قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

قیمت کرکره برقی

شما در این صفحه می توانید به مواردی همچون موارد زیر در خصوص کرکره برقی دسترسی داشته باشید.

برای تخمین قیمت کرکره برقی، شما مشتری گرامی ابتدا باید قیمت تیغه کرکره برقی انتخابی و قیمت موتور مورد نظر را محاسبه کرده تا در انتها بتوانید قیمت کرکره برقی خود را بدست آوردید.

لازم به ذکر است که شما همچنین می توانید برای دریافت قیمت دقیق کرکره برقی به صورت روز اقدام به تماس با شماره های ایران کرکره نمایید.

لیست پیشنهادی قیمت تیغه کرکره برقی در شرکت ایران کرکره تاریخ 6 تیر 98

انتخاب نوع تیغه کرکره برقی

انتخاب عرض کرکره برقی *متر

انتخاب ارتفاع کرکره برقی *متر

کرکره برقی مجهز به سنسور باشد

بله

خیر

کرکره برقی ضمانت نامه داشته باشد

بله

خیر

قیمت خرید قطعات یک کرکره برقی مغازه معمولی

در صورتی که شما خواهان خرید کرکره برقی پارکینیگی و یا فروشگاهی و یا خرید یک کرکره اتوماتیک با سنسور ها و قطعات مختلف هستید می توانید پس از مطالعه راهنمای خرید کرکره برقی در بخش پایین اقدام به انتخاب قطعات مختلف کرکره برقی خود نماییید و پس از آن با ایران کرکره برای دریافت مشاوره و خرید همراه با نصب اقدام نمایید.

قیمت انواع کرکره برقی

تیغه آلومینیوم آنادر

تیغه آلومینیومی کرکره برقی مقاوم و ضد سرقت
هر متر مربع 780/000
  • محکم وضد سرقت
  • سبک و بدون فشار به موتور
  • قیمت بسیار مناسب
تخفیف ویژه

موتور توبولار بارزانته

موتور توبولار کرکره برقی مناسب برای مغازه ها
هزار تومان 3/900/000
  • همراه با باطری
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب
تخفیف ویژه

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

ما در این بخش اقدام به ارائه توضیحاتی مبنی بر نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی می کنیم. البته باید بدانید که قیمت نهایی کرکره برقی ممکن است با نتیجه ای که شما در این راه به دست می آورید کمی متفاوت باشد که دلیل آن افت و خیز قیمت قطعات کرکره برقی می باشد با این حال تا حد زیادی در پیشبینی خرید به شما کمک می کند.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی از جمله مسائلی است که خریداران محترم را با چالش های جدید مواجه می کند، بدین صورت که در قیمت کرکره برقی در مراکز فروش مختلف به صورت یکسان نیست.

در بازار امروزه، و از آنجایی که  کرکره برقی از ضرورت هر فروشگاه و شرکتی است، مراکز فروش کرکره برقی قیمت کرکره برقی ها را به صورت نوسانی و لحظه ای تغییر می دهند.

به گونه ای که امکان دارد در لحظه ای،  تمام قیمت های کرکره برقی تغییر و به صورت صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین بیاید.

وب سایت ایران کرکره برای مشتریان محترمی که از بالا و پایین رفتن قیمت های کرکره برقی خسته شده اند، راهکاری در نظر دارد که خیال مشتریان را راحت می کند.

قیمت کرکره برقی  با توجه به موقعیت جغرافیایی هر محل، دارای نوسانات صعودی و نزولی است و که همیشه خریداران را با مشکل مواجه می کند.

البته حائر اهمیت است که قیمت کرکره برقی در فروشگاه اینترنتی ایران کرکره به هیج وجه تغییرات به سزایی نمی کند و قیمت کرکره برقی در ایران کرکره کاملا مطلق و با ثبات است.

تغیر قیمت کرکره برقی با توجه به محدوده ارسال

از مهم ترین مشکلاتی که خریداران کرکره برقی به صورت اینترنتی دارند، این است که قیمت کرکره برقی با توجه به محدود بودن محدوده ارسال توسط  فروشگاه ها، قابل تغییر و به صورت قابل توجه ای افزایش می یابد

قیمت کرکره برقی با توجه به ناحیه ثبت شده برای ارسال توسط مشتری، قابل تغییر است و امکان صعود قیمت کرکره برقی در این مورد وجود دارد.

اما وب سایت ایران کرکره تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بتواند تمامی کرکره برقی های خود را بدون تغییر قیمت ناگهانی به دست مشتریان محترم و در درب منزل تحویل دهد.

دو فاکتور اصلی در تعیین قیمت کرکره برقی

خوب است بدانید 2 فاکتور اصلی که در تعیین قیمت کرکره برقی موثر است به ترتیب تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی نیز می باشد، البته پارامتر های دیگری مثل نوع و متراژ کرکره و رسیور کرکره برقی و همچنین تعداد سنسور ها در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارند.

همانطور که مشاهده می کنید در این صفحه ما تمامی قطعات کرکره برقی را همراه با نوع، برند و قیمت آن ها معرفی نموده ایم و با قیمت کرکره برقی شما با توجه به تیغه و موتور بکار رفته متغیر خواهد بود.

ما در گروه صنعتی و تولیدی ایران کرکره همواره در تلاشیم تا در کنار خدمات با کیفیت قیمت کرکره برقی را منصفانه و گاها کمتر از مراکز دیگر در نظر بگیریم، چرا که اولویت ما رضایت مشتریان عزیز می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخوهیم نمود.

بعضی همکاران علاوه بر موارد فوق هزینه نصب کرکره برقی را نیز به قیمت کرکره برقی اضافه می کنند. اما قیمت های ارائه شده در بالا برای نصب کامل کرکره برقی میباشد و شامل تمام یراق الات از قبیل شفت و رسیور و ریموت اندکب و یاتاقان و صفحه پلیت نیز می باشند.

برای سفارش ساخت و نصب کرکره برقی با موتورهای ویژه ی ایران کرکره و همچنین اطلاع از جدید ترین قیمت کرکره برقی می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید

02155449064 – 09128899015 – 09128899014 


خدمات تعمیر کرکره برقی | بازدید و مشاوره رایگان

اگر کرکره برقی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، شرکت ایران کرکره مفتخر است که با ارائه خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل بدون هزینه ایاب ذهاب به شما دوستان خدمت آفرینی کند.

همچنین اگر کرکره برقی مغازه یا فروشگاه شما دچار ایراداتی مانند عدم کارکرد صحیح ریموت، اینکه کرکره برقی بالا نمی رود یا پایین نمیایید و خلاصه هرگونه مشکلی که دارد می توانید با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید و با ارتباط با مشاورین ما در سریع ترین زمان خدمات بازدید از محل به صورت رایگان را دریافت کنید.

02155449064 – 09128899015 – 09128899014 

خدمات فروش ریموت

باید بدایند که به علت مشکلات زیادی که ریموت کرکره برقی به وجود می آورد، اعم از گم شدن و یا خراب شدن و یا از دست دادن اتصال بسیاری از کسانی که دارای کرکره برقی می باشند با چنین مشکلی رو به رو شده اند. لذا شرکت اتیران کرکره مدعی آن است که بهترین ریموت های کرکره برقی را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد. برای دریافت ریموت در محل می توانید با شماره های ایران کرکره تماس بگیرید.

02155449064 – 09128899015 – 09128899014 

کدام موتور و کدام تیغه کرکره برقی را انتخاب کنیم

به این علت که تعداد زیادی برند و مدل از موتور های کرکره برقی و همچنین تیغه های کرکره برقی موجود است باعث گمراهی بسیاری از دوستانی که خواهان خرید کرکره برقی برای مغازه، پارکینگ و یا یک فروشگاه می باشند شده است.

باید بدانید که تمامی مدل های مختلف کرکره برقی برای شرایط خاصی تولید شده اند.

به طور مثال موتور ساید کرکره برقی برای فروشگاه های و درب هایی که نیاز دائم به باز و بسته شدن دارند مناسب است.

در این بخش اقدام به ارائه توضیحاتی برای خرید و انتخاب هرچه بهتر مدل کرکره تیغه و موتور کرکره برقی می نماییم.

لازم به ذکر است شما می توانید از ایران کرکره برای این امر مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

توضیحات در خصوص موتور کرکره برقی

به طور کلی موتور های کرکره برقی به دو دسته موتور ساید کرکره برقی و موتور توبلار کرکره برقی تقسیم می شوند. در ادامه به بررسی هرکدام از این دو می پردازیم.

ویژگی های موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار کرکره برقی به عنوان معمول ترین و متداول ترین انتخاب برای کرکره برقی می باشد، قیمت بسیار مناسب و همچنین اندازه و حجم کم از دیگر مزایای آن می باشد.

این موتور دارای سیستم برق اضطراری یا یو پی اس می باشد. علاوه بر آن طول عمر بالایی نیز دارد.

موتور توبلار کرکره برقی یکی از پرفروش ترین موتور های موجود است که شما می توانید برای خرید آن به راحتی با مشاوران ما تماس بگیرید، موتور خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

ویژگی های موتور ساید کرکره برقی

باید بدانید که از موتور ساید کرکره برقی بیشتر به عنوان کرکره پارکینگی استفاده می شود. این موتو برای باز و بسته شدن دائم کاربرد دارد.

اگر شما می خواهید اقدام به خرید کرکره برقی پارکینگ نمایید و یا درب مغازه شما دائما در حال باز و بسته شدن می باشد موتور ساید کرکره برقی گزینه مناسبی است.

این موتور نیز مانند موتور قبلی دارای سیتسم برق اضطراری می تواند باشد.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید موتور ساید کرکره برقی باید به عوامل متعدی توجه داشته باشید ، برخی از موتور هایی که وارد بازار ایران شده اند دچار مشکلات فنی می شوند و این به این دلیل است که ورود موتور ساید کرکره برقی تقلبی به کشور زیاد شده است.

شما باید قبل از هر اقدامی نسبت به موتور ساید کرکره برقی تحقیقی را انجام دهید که به مشکل برنخورید ، همچنین شما می توانید با تماس با مشاوران ما از بهترین و با کیفیت ترین موتور های کرکره برقی خبردار شوید و در صورتی علاقه داشتید می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

توضیحات در خصوص تیغه کرکره برقی

به طور کلی ما دارای 5 نوع تیغه کرکره برقی در برند های مختلف می باشد. لازم به ذکر است که خود ایران کرکره نیز تولید کننده تیغه های کرکره برقی نسوز و ضد گلوله می باشد.

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

این تیغه از آهن گالوانیزه تولید شده که مقاومت بالایی دارد. البته باید بدانید که این تیغه وزن زیادی دارد و میبایست یک موتور با قدرمت حمل منساب آن انتخاب شود علاوه بر آن ممکن است بعد از یک مدت صدای زیادی را تولید کند و نیاز به روغن کاری داشته باشد.

رنگ این تیغه ضد خراش بوده است.

تیغه گالوانیزه فوم دار

این تیغه نیز دقیقا مانند تیغه گالوانیزه معمولی می باشد  با این تفاوت که دارای دو جدار می باشد که فضای بین آن ها را فوم پوشانده است.

این کار باعث می شود که صدای ناشی از حرکت تیغه های از بین برود.

تیغه آلومینیومی کرکره برقی

بهترین تیغه برای استفاده از آن برای درب کرکره برقی تیغه آلومینیومی کرکره برقی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بالایی نیز دارد.

همچنین تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

تیغه پلی کربنات کرکره برقی

این تیغه نیز از پلی کربنات ساخته شده و بیشتر برای استفاده از آن برای پنجره ها به کار می رود.

تیغه رول گیتر

تیغه رول گیتر کرکره برقی را بیشتر به خاطر امنیت بالای آن می شناسند.

باید بدانید که از آن برای درب گاراژ های بزرگ نیز استفاده می شود.

همچنین نکته مهمی که در خصوص استفاده از این تیغه باید بدانید این است که بهتر است هنگام نصب این تیغه از موتور گیربکسی ساید با قدرت بالا استفاده شود.

تیغه-آلومينيومی-کرکره-برقی,تیغه آلومینیومی سوپر اسلیت,تيغه های كركره برقی, , تیغه کرکره برقی سوپر اسلیت, تیغه آلومینیوم تهران,

سوپر اسلیت

540/000 تومان

تعداد پل 2

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم و اتصالات فولادی

برند سوپر اسلیت

وزن هر متر مربع 5/200 کیلوگرم

 

تیغه کرکره برقی آکرول

تیغه اکرول کرکره برقی

660/000 تومان

تعداد پل 1

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم و اتصالات فولادی

برند اکرول

وزن هر متر مربع 6/300 کیلوگرم

 

تيغه كركره برقى رول گيتر ایران کرکره

تیغه رول گیتر

1/500/000 تومان

تعداد پل –

تعداد جداره –

نوع جنس ميلگرد و اتصالات فولادى

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع 10 کیلو گرم 

 

تیغه رول گیتر کرکره برقی

تیغه رول گیتر

1/800/000 تومان

تعداد پل

تعداد جداره 1

نوع جنس ميلگرد و اتصالات فولادى

برند ايران كركره

وزن هر متر مربع 15 کیلوگرم


تيغه كركره برقى 8 سانتی آتاپلاس

تیغه آتا پلاس

540/000 تومان

تعداد پل 1

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم 

و اتصالات فولادی

برند آتا پلاس

وزن هر متر مربع 5 کیلو گرم

 

تيغه كركره برقى 8 سانتی آنا دور

تیغه آنادر

780/000 تومان

تعداد پل 2

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند آنادر

وزن هر متر مربع 7/5 کیلو گرم

تيغه كركره برقى 8 سانتی آنا دور

تیغه گالوانيزه فوم دار بيصدا آنادر

600/000 تومان

تعداد پل 0

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند آنادر

وزن هر متر مربع 9 کیلو گرم

تيغه كركره برقى 8 سانتی آنا دور

تيغه آنادر شش سانتى

690/000 تومان

تعداد پل –

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند آنادر

وزن هر متر مربع 4/5 کیلو گرم

تيغه كركره برقى 8 سانتى پانچدار ایران کرکره

تیغه پانچدارایران کرکره

90/000 تومان

تعداد پل 1

تعداد جداره 1

نوع جنس آلومینیوم

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع –

تیغه کرکره برقی آلما

تیغه آلما کرکره برقی

570/000 تومان

تعداد پل 2

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند آلما

وزن هر متر مربع 5

تيغه كركره برقى 8 سانتی آتادر

تیغه آتادر

570/000 تومان

تعداد پل 2

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند آتادر

وزن هر متر مربع –

تيغه كركره برقى 8 سانتى غضروف دار ایران کرکره

تیغه غضروف دار ایران کرکره

960/000 تومان

تعداد پل 2

تعداد جداره 2

نوع جنس آلومینیوم

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع –

تيغه كركره برقى 4 میل ایران کرکره

تیغه پلى كربنات کرکره برقی طرح موج

1/290/000 تومان

تعداد پل –

تعداد جداره –

نوع جنس پلى كربنات

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع –

تيغه كركره برقى ميل لبه ٨ ميل ایران کرکره

تیغه پلى كربنات ضدگلوله کرکره برقی

1/110/000 تومان

تعداد پل 0

تعداد جداره 0

نوع جنس پلى كربنات ضدگلوله

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع –

تيغه كركره برقى 2 میل ایران کرکره

تیغه پلى كربنات ضدگلوله

1/050/000 تومان

تعداد پل 0

تعداد جداره 1

نوع جنس پلى كربنات تخت با زوار آلومينيوم

برند ایران کرکره

وزن هر متر مربع –

تیغه کرکره برقی شیشه ای با زوار آلومینیوم

شیشه ای با زوار آلومینیوم

1/050/000 تومان

تعداد پل

تعداد جداره 1

نوع جنس پلی کربناتبرند

وزن هر متر مربع 8

تیغه کرکره برقی شیشه ای با لوله آلومینیوم

شیشه ای با لوله آلومینیوم

1/200/000 تومان

تعداد پل

تعداد جداره 1

نوع جنس پلی کربناتبرن

دوزن هر متر مربع 9

تیغه کرکره برقی شیشه ای با لوله استیل 1

شیشه ای با لوله استیل

1/350/000 تومان

تعداد پل

تعداد جداره 1

نوع جنس پلی کربناتبرن

دوزن هر متر مربع 11

تیغه کرکره برقی فوم دار

گالوانیزه فوم دار

690/000 تومان

تعداد پل

تعداد جداره 2

نوع جنس گالوانیزه

وزن هر متر مربع 8

همین الان قیمت کرکره برقی را استعلام کن

برای دریافت قیمت دقیق کرکره برقی می توانید همین حالا اقدام به تماس با ایران کرکره نمایید. علاوه بر آن می توانید از مشاوره رایگان ما در خصوص خرید کرکره برقی و درب پارکینگ استفاده نمایید.

لیست قیمت موتورهای توبلار کرکره برقی ایران کرکره تاریخ 6 تیر 98

موتور توبلار مستر master tubular motor

موتور توبلار مستر

3/900/000 تومان

گارانتی 36 ماه

برند مستر

قدرت 140 نیوتن

موتور توبلار مکس max

موتور توبلار مکس

3/900/000 تومان

گارانتی 36 ماه

برند مکس

قدرت 140 نیوتن

موتور كركره برقى توبولار بارزانته

موتور توبولار بارزانته کرکره برقی

3/900/000 تومان

گارانتی 36 ماه

برند بارزانته

قدرت 140 نیوتن

موتور توبلار اسمارت

3/900/000 تومان

گارانتی 36 ماه

برند اسمارت

قدرت 140 نیوتن

موتور کرکره برقی توبلار یونیورسال

موتور توبلار یونیورسال کرکره برقی

2/400/00 تومان

گارانتی 24 ماه

برند یونیورسال

قدرت ١٢ متر مربع

موتور کرکره برقی توبولار لیفت توربو

موتور توبولار لیفت توربو

3/000/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند لیفت توربو

قدرت ١٤٠ نيوتن

موتور کرکره برقی توبولار بارزانته

موتور توبولار بارزانته کرکره برقی

3/600/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند بارزانته

قدرت ٨٠ نيوتن

موتور کرکره برقی توبولار لیفت توربو

موتور توبولار لیفت توربو

800/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند لیفت توربو

قدرت ٦٠ نيوتن

موتور کرکره برقی سايد با ups

موتور لیفت توربو با یو پی اس

5/400/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند یونیورسال

قدرت ١٢ متر مربع

موتور كركره برقی بارزانته ساید با ups

موتور بارزانته با یو پی اس

6/900/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند لیفت توربو

قدرت ١٤٠ نيوتن

موتور کرکره برقی ساید لیفت توربو

موتور لیفت توربو ساید

3/600/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند بارزانته

قدرت ٨٠ نيوتن

موتور کرکره برقی ساید بارزانته

موتور بارزانته ساید

4/800/000 تومان

گارانتی 24 ماه

برند لیفت توربو

قدرت ٦٠ نيوتن

موتور توبلار تسلا 140

موتور توبلار تسلا 140

3/900/000 تومان​

گارانتی 24 ماه

برند تسلا

قدرت 140 نیوتن

موتور توبلار تسلا 140

موتور توبلار تسلا 120

3/900/000 تومان​

گارانتی 24 ماه

برند تسلا

قدرت 120 نیوتن

موتور توبلار تسلا 140

موتور توبلار تسلا 100

3/900/000 تومان​

گارانتی 24 ماه

برند تسلا

قدرت 100 نیوتن

لیست قیمت باتری کرکره برقی در ایران کرکره

باتری سیلد اسید موریسل moricell

450/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری  2.3 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

وزن   0.9 کیلوگرم

باتری موریسل 12 ولت 3.3 آمپر

باتری موریسل 12 ولت 3.3 آمپر moricell

660/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری   3/3 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

وزن   1.2 کیلوگرم

باتری خشک 12 ولت 7 آمپر موریسل moricell

باتری خشک 12 ولت 7 آمپر موریسل moricell

930/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری   7 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

وزن   2.1 کیلوگرم

باتری سیلد اسید 12 ولت 4.5 آمپر کینگ بت

باتری سیلد اسید 12 ولت 4.5 آمپر کینگ بت

960/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری   4.5 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

وزن   1.5 کیلوگرم

باتری سیلد اسید لانگ 12 ولت 5 آمپر

باتری سیلد اسید لانگ 12 ولت 5 آمپر

705/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری  5 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

باتری خشک سیلد اسید صبا باتری

720/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری  4.5 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

باتری خشک 12 ولت 3.4 آمپر orion

باتری خشک 12 ولت 3.4 آمپر orion

660/000 تومان

ولتاژ باطری  12 ولت

آمپر باطری  3.3 آمپر

قابلیت شارژ شدن  باطری قابل شارژ

جنس باطری  سیلدلیداسید

همین الان قیمت کرکره برقی را استعلام کن

فرم دریافت مشاوره و قیمت کرکره برقی

شما همچنین می توانید با تکمیل فرم زیر نسبت به دریافت قیمت کرکره برقی به صورت تقریبی و ثبت سفارش خرید کرکره برقی ارزان اقدام نمایید.

تمامی کرکره برقی هایی که در شرکت ایران کرکره به فروش می رسند شامل گارانتی خرید با ضمانت بازگشت 70 درصد وجه(تا قبل از نصب تیغه) و 50 درصد (بعد از نصب تیغه) می باشند. لذا شما می توانید با اطمینان خاطر از خرید خود نسبت به واگذاری نصب کرکره برقی به ایران کرکره اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که در صورتی که شما اقدام به خرید کرکره برقی دست دوم نموده ای گارانتی شامل آن می شود و تنها خدمات پشتیبانی رایگان ایران کرکره را تا 5 ماه بعد از نصب دریافت خواهید نمود.

پس از پر نمودن فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما می توانید اقدام به دریافت اطلاعات در خصوص کرکره برقی و قیمت کرکره برقی پرسش فرمایید.

کلمات کلیدی:

قیمت کرکره برقی

ارائه بهترین قیمت کرکره برقی همراه با ضمانت.

کرکره برقی

مشاهده انواع مختلف کرکره برقی در ابعاد و امکانات مختلف همراه با قطعات آن.

قیمت هر متر مربع کرکره برقی

مربوط به تیغه کرکره برقی می باشد که می توانید بابت هر متر از آن قیمت آن را که ذکر شد مشاهده کنید.

قیمت موتور کرکره برقی

ارائه قیمت انواع موتور کرکره برقی : ساید، توبولار و … همراه با باطری و بدون باطری.

قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت انواع تیغه کرکره برقی که برای شما عنوان شد.

قیمت ups کرکره برقی

ارائه قیمت برخی از موتور هایی که دارای باطری می باشند

11 دیدگاه

  1. امیرحسین گفت:

    سلام یه کرکره برقی ضد سرقت برای خونم میخوام ابعاد 4*1/70 تقریبا قیمتش چقدر میشه؟

    • eskandari گفت:

      سلام بستگی به جنس تیغه مورد نظرتون داره. حدود قیمت کرکره برقی ضد سرقت از 1میلیون تومان میباشد. برای اطلاعات دقیق تر از قیمت تیغه های مختلف باغ همکاران ما تماس بگیرید.

  2. محمد گفت:

    سلام من قبلا از این مجموعه برای مغازه و محل کارم کرکره برقی سفارش دادم. هزینه نصب به کار انجام شده بسیار عالی بود. ایشالا که موفق باشید

  3. علی رضا گفت:

    سلام کرکره برقی های ضد سرقت تون خیلی باکیفیت بود. واقعا ممنونم

  4. آرش گفت:

    سلام. خواستم بپرسم که تیغه های کرکره هارو خودتون تولید می کنید. یعنی خودتون سازنده هستید.
    اینکه تضمین می کنید با خریدش مشکلی به وجود نیاد؟

    و اینکه میشه تنها بعضی از تیغه های خراب کرکره برقی رو تعمیر یا تعویض کرد؟

  5. مجید‌ توکلی گفت:

    سلام
    توکلی همکار از ساوه‌ یه دو تا بازو در اتوماتیک در حد نوع و تعمیر و پایه سری د انتهای میخام چه مدلهای دارید؟و قیمت همکاری؟قیمت همکاری upsبرای موتور توبلار هم میخام .صبح منتظر تماس شما هستم
    ۰۹۱۹۱۵۵۸۵۷۸

    • yazdani گفت:

      سلام دوست گرامی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  6. محمد گفت:

    سلام و وقت بخیر
    برای استان کرمانشاه هم ارسال دارید. نمایندگی در این استان دارید که تشریف بیارن و ابعاد دقیق را بردارند و بعد از تهیه آن را نصب کنند؟ یک درب پارکنگ به عرض 3 متر و ارتفاع 2 متر برای یک ساختمان جنوبی نیاز دارم که فکر کنم بخاطر ارتفاع کم یکم مشکل داشته باشیم

    • eskandari گفت:

      سلام همکاران ما آماده خدمات رسانی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاره رایگان نیز بهره مند شوید 02155449064 09125190629

  7. مصطفی گفت:

    سلام و میشه این کرکه ها بدون موتور باشه و مثل کرکه های قدیمی با دست بالا پایین شه .برای کانکس

    • eskandari گفت:

      سلام بله در ایران کرکره ما انواع کرکره های دستی رو هم با قیمت مناسب به فروش میرسانیم. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;

تماس با ما

ایران کرکره مفتخر است که بعنوان مشاور در کنار شما عزیزان است نه بعنوان فروشنده.

تلفن مشاوره و تماس

021-55449064

شماره تماس

03125190629 - 0912889915 - 09128899014

آدرس شرکت

تهران، اتوبان آزادگان، بازار آهن مکان، فاز یک غربی، پلاک 122