قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
BETA موتور توبولار بتا | قیمت و خرید موتور توبولار بتا

موتور توبولار بتا

موتور توبولار کرکره برقی بتا - با قدرت های 60، 100، 120 و 140 نیوتون

همانطور که میدانید درکرکره برقی ، موتور با مدل های مختلفی وجود دارد ، که در این مقاله قصد داریم موتور توبولار بتا را به شما معرفی کنیم که یکی دیگر از ( موتورهای توبولار) بتا میباشد . درادامه مطلب با قیمت و خرید موتور توبولار بتا آشنا خواهید شد ….

قیمت و خرید موتور توبولار بتا BETA

موتورهای توبولار همانند موتور ساید مدل های مختلفی نیز دارد ، که موتور توبولار بتا ( BETA ) نام دارد ، در رابطه با قیمت و خرید موتور توبولار بتا BETA با قدرت 140 نیوتن BSI با قیمت 2,450,000 تومان در بازار موجود میباشد . برای اطلاعات بیشتر در زمینه کرکره برقی این مقاله را مطالعه نمایید . همانطور که در ویژگی های موتورهای توبولار ذکر شد ، شکل ظاهری این مدل موتور به شکل استوانه و ظریف میباشد و برای اماکنی با تردد متوسط عملکرد دارد و با قدرت های 60 ، 100، 120، 140 نیوتن با قدرت هایی به ترتیب 320 ، 390 ، 408 ، 425 وات میباشد . و بااستفاده از میکروسوئیچ هایی که در این موتور وجود دارد قادر خواهید بود محدوده باز وبسته کردن کرکره را کنترل کنید . موتور بتا در برابر نفوذ آب مقاوم میباشد ، به دلیل اینکه دارای استاندارد IP44 میباشد . موتورهای با این مدل اما با قدرت های سبک تر 60 و 100 نیوتونی ، 12 دور در دقیقه کار میکنند . ولیکن موتور های باقدرت 120 و 140 نیوتون با دور موتور 9 دور در دقیقه عمل میکنند و این موتور مناسب کرکره برقی و سایبان نیز میباشد .

خصوصیات موتور توبولار بتا

لازم به ذکر است در رابطه با خصوصیات موتور توبولار بتا این مواد زیر را شرح داده ایم :

Characteristics of beta tubular motor
این موتور امکان حرکت به صورت دستی در زمان قطعی برق را دارد به دلیل اینکه دارای آچار خلاص کن میباشد
موتور توبولار بتا کارکردی نرم و بی صدا دارد و نصب این موتور بسیار ساده میباشد
موتور بتا علاوه بر اینکه وزن کمی دارد ساختار محکم با عملکرد ایمن و بی نقصی دارد
موتور توبولار بتا ظاهری زیبا دارد

آیا به دنبال موتور توبولار اس دی سی (140 نیوتون ) هستید ؟ برای آشنایی با مشخصات این موتور این مقاله مطالعه نمایید.

کاربرد موتور توبولار

کاربرد موتور توبولار اینگونه میباشد که موتور به گونه ای طراحی شده است که درون یک محور چرخنده قرار میگیرد و به لوله فلزی شباهت دارد ، همانطور در ویژگی های موتو توبولار گفته شد ، این موتور در کرکره برقی اندازه کوچک و قیمت مناسبی دارد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما