قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتور ساید LENNOX | خلاصه جزئیات موتور ساید لینوکس

موتور ساید LENNOX

موتور ساید LENNOX– از 300 تا 1000 کیلو – دارای قابلیت برق اضطراری UPS و یا بدون آن – دارای نوع سیم پیچ روکش مس – کاملا بی صدا - دارای 4 میکروسویچ و 4 رله

موتور ساید LENNOX

همانطور که میدانید موتورهای کرکره برقی انواع مختلفی دارند که تشکیل شده اند به دو دسته اصلی موتور ساید سیرون و موتور توبلار کرکره برقی ، و همچنین این دو دسته خود مدل های مختلفی نیز دارند . در این قسمت قصد داریمشما را با موتور ساید LENNOX آشنا کنیم . موتور های ساید لینوکس در دوسته AC و DC تولید میشوند ، این موتور های دارای نیروی گشتاوراز طریق چرخ دنده و زنجیر نیز میباشند ، به طور مثال ان موتور نیرویی از چرخ دنده به زنجیر وارد میکند و زنجیر به حرکت در میاید و باعث میشود تیغه کرکره به سمت بالا به حرکت در آید ، همانطور که میدانید موتر های ساید با قدرت بالایی که دارند امنیت را در آن فضا به وجو می آورند و در اماکن های پر تردد از این نوع موتور ها استفاده میشود . موتور های ساید با دو نوع ولتاژ ورودی 220 ولت و 24 ولت کار میکنند و نوع 24 ولت به برق اضطراری UPS متصل میشود و در صورت قطعی برق می توان کرکره را راه انداخت ، همانطور که میدانید ساید به معنی کنار میباشد و به همین دلیل محل قرار گیری آنها در کنار کرکره برقی و در سمتی از شفت قرار گرفته است .

LENNOX side engine

خلاصه جزئیات موتور ساید لینوکس

همانطور که ذکر شد موتور ساید سیرون AC و موتور ساید سیرون DC نوعی از موتور ساید لینوکس میباشند که هر کدام از این دونوع ویژگی های خاص خود را دارا هستند . موتور های ساید لینوکس دارای خصوصیات و ویژگی هایی میباشند ، در این قسمت خلاصه جزئیات موتور ساید لینوکس را برای شما شرح داده ایم که عبارتنداز : موتور ساید قابلیت عملکرد بدون باطری دارند ، کاملا بی صدا میباشند ، دارای شفت توپر 20 سانتی میباشند ، و یک تراس بزرگ دارند ، صفحه پلیت 4 سانتی دارند ، دارای ورودی مجزا جهت ارتباط چشمی هستند ، و 4 میکروسوئیچ و 4 رله را دارا هستند .برای اطلاعات بیشتر و قیمت و خرید موتور ساید سیرون DC این مقاله را مطالعه کنید .

گارانتی موتور ساید برند لینوکس

قاعدتا هر محصولی گارانتی به خصوص خود را دارد ، و کمپانی لینوکس از این قاعده مستثنی نمیباشد ، گارانتی موتور ساید برند لینوکس برای محصولات خود مدت 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است ومیتوان به جرات گفت همین مسئله نشان دهنده کیفیت بالا و محبوبیت بالا شناخته شده بین مراجعه کنندگان این کمپانی شده است .

جمع بندی مشخصات کلی موتور ساید لینوکس

همانطور که گفته شد با توجه به ویژگی های این مجموعه ، جمع بندی مشخصات کلی موتور ساید لینوکس به گونه ای میباشد که با توجه به  میزان گارانتی و خدمات پس از فروش ، این مجموعه را با خیالی آسوده به عنوان یکی از باکیفیت ترین کمپانی تولید محصولات پیشرفته پر تردد برگزید . نوع دی سی این موتور امکان اتصال به برق اضطراری یوپی اس را دارد وبرای اماکن پرتردد مناسب میباشد و کاملا بی صدا میباشند و همینطور میتوانند کلید دستی وایرلس را دارا باشند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما