قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتورساید دورا 300 کیلوگرم | مشخصات ظاهری و فنی موتور ساید دورا

موتورساید دورا 300 کیلوگرم

  • موتور کرکره برقی ساید Dora
  • قدرت موتور 300 کیلوگرم
  • دارای سیم پیچ آلومینیومی
  • پکیج کامل شامل: موتور، مدار و صفحه پلیت و کلید دستی

همانطور که میدانید برای نصب کرکره برقی باید اندازه دهنه فروشگاه یا آن مکان مورد نظر را برای نصب  کرکره برقی در نظر گرفت و زمانی که اندازه دهنه فروشگاه بالا نباشد ، استفاده کننده برای انتخاب مدل های توبلار و ساید در دوراهی قرار میگیرد.  

Dora Motorcycle 300 kg

مشخصات ظاهری و فنی

موتور ساید دورا 300 کیلوگرم مشخصات ظاهری و فنی نیز دارد ، که در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم همانطور که میدانید این موتور از دسته موتر ساید میباشد و دارای سیم پیچ آلومینیوم است . لازم به ذکر است که این موتوربنا به گفته ی کارشناسان مناسب کرکره هایی با مساحت 30 متر مربع نیز میباشد . در نتیجه از این موتور برای دهنه های کوچک تا متوسط استفاده میشود ، از این موتور نباید برای پارکینگ هایی باتردد بالا استفاده شود زیرا که موتور ساید دورا 300 به دلیل استفاده از سیم پیچ آلومینیوم باید برای آن محدودیت قائل شد . چرا که کارکرد طولانی مدت به سیم پیچ این موتور ساید آسیب میرساند و او را از کار می اندازد . برای مشاهده خلاصه جزئیات موتور ساید لینوکس این مقاله را مطالعه نمایید . کمپانی درودیان واردکننده موتور ساید دورا می باشد و از سال ها پیش موتور های کرکره برقی اس دی سی و تیونی را وارد میکند ، تمامی مصرف کنندگان این محصولات از لحاظ کیفیت و خدمات و گارانتی ، رضایت کامل را داشته اند .

علاوه بر موراد ذکر شده شما میتوانید با خرید این محصول یک پکیج کامل اعم از مدار کنترل و موتور گیربکس ، کلید دستی و درنهایت صفحه پلیت های قرار گیری موتور به شما داده میشود ، این گزینه را میتوان یک مزیت نسبت به موتور توبلار دانست ، و فقط کافی است که شما تیغه و شفت را خریداری کنید . شرکت درودیان برای این موتور کرکره برقی 1 سال گارانتی در نظر گرفته است .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه جمع بندی و گارانتی موتور ساید سیرون ای سی این مقاله را مطالعه نمایید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما