قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000

تیغه کرکره برقی پلی کربنات

تیغه پلی کربنات شفاف در نیاوران تهران

تیغه های کرکره برقی شیشه ای از جنس پلی کربنات ساخته می‌شوند که مانند تلق هستند.  این نوع تیغه ها نیز  در طرح های مختلف و متنوع  از قبیل لوله استیل و لوله آلومینیوم و … تولیدشده  و دارای استحکام و وزن زیادی می‌باشند. همانطور که در ابتدا گفته شد اصطلاحا در بازار به این نوع تیغه، تیغه کرکره برقی شیشه ای نیز گفته می شود.

ایران کرکره بهترین شرکت طراحی و ساخت کرکره برقی و تولید کننده تیغه پلی کربنات در تهران است و  تیغه های کرکره برقی پلی کربنات را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می دهد.

ویژگی های تیغه کرکره برقی پلی کربنات

از ویژگی های بارز تیغه های پلی کربنات می توان به استفاده از مواد پلی کربنات بایر آلمان ، مقاوم ترین نوع پلی کربنات در برابر ضربه ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، اشتعال ناپذیر و … از جمله خصوصیات منحصر به فرد تیغه های پلی کربنات می باشد.

از دیگر ویژگی های تیغه پلی کربنات می توان به طراحی قالب با حداکثر استحکام ممکن ، قرار گرفتن لوله ها در کنار هم و افزایش مقاومت آن ها در برابر ضربه و فشار ، و همچنین استفاده از لوله های استیل برای عدم آسیب پذیری در مناطق مرطوب، و به دلیل تخت بودن تیغه های پلی کربنات امکان چاپ طرح و لوگو بروی کرکره برقی وجود دارد.

021-55449064

تیغه پلی کربنات شفاف در نیاوران تهران

تیغه کرکره برقی شفاف شیشه ای

تیغه کرکره برقی شفاف شیشه ای جهت نصب در اماکن با امنیت بالا نظیر بانک و صرافی ها که نیاز به رویت داخل محیط دارد مورد استفاده قرار می گیرد

این کرکره برقی ها علاوه  بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر تیغه ها بیشترین ضریب ایمنی  در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف آن دارای تاییدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد . با توجه به اینکه هر متر مربع از کرکره برقی شفاف حدوداً ۱۱ کیلوگرم وزن دارد ، توصیه می شود این تیغه ها به همراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند .

مواد ساخت کرکره برقی شفاف شیشه ای

این تیغه ها از مواد پلی کربنات با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی رنگ ، برنز ، آبی ، مسی رنگ و … ساخته می شوند . کرکره های شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگهای گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آنرا به کرکره برقی مات تبدیل نمود .

تیغه های کرکره شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی  یا زوارهای آلومینیومی و یا  لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند . جهت کرکره برقی با عرض دهنه کوچک ( حدوداً تا ۴۴ متر ) از کرکره های شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می گردد.

استفاده ترکیبی از تیغه های کرکره برقی شفاف

لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه ها استفاده نمود.

مواد اولیه تیغه های شفاف (پلی کربنات) می باشد که عموماً وارداتی می باشد و یکی از برترین برندهای آن بایر المان می باشد . تیغه های پلی کربنات با ضخامت استاندارد ۵mm , 3mm , 2mm و همچنین ۳mm با ضخامت ۵mm در لبه های بیرونی تولید می شوند . عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیغه های پلی کربنات ۱- کیفیت و برند مواد اولیه آن ۲- ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع آن ۳- جنس لوله و یا زوار بین تیغه ها و رنگ آن می باشد .

تیغه کرکره برقی پلی کربنات بصورت گسترده ایی در اماکن فروشگاهی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. بانکها، صرافی ها،  پاساژها، طلافروشی ها و سالن های ورزشی, کارخانجات و …  از استفاده کنندگان اصلی این نوع کرکره به شمار می روند.

تیغه پلی کربنات شفاف زواری غضروف آلومینیوم

تیغه های پلی کربنات در انواع مختلف تولید میشود که یکی از معروف ترین انواع این تیغه، تیغه پلی کربنات شفاف زواری یا غضروف دار است. علت نامگذاری این تیغه آن است که برای وصل کردن پانل های شیشه ای پلی کربنات از رول آلومینیوم استفاده میشود. این رول آلومینیوم با زاویه 45 درجه قرار میگیرد که علت آن راحتی جابجایی و نصب میباشد. به طور کلی وظیفه زوار ها، اتصال تیغه پلی کربنات و مقاوم تر کردن این تیغه است. بهتر است برای خرید زوار ها رنگ آن را هماهنگ با رنگ تیغه انتخاب کنید.

تیغه پلی کربنات لوله ای

این تیغه های پلی کربنات نیز مانند تیغه های غضروف دار آلومنیومی هستند که برای اتصال پانل تیغه ها در آن ها از لوله های استیل و آلومینیومی استفاده میشود. شما میتوانید در تیغه پلی کربنات لوله ای از قفل های مکانیکی و الکترونیکی استفاده کنید و این حق انتخاب سبب محبوبیت بیشتر این محصول گردیده است. در صورتی که از لوله های جنس استیل استفاده شود مقاومت کرکره پلی کربنات شیشه ای چندین برابر خواهد شد.

تفاوت کرکره برقی پلی کربنات لوله ای و زواری

کاربرد و عملکرد هر دو تیغه های لوله ای و زواری یکسان بوده و تنها تفاوت آن ها در ضخامت تیغه ها و قطر لوله یا زوار میباشد. همان طور که اشاره شد هرچه ضخامت تیغه ها و به طور کلی لوله های اتصال دهنده و زوار ها بیشتر باشد مقاومت کرکره پلی کربنات بیشتر خواهد شد و با توجه به استحکام بالاتر قیمت این محصول نیز بیشتر میشود. برای مثال بهترین کیفیت تیغه پلی کربنات با ضخامت 3تا6 میلی متر میباشد که وزن آن در هر متر مربع 11 کیلوگرم میباشد. برای اطلاع از قیمت تیغه پلی کربنات میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره به عنوان تولید کننده تیغه پلی کربنات تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: راهنمای نصب کرکره برقی

همچنین بخوانید: خدماتی ایران کرکره در حوزه کرکره اتوماتیک

کرکره برقی آلومینیومی شرکت ایران کرکره:

کرکره برقی آلومینیومی خود دارای چندین نوع تیغه در مقاطع 60-80-100 و … در  طرح ها و رنگ های  گوناگون می باشد. ولی مزیت تیغه آلومينيومی کرکره برقی شرکت ایران کرکره در مواد اولیه آن است که از آلومینیوم بلیت   (6063)      کارخانه هایی مانند دو بال امارات  یا ایرالکو اراک (تیغه آلومینیومی اراک) استفاده می گردد. در هیچ نوع از انواع تیغه های این شرکت از مواد آلومینیومی ضایعاتی استفاده نشده و نخواهد شد.

دومین مزیت تیغه آلومینیومی کرکره برقی شرکت ایران کرکره نوع رنگ و دوام رنگ تیغه ها است. رنگ تیغه های کرکره برقی پلی کربنات به طور معمول شفاف و بی رنگ میباشد اما در صورتی که میخواهید رنگ آن را با نمای ساختمان خود هماهنگ کنید میتوانید از رنگ های عسلی، دودی، برنز و سایر رنگ های سفارشی بنا بر سلیقه خودتان بهره ببرید. نوع رنگ تیغه ها آلومینیومی شرکت ایران کرکره الکترو استاتیک است و از رنگ های شرکت های معتبر کشور های  ترکیه و آلمان در رنگ تیغه استفاده می گردد. از همین رو است که تیغه های شرکت ما دارای 5 سال گارانتی رنگ از قبیل ریختن رنگ تغییر رنگ و غیره است.
سومین مزیت  تیغه های آلومینیومی شرکت ایران کرکره  وزن استاندارد است.  وزن تیغه آلومینیومی کرکره برقی حدودا مابین 6.5 الی 7.5 کیلوگرم است که بعضی از تیغه های موجود در بازار بدلیل این که با قیمت مناسب تری عرضه گردند  وزن های کمتری نسبت به این تیغه ها دارند که  به همان اندازه مقاومت, استحکام و ایمنی کمتری نسبت به تیغه های استاندارد دارند. از طرفی در تیغه هایی با  وزن های بالاتر از استاندارد علاوه بر ایجاد فشار بر روی موتور کرکره برقی  معمولا از مواد ضایعات آلومینیوم جهت ساخت تیغه ها استفاده می گردد.

 
بعد از خرید کرکره برقی مهمترین کار نصب کرکره برقی است. برای نصب حتما با نصاب کرکره برقی تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مطالعه فرمایید.

شما مشتری عزیز می توانید بسیاری از پروژه های نصب شرکت ایران کرکره را در صفحه پروژه ها مشاهده فرمایید.

در زیر نیز لیستی از پروژه های اخیر نصب شده با تیغه پلی کربنات لینک شده است.

نصب کرکره شیشه ای نشکن و ضد سرقت در سعادت آباد

نصب کرکره اتوماتیک در نیاوران و جماران

کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات

کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات برای طلا فروشی