دلیل از ان در فروشگاه های مجهز به عنوان كركره برقى فروشگاهى استفاده میکنند.

مزیت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

از مزيت هاى كركره برقى شيشه اى ميتوان به سبك بودن و مقاومت بسيار بالا نسبت به وزن كركره اشاره كرد. 

عواملى نظير زلزله و طوفان و تگرگ و نياز به قابلیت دیده شدن به صورت بيست و چهار ساعته در فروشگاه و حوادث ديگر در انتخاب كركره شيشه اى بسيار موثر بوده اند.

باتوجه به آنچه گفته شد کرکره برقی پلی کربنات قدرت ضربه پذيرى بسيار بالايى دارد و در همين حين شفاف و قابل ديد و وزن پايينى رو هم دارا مي باشد و خصوصيت نشكن بودن دارد.

با استفاده از كركره هاى برقى پلى كربنات شفاف ميتوانيم در سلامت خود در برابر اشعه ماورا بنفش خورشيد بدليل وجود لايه ى ضد عبور اين اشعه، فضايى سالم براى خود تهيه كنيم.

از مزایای دیگر تیغه های شیشه ای آنتى استاتيك بودن آنها است. كركره برقى پلى كربنات بدليل خاصيت آنتى استاتيك، گرد و غبار و دوده ى موجود در فضا را جذب خود نمی كند و با يك شست و شوى راحت يا آب باران بسادگى تميز ميشود.

مزیت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

سایر مزایای کرکره برقی پلی کربنات

از سایر مزایای كركره برقى پلى كربنات يا همان كركره برقى شيشه اى سبك بودنه آن نسبت به كركره برقى فولادى يا آلومينيومى است كه ميتوانيم موتورى با قدرت كم تر و طبعا ارزان تر استفاده كنيم. 

البته موضوع انتخاب موتور کرکره برقی خود موضوع بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید بسیار به آن دقت داشته باشید.

برای انتخاب بهترین موتور کرکره برقی میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

بخاطر مقاومت بالایى که کرکره برقی شفاف پلی کربنات دارد در گلخانه ها تقاضاى زيادى براى اجراى كركره برقى شيشه اى داريم.

و براى صاحب گلخانه مزيت هاى فراوانى از جمله صرفه جويى انرژى را دارد كه در تابستان باعث جلوگيرى از ورود گرما به داخل می شود و در زمستان مانع خروج گرما خواهد بود.

مقاومت ضربه اى كركره برقى پلى كربنات ١٢٠ برابر شيشه معمولى با همان ضخامت می باشد. همچنین در مقابل اغلب مواد شيميايى و حلال ها مقاومت نشان ميدهد.

كركره برقى پلى كربنات يك ويژگى خاص نسبت به ساير كركره ها دارد. این ویژگی مقاومت كششى بالای آن است. این کرکره با وارد شدن ضربه به هيچ وجه نخواهد شكست.

مواردى كه از پلى كربنات استفاده ميشود ميتوان كركره برقى شيشه اى، عينك هاى ايمنى، سپر پليس هاى ضد شورش، شيشه هاى چراغ جلوى ماشين هاى لوكس و مدرن، توليد هولوگرام، بطرى هاى شفاف براى دارو و مواد غذايى، آمپول هاى بدون سوزن، ساخت DVD و حتى شيشه هاى جلوى هواپيماها و شيشه هاى ضد گلوله نام برد

معایب کرکره برقی پلی کربنات شیشه ای

کرکره برقی شفاف داره مزایا و معایب می باشد و برای خرید کرکره برقی بهتر است که این مزایا و معایب را بدانید تا بهتر بتوانید برای خرید کرکره برقی تصمیم‌گیری کنید.

در قسمت قبلی درباره مزایای کرکره برقی شفاف برای شما توضیح دادیم و در این قسمت درباره معایب کرکره برقی شفاف توضیحاتی را برای شما ارائه میدهیم.

تنها ایرادی که می‌توان برای کرکره برقی شفاف یا همان کرکره پلی کربنات شیشه ای در نظر گرفت قیمت بالای کرکره برقی شفاف در مقایسه با سایر کرکره برقی ها است.

البته این موضوع را باید بدایند که قیمت کرکره برقی در ایارن کرکره از سایر نمایندگی های فروش کرکره برقی پایین تر میباشد که این موضوع به دلیل سود کمتر ما در فروش کرکره برقی میباشد.

برای خرید ارزان قیمت ترین کرکره برقی شفاف پلی کربنات میتوانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

کاربرد کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره برقی شفاف قیمت بالاتری نسبت به کرکره برقی آلومینیومی دارد ولی در برابر آن دارای مزایای بیشتری مانند ضد ضربه و ضد حریق و ضد سرقت بودن می باشد.

پس اگر امنیت مکانی که از کرکره برقی برای آن استفاده می کنید برای شما مهم است بهتر است که از کرکره برقی شفاف یا پلی کربنات کرکره ای استفاده کنید.

از کاربردهای کرکره برقی شفاف می‌توان به استفاده گسترده از آن در بانک، صرافی‌ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری ، طلا فروشی ها، سالن های ورزرشی ، کارخانجات و استفاده به عنوان كركره برقى پاركينگى و … اشاره کرد.

از دیگر کاربرد های آن استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان ها و بالکن منازل میباشد.

کاربرد کرکره شفاف پلی کربنات

استفاده از این کرکره شفاف پلی کربنات به عنوان کرکره برقی تراس میتواند بسیار زیاد جلوی هدررفت انرژی را بگیرد و همچنین به عنوان یک عایق صدا عمل کند.

در سال های اخیر از کرکره شفاف پلی کربنات برای جداسازی محیط های اداری استفاده زیادی شده است که دلیل آن مقاومت و طول عمر بالای آن و در عین حال ظاهر زیبا و جذاب آن میباشد.

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شیشه ای با توجه به نوع پلی کربنات مصرفی در ساخت این محصول به 3 دسته تقسیم میشود.

پلی کربنات آلمانی مانند bayer

پلی کربنات ایرانی

پلی کربنات کره ای

کیفیت هر سه نوع پلی کربنات خوب میباشد اما توصیه این ایران کرکره به شما این است که اگر دهنه کرکره بزرگ است و قرار است حجم زیادی از کرکره را تحمل کند از کرکره آلمانی استفاده کنید.

این کرکره پلی کربنات آلمانی قیمت بالاتری دارد و دلیل آن جنس مواد اولیه مصرفی در تولید این محصول میباشد.

بهتر است بدانید همه این کرکره برقی ها با جنس پلی کربنات ای متفاوت در ایران تولید میشوند و تنها تفاوت آن ها در مواد اولیه آن هاست که ممکن است ساخت آلمان یا کره باشد.

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

انواع کرکره شفاف پلی کربنات بر اساس اتصال

با توجه به اتصالات در کرکره برقی پلی کربنات میتوان گفت که این کرکره ها به دو نوع طبقه بندی میشوند :

  • کرکره شفاف پلی کربنات زواری
  • کرکره شفاف پلی کربنات لوله ای

تفاوت کرکره برقی شفاف زواری و لوله ای

کرکره های زواری و لوله ای از انواع کرکره برقی های شفاف هستند که تفاوت اصلی آن ها در میزان ضخامت و طول و عرض تیغه میباشد.

ضخیم تر بودن تیغه میتواند قیمت کرکره را بیشتر کند که دلیل آن استحکام و مقاومت بالاتر آن ها میباشد.

ضخامت تیغه های پلی کربنات از 3 تا 6 میلیمتر میباشد که هر تیغه در هر متر مربع وزنی برابر با 9 تا 11 کیلوگرم دارد.

رنگ تیغه های شفاف پلی کربنات عسلی ، دودی ، شیری و مات و شیشه ای میباشد.

به طور کلی میتوان گفت کرکره پلی کربنات لوله ای قیمت بالاتری داشته و در عین حال این محصول یکی از پرکاربدترین کرکره ها در ایران شناخته شده است.

بهترین لوله هایی که در کرکره برقی شفاف پلی کربنات لوله ای استفاده میشود استیل پولیش خورده است اما گاهی برای آن که هزینه ساخت کرکره برقی کمتر تمام شود از لوله های آهنی و آلومینیومی نیز استفاده میشود.

در کرکره برقی شفاف پلی کربنات زواره ای از زواره های آلومینیومی برای اتصال تیغه های پلی کربنات استفاده میشود. این کرکره ها قیمت پایین تری نسبت به نوع لوله ای دارند.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

همان طور که گفته شد امروزه کاربرد کرکره های پلی کربنات بسیار زیاد شده است و با توجه به مقاومت بالا و ظاهر زیبا این محصول در چندین سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با توجه به ضخامت تیغه های کرکره پلی کربنات قیمت آن متغیر میباشد. نوع تیغه مصرفی و رنگ آن و همچنین کیفیت مواد اولیه برای ساخت این محصول از عواملی هستند که در قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف بسیار تاثیر گذار هستند.

باتوجه به شرایط اقتصادی و برای رفاه حال مشتریان تمامی محصولات شرکت ایران کرکره با قیمت بسیار منصفانه و مناسب به فروش میرسد.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی پلی کربنات و قیمت درب کرکره ای شفاف میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره که به عنوان تولید کننده تیغه پلی کربنات در ایران است تماس بگیرید.

همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت کرکره برقی لیست قیمت کرکره برقی پلی کربنات را مشاهده کنید.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

عوامل مختلفی میتوانند بر روی قیمت کرکره برقی شفاف پلی کربنات تاثیرگذار باشند که موارد زیر شایع تری مواردند :

  • کیفیت متریال و مواد مورد استفاده در ساخت کرکره برقی
  • وزن هر متر مربع کرکره شفاف و ضخامت تیغه های کرکره
  • جنس لوله یا زواره مصرفی

یکی دیگر از مهمترین عواملی که در قیمت کرکره پلی کربنات اثر میگذارد مرکز فروش کرکره میباشد.

اگر کرکره شفاف خود را از یک مرکز معتبر خریداری کنید میتوانید از کیفیت و اصلت محصول مطمئن باشید و در عین حال از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت انواع تیغه کرکره برقی و قیمت درب کرکره ای شفاف به صفحه قیمت کرکره برقی سر بزنید. برای اطلاع از قیمت های به روز و دریافت مشاوره رایگان نیز با ما تماس بگیرید.

09125190629

02155449064

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

موتور کرکره شیشه ای پلی کربنات

همان طور که میدانید موتور کرکره برقی ها در انواع ساید و توبولار میباشد. از موتور ساید کرکره برقی برای مکان هایی که تردد بالایی دارند استفاده میشود.

موتور ساید کرکره برقی برای مقاومت وزن 1000 کیلوگرم مناسب بوده و در این موتور سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط کرکره تعبیه شده است.

در هنگام خرید موتور کرکره برقی پلی کربنات باید در نظر داشته باشید که این موتور ها در انواع ups دار و معمولی در بازار ایران موجودند.

موتورهای ups دار از برق اضطراری در زمان قطع برق استفاده میکنند ولی موتور های معمولی در زمان قطعی برق به صورت دستی بالا و پایین میشوند.

نوع دیگری از موتور های کرکره برقی شفاف پلی کربنات موتور های توبولار هستند. قیمت موتور توبولار کرکره برقی بیشتر بوده و برای مقاومت وزن های بالا مورد استفاده قرار میگیرند.

توصیه تیم ایران کرکره به شما این است که از موتور توبولار برای کرکره برقی پلی کربنات استفاده کنید زیرا طول عمر بالایی دارد.

البته انتخاب نوع موتور به کاربرد شما بستگی دارد که در این مورد میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

نصب تیغه پلی کربنات شفاف

پس از خرید تیغه های شیشه ای اصلا نگران نصب تیغه پلی کربنات شفاف آن نباشید

. ما بهترین گروه نصابان خود را برای راه اندازی و نصب کرکره برقی شما ارسال خواهیم کرد. ما به شما اطمینان خواهیم داد کرکره هوشمند شما کمتر از 2 ساعت به قطعات اصلی و بصورت کاملا حرفه ای نصب خواهد شد.

نصب کرکره پلی کربنات بسیار تخصصی است و در صورتیکه نصاب تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد میتواند هرینه های زیادی روی دست شما بگذارد.

پس بهترین کار این است که این کار را به افراد حرفه ای بسپارید.

درصورتی که این مقاله توانسته جوابگوی سوالات شما باشد. برای ایجاد دلگرمی و تقویت کار همکاران ما در گروه آموزشی آریا تهران، نظرات و پیشنهادات خود را به قسمت نظرات برای ما ارسال فرمایید.

1 دیدگاه

  1. مازیار گفت:

    مطالب بسیار مفید بود، سپاس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما