قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
قفل برقی کرکره M&V

قفل برقی کرکره M&V

  • قفل برقی کاملا هوشمند برای انواع کرکره برقی
  • بسیار مطمئن، ساخته شده از فولاد با ضخامت 10 میلیمتری
  • سازگاری با انواع موتور کرکره برقی اعم از توبولار و ساید
  • قابلیت نصب بر روی انواع تیغه کرکره برقی (آلومینومی، فولادی و پلی کربنات)
  • دارای سوئیچ خلاص کن برای دستی کردن کرکره

بررسی قفل برقی کرکره

برای پاسخ به این سوال که آیا کرکره برقی امنیت دارد یا خیر ؟ ما در این مقاله با بررسی قفل برقی کرکره یکی از دغدغه های شما را برای انتخاب کرکره برقی برطرف میکنیم ، تا با خیالی آسوده بتوانید کرکره برقی مناسب را خریداری کنید و از قفل این محصول اطمینان لازم برا داشته باشید . ما در مقاله ی کرکره برقی با انواع کرکره برقی و قفل آن و همینطور قیمت این محصول شما را آشنا کرده ایم . قاعدتا زمانی که کرکره برقی قفل داشته باشد از زمانی که کرکه برقی قفل نداشته باشد امنیت بالاتری دارد ، همانطور که میدانید قفل برای کرکره برقی دو نوع وجود دارد : دستی و برقی ، اما قفل دستی برای استفاده کنند گان مشقت فراوانی نیز دارد که امروزه اغلب افراد به قفل برقی کرکره روی آورده اند ، زیرا با اختراع قفل برقی کرکره آسایش مصرف کنندگان و ارتقا در امنیت کرکره نیز فراهم شده است . به این دلیل امنیت کرکره ای که قفل برقی دارد بالاتر میباشد که قفل داخل کرکره نصب شده است و از بیرون هیچ دسترسی به آن وجود ندارد . این قفل دارای دو قطعه اصلی میباشد ، که یک قطعه از آن روی ریل نصب شده است و دارای مکانیزم مکانیکی و برقی میباشد ، و قطعه ی دیگر نقش مکمل قفل را دارد که روی تیغه آخر کرکره نصب میشود و همانطور که گفته شد ساختار قفل برقی به گونه ای میباشد که از بیرون به طور کلی نامحسوس میباشد . و به همین دلیل نه کسی متوجه این موضوع میشود که کرکره به قفل برقی مجهز است و نه زیبایی یک دست بودن کرکره را از بین میبرد.

سازگاری با انواع موتور کرکره برقی

یکی دیگر از سوال هایی که در انتخاب قفل برقی کرکره M&V بوجود می آید این میباشد که آیا سازگاری با انواع موتور کرکره برقی دراین قفل وجود دارد یا خیر ؟ لذا باید گفت که قفل برقی کرکره M&V قابلیتی که دارد ، به تمامی مدل های موتور کرکره برقی متصل میشود ( موتور هایی که بدون یو پی اس و با یو پی اس هستند ) . علاوه بر موتور های ساید میتوان این قفل را بر موتورهای توبلار نیز متصل کرد ، در نتیجه هیچ محدودیتی در استفاده از این قفل وجود ندارد . برای اطلاعات بیشتر از مشخصات کلی موتور ساید لینوکس این مقاله را مطالعه کنید . سازگاری این قفل نه تنها با موتور کرکره میباشد بلکه با انواع تیغه های کرکره برقی ( تیغه های پلی کربنات به دلیل اینکه تیغه انتهایی را از آلومینیوم استفاده میکنند ) ، نیز سازگار میباشد و میتوان بر روی تمام تیغه های کرکره نصب کرد .

جنس بدنه و ویژگی های فنی

قاعدتا برای خرید محصول قفل برقی کرکره M&V ، ابتدا باید از جنس بدنه و ویژگی های فنی آگاهی داشته باشید که در این نوشته ما با معرفی جنس بدنه و ویژگی های فنی این قفل شما راهنمایی کرده ایم که در این زمینه اطلاع کامل را داشته باشید . قفل برقی کرکره M&V جنس بدنه از فولاد دارد ودر تنوع رنگی الکترواستاتیک ( رنگ پودری میباشد که به شیوه های مختلفی رنگ آمیزی انجام میشود ) تولید می شود . و کمپانی M&V برای این قفل برقی یکسال گارانتی در نظرگرفته است .


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما