قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

تیغه کرکره برقی رول گیتر

تیغه کرکره برقی رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر قرار دارد.

طراحی مدرن شهری و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان کرکره برقی شرکت های معتبر سازنده درب های اتوماتیک را بر آن داشت تا با چالش ساختن کرکره های زیبا و ظریف، در عین حال با ضریب امنیت بالا رو به رو شوند که در این میان شرکتهای اروپایی بویژه شرکت آلمانی BOTHE HILD از موفق ترین تولید کنندگان این گروه از درب ها هستند .

تیغه رول گیتر برای مغازه هایی که کرکره قدیمی خود را نسبت به تیغه کرکره آلومینیومی مقاومتر می دانند و به لحاظ امنیت ترس از عوض کردن کرکره قدیمی خود دارند بهترین جایگزین می باشد.تیغه رول گیتر از پلیس پیش گیری امنیت تاییدیه دارد و از لحاظ امنیتی در بین انواع تیغه کرکره در رتبه ی اول قرار دارد.

021-55449064

موتور محرکه کرکره های اتوماتیک  از دو نوع زیر می باشد

موتور توبلار:

موتور توبلار (tubular motor) کرکره اتوماتیک، دارای نیروی گشتاور 80nm  تا 230nm، دارای دسته خلاص کن جهت استفاده در مواقع قطع برق.

مناسب برای ابعاد پایین و تردد تا 10 مرتبه در ساعت می باشد.

موتور گیربکسی( ساید ):

1. گیربکسی شفت مستقیم

موتور گیربکسی شفت مستقیم ، مناسب برای درب هایی با ابعاد وتردد بالا می باشد. این موتورها سه فاز و آلمانی بوده و دارای RPM ( دور در دقیقه ) 11.5 تا 25 می باشد. دارای گشتاور نیروی 250nm تا 750nm همراه با هندل خلاص کن جهت مواقع قطع برق می باشد.

2. موتور ساید زنجیری

موتور ساید زنجیری ، مناسب جهت درب هایی با ابعاد و تردد بالا می باشد. این موتور ها تک فاز، سه فاز و چینی بوده، و دارای RPM ( دور در دقیقه ) 5 می باشد. دارای نیروی گشتاور 300nm تا 2500nm همراه با زنجیر خلاص کن و UPS جهت مواقع قطع برق می باشد.

 موتورهای  گیربکسی ساید آلمانی

 در اینجا توضیح مختصری در مورد موتورهای  گیربکسی ساید آلمانی که برای کرکره های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد، را می آوریم:

این موتورها بسیار با کیفیت می باشند و قابل قیاس با موتورهای چینی نیستند. موتورهای آلمانی به صورت مجزا می باشند و متعلقات آن مثل (یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه …) باید به صورت جداگانه تهیه و خریداری شود. برخلاف موتورهای چینی که به صورت پک کامل می باشند و متعلقات آن (یاتاقان،میل ترانس پولکی و پایه …) به صورت کامل در بسته بندی وجود دارد.
 خلاص کن موتور های آلمانی به صورت هندلی می باشد که در هنگام خرید بر روی موتور قرار دارد. امکان استفاده از خلاص کن زنجیری در موتور های آلمانی نیز هست که باید به صورت جداگانه تهیه شود.

برند های معروف موتورهای آلمانی کرکره برقی

 از برند های معروف موتور آلمانی می توان به الرو (ELERO) و بکر (BECKER) اشاره کرد.
    سرعت باز و بسته شدن موتور های آلمانی نسبت به چینی بسیار بالا و بی صدا می باشد.
موتورهای آلمانی از قیمت بالاتری نسبت به موتورهای چینی برخوردار می باشد اما به علت کیفیت محسوس این موتورها نسبت به همتای چینی خود در طول زمان مقرون به صرفه خواهد بود.
 
شما می توانید برای نصب کرکره برقی از صفحه راهنمای نصب کرکره برقی دیدن فرمایید.
 

1- دارای بالاترین ضریب امنیت به دلیل وجود شبکه مفتولی در ساختار این درب از جنس آهن سخت کشیده و آبکاری شده می باشد

2-داری بالاترین مقاومت در برابر کشیدگی و ضربه ، به دلیل استفاده از ریل های دو کابین بسیار محکم و قرقره های تفلون می باشد

3- دارای قفل قرقره ای در انتهای مفتول های فولادی و ریل گالوانیزه و 10 سانتی متری جهت ایستادگی درب در مقابل ضربه بسیار شدید دارد.

4- بالاترین حد مقاومت در برابر نفوذ، به دلیل وجود تعداد زیاد اتصالات بسیار محکم و مقاوم که رول گیتر را نفوذ ناپذیر نشان می نماید.

5- مناسب برای نصب در محل های بیرونی (exterior)

6- موتور کرکره رول گیتر از مارک الرو elero آلمان بوده و به صورت گیربکسی سرعتی یا به صورت توبولار لوله ای با هندل دستی (در مواقع قطع برق) می باشد.

برای اطلاعات از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید