قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتورهای توبولار لینوکس(سیم پیچ مسی)

موتورهای توبولار لینوکس(سیم پیچ مسی)

کاملا بی صدا و پرقدرت - دارای آداپتور تقویت شده - دارای نوع UPS دار - سیم پیچ تمام مس -

موتور توبولار لینوکس

همانطور که میدانید موتورهای کرکره برقی انواع مختلی دارد که دونوع اصلی موتور ساید و موتور توبولار میباشند و در این قسمت میخواهیم شما را با موتور توبولار لینوکس آشنا کنیم . یکی از ویژگی های موتور توبولار این میباشد که در اماکن با وزن و تردد کم استفاده میشود ، موتورهای توبولار تا حدی توانایی به حرکت در آوردن درب را دارند که آن در در نوع معمولی 140 نیوتن باشد و در نوع صنعتی 500 نیوتن باشد . لازم به ذکر است که نصب این موتور به دقت بالاو تخصص نیاز دارد و در صورتی که اشتباه نصب شود ، دستگاه سریع تر خراب میشود و عمر مفید آن کاهش میابد . موتورهای توبولار به دلیل داشتن آداپتور تقویت شده ، عملکرد بهتری دارند و کاملا بی صدا میباشند . و همچنین قابلیت این را دارند که بدون یو پی اس و با یو پی اس تولید شوند و در نوع دارا بودن یو پی اس در زمان قطعی برق قابل استفاده هستند .موتور های توبولار ( تیوبلار ) شکل ظاهری به شکل استوانه دارد ، و تفاوتی که با موتور ساید دارد در نوع فروش تچهیزات این مجصول میباشد ، زیرا که در خرید موتور ساید تجهیزات مختلف اعم از : برد ، اندکپ ، و بلبرینگ ، و پایه به صورت پکیج و یکجا به فروش میرسد ، اما در خرید موتور های این تجهیزات را باید مجزا خریداری کنید .
موتورهای توبولار در مدل های متنوعی از 60 تا 300 نیوتن تولید میشود که به دلیل سیم پیچ کاربرده شده تمام مس در این موتور ها ، کاملا پرقدرت عمل میکنند ولی بیصدا عمل میکنند. برای کسب اطلاعات کامل راجع به کرکره برقی این مقاله مطالعه نمایید .

خلاصه ویژگی های موتورهای توبولار لینوکس

به طور کلی خلاصه ویژگی های موتورهای توبولار لینوکس اینگونه میباشد که : دارای سیم پیچ تمام مس هستند، بسیارپر قدرت وبی صدا میباشند ، دارای آداپتور تقویت شده هستند ، در مدلی هایی که دارای یو پی اس هستند قابلیت کارکرد در زمان قطعی برق را دارند ، در مدل هایی باقابلیت تحمل 60 تا 300 نیوتن تولید شده اند . گارانتی کمپانی لینوکس بهاین صورت میباشد که برای محصولاتش مدت 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش را تعیین کرده است . برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موتور ساید لینوکس این مقاله را مطالعه نمایید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما