قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
آموزش تنظیم حد بالا و پایین

آموزش تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی

برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره فیلم را مشاهده کنید. در این مقاله بهترین راهکار های تنظیم کرکره برقی آموزش داده شده است و شما میتوانید خودتان در عرض 5 دقیقه کرکره برقی تان را تنظیم کنید. برای آموزش های دیگر میتوانید سایر مقالات آموزشی ما را مطالعه فرمایید.

برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره با موتور ساید باید در جعبه ای که در بالای کرکره سمت راست قرار دارد رو باز کنیم و با میکرو سوییچی که هست به وسیله پیچش سم راست حد پایین و با پیچ سمت راست حد بالا رو تنظیم کنیم.

شما می توانید برای تنظیم حد بالا و پایین رفتن کرکره برقی این کار را به راحتی با استفاده از کلید هایی که روی مدارفرمان کرکره برقی نصب شده است انجام دهید. برای دیدن چگونگی این کار لطفا فیلم آموزشی زیر را تماشا کنید.

 
 

شما می توانید برای دریافت بهترین خدمات کرکره برقی در تمامی حوزه های کرکره برقی  با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با شماره : 02155449064

شما می توانید برای مشاهده خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی و برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید.

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی

در کرکره برقی موتور های متفاوتی کار گذاشته می شود که عبارتند از موتور توبولار کرکره برقی و موتور ساید کرکره برقی. باتوجه به نوع موتور کرکره برقی میتوان از بهترین روش تنظیم کرکره برقی استفاده کرد.

در مقاله موتور کرکره برقی میتوانید اطلاعات جامعی راجب به انواع موتورهای کرکره برقی و ویژگی های هرکدام بدست آورید.

برای تنظیم کرکره برقی باید فاصله استاندارد را در نظر بگیرید تا در هنگام باز و بسته شدن کرکره با سقف برخوردی نداشته باشد.

در صورتیکه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی مطابق با اصول و استانداردها انجام نشود کرکره برقی خیلی زود خراب خواهد شد.

برای آنکه حد پایین کرکره برقی را تنظیم کنید ابتدا باید با استفاده از ریموت کرکره برقی را به سمت بالا حرکت دهید.

در مرحله بعد باید با استفاده از ریموت کنترل برقی را به سمت پایین هدایت کرده و دکمه ای را که برای تنظیم حد پایین کرکره برقی تعبیه شده است را به سمت منفی بچرخانید.

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی

پس از آنکه این دکمه را چرخاند اید کرکره دیگر حرکت نخواهد کرد و شما باید دکمه را آرام آرام به سمت مثبت تغییر جهت دهید. درمانی که کرکره به حد پایین استاندارد رسیدید باید چرخاندن دکمه را متوقف کنید.

برای تنظیم کرکره برقی در حد بالا زمانی که کرکره به سمت بالا حرکت میکند باید دکمه را به سمت منفی بچرخانید.

در این لحظه که دیگر حرکت نخواهد کرد و شما باید آرام آرام دکمه را به سمت مثبت مجدداً بچرخانید.

بهترین حد بالا کرکره برقی زمانی است که سه پره کرکره بیرون باشد که در این لحظه شما باید چرخاندن دکمه را متوقف کنید.

در صورتی که برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی با مشکل مواجه شدید می توانید از متخصصین ایران کرکره برای انجام این کار کمک بگیرید.

بهتر از تنظیم کرکره برقی خود را به دست افراد متخصص و کارشناس در این زمینه بسپارید.

زیرا هرگونه سهل انگاری و انجام نادرست هر مرحله می تواند آسیب جدی به کار شما وارد کند. امیدواریم از آموزش تنظیم کرکره برقی بهره کافی را برده باشید.

هرگونه سوال در زمینه نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی را میتوانید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید. ما در سریع ترین زمان به تمام پرسش های شما پاسخ خواهیم داد.

ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

تنظیم حد بالا و پایین موتور توبولار کرکره برقی

تنظیم حد بالا و پایین موتور توبولار کرکره برقی تفاوت کمی با موتور ساید دارد.

روی بدنه کرکره برقی مجهز به موتور توبولار دو عدد پیچ قرار گرفته که این پیچ ها به میکروسوییچ داخل موتور توبولار متصل هستند.

این دو پیچ برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی استفاده میشوند. روی اسن پسچ ها علامت های + و – قرار دارند. این علائم نشان دهنده چرخش در جهت مثبت و منفی است.

تنظیم حد بالا موتور توبولار

برای تنظیم کرکره برقی مجهز به موتور توبولار شما باید زمانی که اولین تیغه کرکره برقی روی زمین قرار دارد آن را به سمت بالا حرکت دهید.

برای تنظیم حد بالا کرکره برقی میتوانید با چرخاندن پیچ تنظیم حد بالا به سمت منفی یا چپ با استفاده از آچار میکروسوییچ این کار را به راحتی انجام دهید. با انجام این کار در وسط راه موتور متوقف شده و شما دیگر پیچ را نباید بچرخانید. جهت چرخاندن شما در این مرحله باید به سمت راست یا مثبت باشد. شما باید چرخاندن به سمت مثبت را تا زمانی که 3 تیغه از کرکره برقی داخل ریل باقی بمانند ادامه دهید.

تنظیم حد بالا و پایین موتور توبولار کرکره برقی

تنظیم حد پایین موتور توبولار

برای نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی توبولار باید کرکره را در بالا جمع کرده و با حرکت موتور در جهت عکس تیغه های کرکره برقی به سمت پایین حرکت خواهند کرد. در این لحظه شما باید پیچ تنظیم کرکره برقی را به سمت منفی بچرخانید. این کار با استفاده از آچار میکروسوییچ انجام خواهد شد. در وسط کار دیگر پیچ تنظیم را نچرخانید و جهت چرخاندن آن را برعکس کنید. یعنی پیچ را در جهت مثبت بچرخانید. در این لحظه موتور مجدد شروع به حرکت میکند. شما باید این کار را تا زمانی که تیغه اول کرکره برقی به زمین اصابت کند ادامه دهید.

تنظیم حد بالا و پایین موتور ساید کرکره برقی

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید کمی راحت تر از موتور توبولار است. روی بدنه موتور ساید کرکره برقی دو مهره تعبیه شده است. شما باید برای تنظیم کرکره برقی مجهز به موتور ساید در زمانی که حد بالا و پایین کرکره برقی مناسب بود این مهره ها را فشار دهید. زمانی که شما این مهره ها را فشار میدهید برق به موتور کرکره برقی نمیرسد و کرکره برقی از حرکت میایستد. دقت داشته باشید برای تنظیم کرکره برقی مجهز به موتور ساید طوری تیغه ها تنظیم کنید که تا سقف حداقل 20 سانتی متر فاصله داشته باشد.

تنظیم حد بالا و پایین موتور ساید کرکره برقی

وظیفه میکروسوییچ در تنظیم کرکره برقی

برای آن که بتوانید کرکره برقی را تنظیم کنید نیاز است با استفاده از پیچ میکروسوییچ این کار را انجام دهید. وظیفه اصلی میکروسوییچ این است که شما باید زمانی که کرکره بع حد درستی رسید پیچ میکروسوییچ را در جهت مثبت یا منفی بچرخانید. با چرخاندن میکروسوییچ میتوانید رسیدن برق به موتور کرکره برقی را مدیریت کنید تا کرکره به درستی تنظیم شود. زمانی که میکروسوییچ میچرخد چرخ دنده های آن با شاسی قطع کن برخورد کرده و انتقال جریان برق به موتور متوقف میشود.

شما میتوانید از روش های گفته شده در این مقاله برای تنظیم کرکره برقی بتا و سایر کرکره برقی ها استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین روش تنظیم کرکره برقی

برای آن که بتوانید کرکره برقی تان را بدون نیاز به تعمیرکار تنظیم کنید باید با استفاده از آچار میکروسوییچ زمانی که تیغه کرکره برقی به حد مناسب رسید پیچ میکروسوییچ را در جهت مناسب بچرخانید.

تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی توبولار

برای آن که حد بالا و پایین کرکره برقی را تنظیم کنید باید طبق راهکار های گفته شده باید پیچ میکروسوییچ را در جهت مثبت یا منفی بنا بر تنظیم حد بالا یا پایین بچرخانید و زمانی که کرکره به نیمه راه رسید جهت چرخاندن را تغییر دهید.

تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید به این صورت است که شما وقتی کرکره شما به ارتفاع مناسبی از زمین رسید باید مهره موجود روی بدنه موتور ساید را فشار دهید تا برق به موتور نرسد و از حرکت بایستد.

2 دیدگاه

  1. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    امیدوارم روزی برسه که استادکاربرای هرکاری به محل بره و نگه یه تنظیم برام ارزش نداره ونمیام
    چندروزه این مشکل رو دارم توی شاهین شهر
    مجبورشدم یکی رو بیارم که بااون وسیلش برای تنظیم از دریل شارژی استفاده کرد و اینقدراون پیچ تنظیم رو باسرعت چرخوند،بعدش گفت پیچش مشکل داره وبایدموتوربازشه و تعمیرشه و نزدیک ۷۰۰ هزینشه،حالاکه رفت دیدیم اونموقع زیادبالامیرفت ولی حالادیگه پایین اومدنشم درحدی شده که بعدازپاین اومدن وای نمیسه تاکرکره برعکس جمع شه،مجبوریم بالارفتن ومایین اومدن رو چک کنیم وخودمون بموقه استپ بزنیم تایه حلال خورباوجدان کاربلدبیاددرستش کنه،خدایی بعضی فقط فکرجیب خودشونن و حاظرن به صاحب مال ضرر بزنن تا به خودشون سودبرسه،بخدانمیدونم چطورمیتونن این بی وجدانی روانجام بدن،بزاریداینجورمساعل روتامردم بدونن مشکل چیه و کسی کلاه سرشون نزاره
    دمتون گرم بابت آموزش و راهنمایی هاتون

    • eskandari گفت:

      سلام متاسفیم بابت این موضوع. متاسفانه ما در شاهین شهر خدمات نداریم ولی شما میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و به صورت تلفنی راهنمایی دریافت کنید تا مشکل تان برطرف شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما