قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتور توبولار بارزانته | انواع موتور توبلار

موتور توبولار بارزانته

موتور توبولار Barzante با قدرت 60، 80، 100، 120 و 140 نیوتون - برای انتخاب قدرت موتور کلیک کنید

موتور توبولار بارزانته Barzante

همانطور که میدانید موتور توبولار مدل های مختلفی دارد که یکی دیگر ازاین مدل ها موتور توبولار بارزانته  Barzante میباشد و مانند دیگر موتورهای توبولار قادر است کرکره برقی با وزن و میزان تردد پایین را جابجا کند. شرکت بارزانته تولید کننده ای در زمینه طراحی و تولید موتور های توبولار کرکره برقی می باشد. همانطور که اغلب موتورها ظاهری استوانه شکل دارند، موتور توبولار نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد. واحد سنجش موتورهای توبولار (بارزانته ) بر خلاف موتور های ساید وسانترال ( کیلوگرم ) ، نیوتن متر محاسبه می شود . موتور توبولار بارزانته با قدرت های مختلفی کار میکند که این قدرت ها ، 60نیوتون ، 80 نیوتون ، 100 نیوتون ، 120 نیوتون، 140 نیوتون میباشند .

انواع موتور توبلار

  1. در پاسخ به سوال اینکه آیا موتور توبوولار انواع و مختلفی دارد لازم به ذکر است که انواع موتور توبولار عبارتند از : موتور توبولار سنگین صنعتی ، که این موتور قدرتی از 140 تا 300 کیلوگرم دارد و اغلب مناسب درب های کرکره ای با تردد بالا، کاربرد دارد و تیغه کرکره باید عرض بیشتری داشته باشد.
  2. نوع دوم موتور توبولار از نوع سبک میباشد که قدرت آن از 30 الی 140کیلوگرم دارد و در اماکنی که تردد پایین است و عرض تیغه زیاد نیست مناسب میباشد .

توضیحات محصول

برای توضیحات محصول موتور توبولار بارزانته لازم به ذکر است که این موتور یکی از موتورهای پرکاربرد و قوی دررده موتورهای تیوبلارمیباشد .

مشخصات موتور بارزانته : کشور سازنده ایتالیا میباشد همراه با گارانتی ، این موتور مناسب تا عرض 6 متر میباشد ، و توان این موتور 140 نیوتن میباشد ، و با ولتاژ کاری 220 ولت کار میکند . لازم به ذکر است که برای هر متر مربع تیغه 10 نیوتن متر نیرو نیاز است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موتورهای توبولار این مقاله را مطالعه نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما