قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
AC۳۰۰ موتور ساید اتوماتیک تیونی | مشخصات موتور ساید اتوماتیک تیونی

موتور ساید اتوماتیک تیونی

موتور ساید Tiunyبرای کرکره برقی- برای انتخاب قدرت و مدل بدون UPS وبا UPS کلیک کنید


  • دارای قدرت های 300 و 600 کیلوگرم
  • سیم پیچ آلومینیوم
  • گارانتی یکساله

موتورساید تیونیTiuny

یکی دیگر از موتورهای پر قدرت موتور ساید تیونیTiuny ، زیرا که موتورهای ساید تمامی از دسته موتور هایی میباشند که از قدرت بالایی به دلیل نیروی گشتاوری که به چرخ دنده و زنجیر وارد میکنند ، برخوردار میباشند . برای اطلاعات بیشتر در زمینه موتور ساید سیرون و جمع بندی و گارانتی موتور ساید سیرون لینوکس این مقاله را مطالعه کنید .

موتور ساید تیونی از آن دسته موتور ها میباشد که پشتیبانی یو پی اس را دارا میباشد ، ups (منبع تغذیه بدون وقفه نام دارد ) که هنگام قطعی برق به عنوان منبع تغذیه جایگزین میشود . در بازار موتور های ساید تیونی با قدرت های مختلفی وارد شده است که برای درب های اتوماتیک به کار می رود که این قدرت ها عبارتنداز : موتور ساید تیونی با قدرت 300 کیلوگرم ، 500 کیلوگرمی ، و موتور ساید تیونی که UPS را دارا میباشد و 300 کیلوگرمی میباشد ، و موتور ساید تیونی که UPS را دارا میباشد و که قدرت 500 کیلوگرمی دارد .برای اطلاعات بیشتر در زمینه کرکره برقی این مقاله را مطالعه نمایید .

مشخصات موتور ساید اتوماتیک تیونی ۳۰۰ AC

برند سازنده تیونی Tiuny
نوع محصول موتور کرکره برقی
کشور سازنده چین
قدرت موتور بر اساس کیلو دو نوع ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلویی
نوع موتور ساید
برق اضطراری UPS بدون UPS و با UPS
ولتاژ جک یا موتور ۲۴ و ۲۲۰ ولت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما