قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

ساخت و نصب کرکره برقی در ایران کرکره

خدمات ساخت و نصب کرکره برقی در ایران کرکره, ساخت کرکره برقی, نصب کرکره برقی, قیمت کرکره برقی, کرکره برقی

ساخت و نصب کرکره برقی در ایران کرکره

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ساخت و نصب کرکره برقی روز به روز در حال افزایش است. شاید در چند دهه ی گذشته فقط تعداد معدودی از مغازه ها از کرکره برقی استفاده می کردند. اما با توسعه تجارت و همچنین تمرکز بعضی واردکنندگان و تولید کنندگان صنعتی بر روی این محصول، در حال حاضر اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند. علاوه بر این کرکره برقی در بخش خانگی هم برای درب پاکینگ و گاها برای پنجره اتاق ها کاربرد دارد. خوب است بدانید که اغلب ماشین آلات ساخت و نصب کرکره برقی اکثرا از کشورهای آلمان و ترکیه وارد ایرن و تهران می شود. با این وجود ساخت و نصب کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی است که در شرکت ایران کرکره رعایت می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد کرکره برقی، صفحه توضیحات کرکره برقی را مطالعه کنید 

شرکت ایران کرکره یکی از بهترین و خوش نام ترین وارد کنندگان و توزیع کننده انواع موتورهای کرکره برقی درسراسر کشور و یکی از قطبهای اصلی پخش کلیه لوازم کرکره برقی در بین همکاران خود می باشد.

ایران کرکره کلیه یراق آلات کرکره برقی را بدون هیچ واسطه ای تولید و نصب می کند. جالب است بدانید بسیاری از پروژه های ساخت و نصب کرکره برقی در تهران و سراسر کشور اغلب با توصیه و معرفی مشتریان قدیمی ما انجام می شود. یکی از خدماتی که ایران کرکره برای جلب رضایت مشتریان خود در پایان سال ارائه می دهد خدمات شستشوی کرکره برقی است. شرکت ما از ابتدای فعالیتش تاکنون بیش از ۳۵۰۰ پروژه نصب و راه اندازی کرکره برقی را در سطح کشور اجرا کرده و همواره رضایت مشتریان را سرلوحه عمل قرار داده است. ما ادعا میکنیم بالاترین سطح کیفیت محصولات کرکره برقی و بویژه بالاترین کیفیت نصب کرکره برقی را در ایران داریم. ماندگاری و پیشرفت ۱۰ ساله ی ما در این صنعت و مشتری های قدیمی ما گویای این ادعا هستند.

قیمت کرکره برقی:

قیمت کرکره برقی های ساخته شده توسط ایران کرکره بسیار پایین تر از سایر همکاران است. قطعا قیمت پایین ما به علت کیفیت پایین محصول و یا مواد اولیه نا مرغوب نیست. علت قیمت پایین ساخت و نصب کرکره برقی های ما این است که شرکت ایران کرکره خود، وارد کننده و تولید کننده انواع تیغه های کرکره برقی در ایران است. بالا بودن کیفیت کرکره برقی ها ما در کنار پایین بودن قیمت کرکره برقی به علت تعداد پروژه های مراجعه کننده به ما است. ما حاشیه سود خود را پایین آورده و درعوض به مشتریان بیشتری خدمات رسانی می کنیم.

درضمن باید ذکر شود که یکی دیگر از مهمترین علل مناسب بودن قیمت کرکره برقی های ما، استفاده از افراد و تکنسین های حرفه ای و علاوه بر آن استفاده از دستگاه های تخصصی و اورجینال است. این مهم، باعث می شود که میزان خطا کار و همچنین اتلاف انرژی در مراحل ساخت و نصب کرکره برقی را کاهش یافته و در نتیجه هزینه های ما برای راه اندازی و نصب کرکره برقی های مختلف کاهش یابد. کارشناسان ایران کرکره در تمامی شهرها در کمتر از 24 ساعت در محل پروژه شما حاضر خواهند شد. آنها پس از اندازه گیری محل نصب کرکره برقی، قیمت و هزینه ها را برآور کرده و سریعا کار طراحی و ساخت کرکره برقی را شروع می کنند. در انتها نیز بدون هیچ اتلاف وقتی مراحل نصب کرکره برقی شما به درستی انجام خواهد شد.

کرکره رول گیتر

قدرتمند و با دوام

کرکره آلومینیومی

محکم و زیبا

کرکره پلی کربنات

سبک ، زیبا و شفاف

کرکره اتوماتیک

بادوام و امینت بالا

ساخت و نصب کرکره برقی در تهران و شهرستان های اطراف:

نصب کرکره برقی نیز به اندازه ساخت کرکره برقی بسیار مهم است. اگر تمام مراحل ساخت کرکره برقی به خوبی انجام شده باشد، و شما بابت یک کرکره برقی باکیفیت هزینه ای بالا پرداخت کرده باشید، اما در مرحله نصب کرکره برقی سهل انگاری رخ دهد چه اتفاقی می افتد؟ قطعا هم کار شما کارایی دلخواه شما را نخواهد داشت و هم هزینه شما بابت خرید و نصب کرکره برقی هدر خواهد رفت. شرکت ایران کرکره با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت و نصب کرکره برقی آمادگی خود را برای انجام پروژه های شما اعلام می دارد . شرکت ما با داشتن ده ها نمایندگی فعال در سراسر کشور امکان ارائه تمامی خدمات مربوط به راه اندازی و نصب کرکره برقی را در اکثر شهرها ایران دارا می باشد. پرسنل شاغل در این نمایندگی ها دوره های آموزشی نصب کرکره برقی را در کارخانه ما گذرانده اند. رضایت 98 درصدی مشتریان کرکره برقی های ما، تایید کننده کیفیت کار نمایندگی های ساخت کرکره برقی شرکت ایران کرکره است.

نمونه پروژه های ساخت و نصب کرکره برقی

کرکره رول گیتر

قدرتمند و با دوام

کرکره آلومینیومی

محکم و زیبا

کرکره پلی کربنات

سبک ، زیبا و شفاف

کرکره اتوماتیک

بادوام و امینت بالا

سایر خدمات کرکره برقی در شرکت ایران کرکره:

بعد از انتخاب کرکره برقی موردنظر با در نظر گرفتن  نوع تیغه، موتور و متعلقات الکترونیکی دلخواه می‌بایست یک شرکت معتبر را نیز برای خرید کرکره برقی انتخاب نمایید. با توجه به تعداد بالای عرضه‌کنندگان و فروشندگان کرکره برقی در ایران باید برای خرید کرکره برقی به بخشی از خدمات شرکت ایران کرکره اشاره کنیم.

تخصص شرکت ایران کرکره در ساخت و نصب کرکره برقی، اولین نکته برای انتخاب ما به‌عنوان یک شرکت قوی درزمینهٔ ی فروش کرکره برقی می‌باشد. ما با بهره‌گیری از پرسنل متخصص و باتجربه، که همگی دوره های راه اندازی و نصب کرکره برقی را در شرکت ایران کرکره گذراند و استخدام‌شده‌اند، بنای خود را بر ارائه خدمات تخصصی کرکره برقی گذارده‌ایم.  
 
نکته دوم خدمات پس از فروش کرکره برقی می‌باشد. بسیاری از شرکت ها به‌هیچ‌وجه به این امر پایبند نبوده و پس از فروش و نصب کرکره برقی هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرند. اما شرکت ایران کرکره تمام کرکره برقی های خود را چه در مرحله فروش و چه در مرحله نصب، 2 سال گارانتی می‌نماید.
 
نکته سوم تنوع محصولات است. با توجه به گستردگی زمینه فعالیت ایران کرکره در حوزه نصب و راه اندازی کرکره برقی و همچنین فروش کرکره برقی، آردواز، سایبان برقی، درب شیشه ای و…. ما برای تمام سلیقه‌های و تمام کاربردهای مختلف مانند کرکره برقی درب پارکینگ، کرکره برقی فروشگاهی و… محصول قابل‌ارائه آماده کرده ایم.
 
نکته چهارم برای انتخاب شرکت ایران کرکره، سرعت و دقت در زمان  اجرا و راه اندازی کرکره برقی می‌باشد. ما سال‌هاست با تحویل به‌روز محصولات و همچنین با بسته‌بندی‌های مقاوم خود، رضایت مشتری‌های خود را جلب کرده‌ایم
 
 نکته پنجم  قیمت نهایی کرکره برقی است. بسیار پیش‌آمده است که برخی شرکت ها ابهاماتی ازجمله: هزینه حمل و نقل، هزینه نصب و راه اندازی، هزینه قطعات نامعلوم و غیره را شفاف‌سازی نکرده  و از اطلاعات کم مشتری بهره می‌گیرند تا قیمت برخی کرکره برقی ها را کاهش و برخی را افزایش دهند و هزینه هایی اضافه را بر مشتری تحمیل نمایند. شفافیت قیمت و نوع خدمات ایران کرکره در ساخت و نصب کرکره برقی از مزیت‌های شرکت است. ما در ابتدا تمام هزینه ها  را  بر اساس ابعاد، نوع موتور و متعلقات، هزینه های حمل و نقل و هزینه های نصب را   به‌صورت مبلغ نهایی اعلام می‌کنیم. چراکه جنگ اول را به از صلح آخر می‌دانیم و همیشه با اعلام و توافق نهایی مشتری شروع ه ساخت و نصب کرکره برقی کرده‌ایم.
 
نکته نهایی، پشتیبانی همه‌روزه و مشاوره ریگان به مشتریان است. ما علاوه بر پشتیبانی، در صوت خرابی کرکره برقی، تعمیرکار کرکره برقی را به محل اعزام کرده تا از سلامت کرکره برقی اطمینان حاصل کرده و در صورت بروز مشکل، مشکل را حل کند.
 
شما با مراجعه به بخش مقالات آموزشی ساخت و نصب کرکره برقی در وب سایت ایران کرکره می توانید اطلاعات بسیاری در مورد راه اندازی و نصب کرکره برقی بدست بیاورید.