قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

نصب کرکره برقی در شرکت ایران کرکره

نصب کرکره برقی نیز به اندازه ساخت کرکره برقی بسیار مهم است. اگر تمام مراحل ساخت کرکره برقی به خوبی انجام شده باشد، و شما بابت یک کرکره برقی باکیفیت هزینه ای بالا پرداخت کرده باشید، اما در مرحله نصب کرکره برقی سهل انگاری رخ دهد چه اتفاقی می افتد؟ قطعا هم کار شما کارایی دلخواه شما را نخواهد داشت و هم هزینه شما بابت خرید و نصب کرکره برقی هدر خواهد رفت. شرکت ایران کرکره با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت و نصب کرکره برقی آمادگی خود را برای انجام پروژه های شما اعلام می دارد.

کرکره برقی با داشتن ده ها نمایندگی فعال در سراسر کشور امکان ارائه تمامی خدمات مربوط به راه اندازی و نصب کرکره برقی را در اکثر شهرها ایران دارا می باشد. پرسنل شاغل در این نمایندگی ها دوره های آموزش نصب و راه اندازی کرکره برقی را در کارخانه ما گذرانده اند. رضایت 98 درصدی مشتریان کرکره برقی های ما، تایید کننده کیفیت کار نمایندگی های ساخت کرکره برقی شرکت ایران کرکره است.

کرکره برقی پارکینگ ایران کرکره

کیفیت نصب کرکره برقی در شرکت ایران کرکره

هرچند کیفیت نصب در پروژه ها انجام شده توسط ما بسیار بوده و خواهد بود اما قیمت نصب کرکره برقی در شرکت ما بسیار پایین تر از سایر همکارن است. علت این ارزانی نیز اعتماد مشتریان به ما و تعداد بالای پروژ های ما است که به ما این اجازه را خواهد داد تا حاشیه سود خود را پایین آورده و در تعداد بالای مشتریان سود خود را جبران کنیم.

نمایندگی های شرکت ایران کرکره

نمایندگی های شرکت ایران کرکره
نصب کرکره برقی, نصب کرکره برقی تهران, نصب کرکره برقی در کرج, نصب کرکره برقی در رشت,  نصب کرکره برقی در گرگان, نصب کرکره برقی در تبریز, نصب کرکره برقی در بابل, نصب کرکره برقی در تهران, نصب کرکره برقی در همدان, نصب کرکره برقی در اهواز, نصب کرکره برقی در اراک, نصب کرکره برقی در کرمانشاه, نصب کرکره برقی کرج, نصب کرکره برقی اصفهان, نصب کرکره برقی کرمانشاه, نصب کرکره برقی در ارومیه, نصب کرکره برقی در آمل با ما تماس بگیرید.
 

مراحل نصب کرکره برقی در شرکت ایران کرکره

از خدمات شرکت ایران کرکره در حوزه فروش و نصب کرکره برقی می توان به مشاوره این گروه در این حوزه اشاره کرد. یکی از مهمترین مسائل قبل از نصب کرکره برقی، انتخاب بهترین نوع کرکره برقی با توجه به شرایط محیط و نحوه بکارگیری کرکره برقی است. ما با حضور در محل شما بصورت کاملا رایگان خدمات مشاوره ای خود را ارائه می دهیم. هرچند در کرکره برقی بصورت مفصل در مورد انواع کرکره برقی و کارکرد آنها صحبت شده است اما در اینجا بعضی مسائل مربوط به نصب کرکره برقی برای علاقمندان و مشتریان این محصول دوباره تذکر داده خواهد شد.

1. اندازه گیری دقیق محل نصب کرکره برقی
این کار را به نصاب کرکره برقی ما بسپارید.
 2. انتخاب جنس تیغه کرکره برقی متناسب با نیاز خود
هرچند انواع مختلف و برندهای متفاوت کرکره برقی در بازار تهران موجود است اما متداول ترین و پرکاربردترین کرکره برقی ، کرکره برقی تیغه آلومینیومی است. چرا که این نوع محصول دارای وزن پایینی بوده و در برابر فرسایش مقاوم است.
3. انتخاب ضخامت تیغه کرکره برقی متناسب با نیاز خود
ضخامت های مختلف کرکره برقی برای استفاده در محل های مختلف موجود است از 45 سانتی متر تا 100 و بالاتر، اما در اکثر کرکره های اتوماتیک از ضخامت 80 سانتی متر استفاده می گردد.
 4. انتخاب انحنا تیغه کرکره برقی
در بازار کرکره برقی دو نوع کرکره برقی قوس دار و تخت بیشتر از سایرین کاربرد دارد. از این بین بیشتر مشتریان از کرکره برقی قوس دار استفاده می کنند. چرا که به راحتی دور شفت و رول تيغه ها، رول می شود
5. استفاده از کرکره برقی پانچ یا بدون پانچ
هنگام خرید کرکره برقی اين امکان برای شما وجود دارد که کرکره برقی را خرید کنید که روی تيغه های آن سوراخ هايی به شکل دايره يا مستطيل وجود داشته باشد. در نتيجه سمت ديگر کرکره زمان بسته بودن قابل ديدن است. معمولا تيغه پانچ دار به صورت تک جداره موجود است.
 6.انتخاب موتور کرکره برقی متناسب با نیاز خود
دو نوع موتور معروف در بازار کرکره برقی موجود است. موتور توبولار و موتور ساید یا گیربکسی . این موتور ها با توجه به محل و نوع کارکرد، در توان های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. بطور کلی برای محاسبه توان موتور کرکره برقی مورد نیاز خود، باید بسته به میزان تردد به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره از ۹ تا ۱۴ نیوتن بر متر قدرت موتور استفاده کنید. در ضمن باید بدانید که هر متر مربع کرکره بسته به نوع تیغه  ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن دارد.
 
 
مهمترین مزایای نصب کرکره اتوماتیک ایران کرکره:
 
استفاده از بهترین برندها

خدمات پس از فروش حرفه ای

نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی

همانطور که گفته شد کار نصب کرکره برقی به اندازه انتخاب و خرید کرکره برقی بسیار مهم و حائز اهمیت است در مورد نصب کرکره برقی مواردی وجود دارند که در مراحل نصب و راه اندازی، از اندازه گیری تا مونتاژ باید رعایت شود. به همین جهت باید کار را به کاردان سپرد و ما شرکت ایران کرکره را برای راه اندازی و نصب کرکره برقی پیشنهاد می کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله نصب تصویری کرکره برقی را مطالعه فرمایید.

آماده کردن مکان نصب کرکره برقی

بعد از آماده کردن جایگاه اصلی نصب کرکره برقی، چون قرار است از موتور دستگاه استفاده کنیم، بهتر است ابتدا قسمت های الکتریکی کرکره برقی را نصب نماییم. باید برای هر قسمت الکترونیکی یک مکان مناسب در نظر بگیریم. قسمت های الکترونيکی کرکره برقی برد رسيور و ريموت ها هستند که در ابتدا بر روی ديوار و در مکانی که  از قبل برای آنها در نظر گرفته ایم نصب می گردند.

در این مرحله باید تمام موارد ایمنی را درنظر بگیرید:

یکی از این موارد ایمنی این است که قسمت های الکترونیکی به راحتی در دسترس همه افراد قرار نگیرند. پس از از نصب برق ورودی دستگاه، رسيور را وصل می کنیم تا در مراحل بعد و هنگام نياز بتوان به راحتی موتور را به آن متصل کرد. لازم به ذکر است که شما می توانید درصورت لزوم نصب سيسيم الکترونيکی کرکره برقی را در مراحل آخر انجام  دهید.

نکته:

در قسمت نصب اجزاء الکتریکی توجه داشته باشید که از موتور دستگاه ۳ رشته سيم بيرون مي آيد که يکی از آنها به نول و دو سيم ديگر به فاز متصل می شوند. از دو سیم متصل به فاز برای حرکت موتور در جهت های بالا و پائين استفاده می گردد. توجه داشته باشید در بعضی از موتور ها خروجی برق به صورت سوکت می باشد و نمی توان آنها را مستقيما به برق متصل کرد و حتما بايد به برد دستگاه متصل شوند.

 قسمت مکانیکی نصب کرکره برقی

در این بخش باید از قبل اندازه گیری های عرض و ارتفاع صورت گرفته باشد. فراموش نکنید که برای سفارش عرض، اندازه پشت تا پشت کرکره را باید محاسبه کنید. قبل از اندازه گیری نیز این نکته را فراموش نکنید که آیا می توان ريل کرکره برقی را مستقيما به ديوار پيچ کرد يا برای این کار نياز به آهن کشی وجود دارد. البته در مواردی که دیوار شاقول است نیازی به آهن کشی برای کرکره وجود ندارد.

آهن کشی دیوار

در صورتی که دیوار شاقول نباشد باید از یک قوطی 40 در 40 برای پشت ریل استفاده کرد. قوطی ها ها بايد طوری نصب شوند که فاصله بين دو قوطی دقيقا برابر با اندازه پشت تا پشت کرکره باشد. پس از آنکه مطمئن شديم ديوار شاقول است يا پايه ها يا همان قوطی های ۴۰*۴۰ را نصب کرديم نوبت به نصب صفحه پلیت نگهدارنده کرکره برقی می رسد.

توجه:

درضمن اگر برای پشت کرکره نيازی به آهن کشی نباشد ، آهن کشی فقط در جای صفحه پليت ها انجام می شود.

نکته:

باید گفته شود که در این مرحله بعضی از مشتریان دوست دارند که برای استحاکم بیشتر کرکره برقی و همچنین در بعضی موارد برای قفل کردن آن از یک تیغه انتهایی در نصب کرکره برقی استفاده شود. تیغه انتهایی محکم تر از بقیه تیغه های کرکره برقی ساخته می شود و در اکثر موارد بشکل تخت است.

نصب صفحه پلیت نگهدارنده کرکره برقی

در موتور های توبولار اين صفحه دو پليت ساده است که که روی آن شيارهای نواری برای کنترل و تنظیم فاصله کرکره تا مرکز شفت وجود دارد. در موتور های سايد دو صفحه در پک نصب موتور کرکره سايد وجود دارد. یکی صفحه بزرگتر که زنجیر گیربکس روی آن قرار دارد و دیگری صفحه نصب موتور کرکره سايدکوچکتر که بلبرينگ انتهای ديگر درام روی آن قرار می گیرد.

تعیین ارتفاع نصب کرکره برقی:

برای این مرحله ارتفاعی که مي خواهيم درب کرکره ای اتوماتیک  در آن ارتفاع نصب شود مشخص می کنيم و با استفاده از شیلنگ تراز يا تراز ليزری اين اندازه را به سمت ديگر کرکره منتقل ميکنيم. با اين روش مرکز صفحه پليت ها در يک ارتفاع قرار مي گيرند. توجه داشته باشيد که اين کار بايد به درستی انجام شود و تراز نبودن کرکره موجب درست کار نکردن آن، ایجاد سرو صدای اضافی هنگام کار و گير کردن يا حتی آسيب ديدن تيغه های کرکره برقی خواهد شد. در موتور هاي سايد اندازه ارتفاع پليت ها متفاوت است و بايد با اندازه گيری اختلاف آنها، طوری صفحه ها را نصب کنیم که مرکز صفحه ها دقيقا در يک ارتفاع قرار بگيرند. پس از اندازه گيری و علامت گذاری، صفحه ها را به وسيله جوش به پايه يا رول بولت هائی که از قبل نصب کرده ایم متصل می کنیم. باید اطمینان حاصل کنيد که جوشکاری به درستی انجام شود يا رول بولت ها توانایی تحمل وزرن کرکره را اشته باشند.

نکته مهم:

فراموش نکنید که فاصله بين دو پليت را حدودا ۶ تا ۸ سانتی متر بيشتر از اندازه پشت در پشت کرکره در نظر بگیرید. با اين کار، در هنگام نصب برای درام مشکلی پيش نخواهد آمد و در صورت نياز، فضای خالی برای موتور و دارم وجود خواهد داشت.

 آماده سازی دارم کرکره برقی
درام از يک سمت به بولبورينگ يا ياتاقان (اندگپ ) و از يک سمت به موتور متصل می شود. برای نصب موتور کرکره توبولار در سمتی که موتور کرکره برقی قرار می گيرد، موتور را وارد محفظه درام می کنيم سپس با اندازه زدن فاصله سوراخ پيچ، روی کلگی موتور را سوارخ می کنیم. حالا موتور را وارد درام کرده و پيچ کلگی را به درام می بندیم. با اين کار موتور و درام با هم درگير می شوند و در صورت چرخش موتور درام نيز با آن می چرخد. در سمت سمت ديگر درام اند گپ قرار می گيريد ، اند گپ شامل ۲ عددپولکی و يک شفت است که يک سمت شفت بلبرينگ يا ياتاقان قرار ميگيرد و سمت ديگر را با جوش به پولکی متصل می کنيم. حالا يک پولکی بصورت آزاد در شفت وجود دارد. پولکی انتهائي که به سر شفت جوش داده شده را وارد لوله درام می کنيم و پولکی آزاد را به لبه دارم جوش می دهيم . با اين کار شفت داخل لوله حرکتی آزاد دارد و می توان از آن برای تنظيم فاصله درام تا صفحه پلیت ها و ریگلاژ درام استفاده کرد.