قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتور توبلار اس دی سی (SDC) | موتور توبلار اس دی سی 140 نیوتن

موتور توبلار اس دی سی (SDC)

موتور توبلار SDC با قدرت های 50، 80، 100 ، 120 و 140 نیوتون -برای انتخاب قدرت کلیک کنید

موتور توبلارSDC  

همانگونه که موتورساید مدل های مختلفی دارد ، موتورهای توبولار نیزهمینگونه میباشند موتور توبولار SDC توانایی به حرکت در آوردن کرکره برقی با وزن و میزان ترد پایین را دارد و نصب این موتور به دقت بیشتری نیاز دارد . این موتور با قطرهای متفاوتی در بازار وجود دارد که شامل ،59 میلی متربرای موتور توبلار 50 نیوتن ، 80 نیوتن ، 100 نیوتن ، 120 نیوتن ، 140نیوتن موجود می باشد .

موتور توبلار اس دی سی ۱۴۰ نیوتن

موتور توبلاراس دی سی 140 نیوتن شامل ویژگی هایی میباشد که عبارتند از : این نوع موتور دارای سیستم خلاص کن دستی در مواقع قطع برق میباشد ، و بسیار مناسب برای درب های کرکره تا 15 متر مربع میباشد ، عملکرد این موتور بی صدا و مداوم میباشد ، دارای کلاس حفاظتی IP 44 میباشند ، و توان موتور 380 وات را دارا میباشند ، و ولتاژ کاری 230 ولت AC را دارا میباشند.

اگر به دنبال کرکره برقی هستید ؟ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا با کیفیترین و مناسب ترین کرکره برقی را بتوانید خریداری کنید .

موتور توبلار اس دی سی ۱۴۰ نیوتن

در بین نصابان کرکره برقی موتور توبلار اس دی سی 140 نیوتن محبوبیت بسیار زیادی دارد ، زیرا که پر استفاده ترین نوع موتور در صنعت کرکره برقی میباشد ، و وزن این موتور سبک میباشد و نصب آسانی دارد.

موتور توبلار با وزن 6,3 کیلوگرمقدرت این موتور 380 وات میباشد
ولتاژکاری موتور توبولار نسبت به این وزن 230 ولت AC میباشدبا این قدرت مشخص شده توانایی کشش تا 150 کیلوگرم برای درب های کرکره ای تا 15 متر مربع را دارد
دور موتور اس دی سی 9 دور بر دقیقه میباشد و جریان مصرفی 1,72 آمپر میباشدروی این موتور خلاص کن وجود دارد که هنگام قطعی برق به وسیله ی خلاص کن کرکره را به راحتی باز و بسته کرد

کمپانی SDC با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کیفیت ساخت بالا توانسته تمامی استاندارد های جهانی CE حمایت از مصرف کننده و استاندارد TUV , ROHS را از آن خود کند .و همین موضوع سبب شده تا موتور های توبولار اس دی سی جایگاه بسیار خوبی در بازار داشته باشند . برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موتور ساید لینوکس این مقاله را مطالعه نمایید .

قطعاتی که در هنگام خرید موتور توبلار ۱۴۰ نیوتن اس دی سی در داخل پکیج تحویل مشتری میشود شامل :

پایه کتابی یا خورشیدی
آچار تنظیم میکروسوئیچ
خلاص کن
خار وبست
تاج و آداپتور و موتور
موتور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما