قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتور ساید سیرون دی سی | قیمت و خرید موتور ساید سیرون دی سی

موتور ساید سیرون DC

  • موتور ساید کرکره برقی سیرون AC
  • پشتیبانی از دو تیغه کرکره 300 و 500 کیلو گرمی
  • قابلیت پشتیبانی از برق اضطراری (UPS)
  • سیم پیچ آلومینیومی
  • صدای کم
  • میکروسویچ
  • 1 سال گارانتی

    قیمت و خرید موتور ساید سیرون دی سی

    در این قسمت قصد داریم قیمت و خرید موتورساید سیرون دی سی برای شما عنوان کنیم . لازم به ذکر است که بدانید قیمت موتور ساید بر مبنایی تعیین میشود که در ادامه در این رابطه بیشتر توضیح داده ایم ، که در مجموعه ایران کرکره شما میتوانید با قیمت مناسب با کیفیت ترین موتورهای کرکره ای را با مدل های مختلف خریداری کنید . قیمت موتور ساید سیرون دی سی همانند موتور های سانترال بر اساس کیلوگرم محاسبه می شوند . که موتور ساید 300 کیلوگرم و موتور ساید 500 کیلو گرم در بازار موجود میباشند .

    موتورساید سیرون مدل DC

    موتور ساید سیرون مدل DC این نوع موتور مانند موتورهای دیگر ساید قدرتمند است که در بازار موجود میباشد . و این نوع موتور ساخت کشور چین میباشد که مناسب اماکن پرتردد مانند پارکینگ ها و مجتمع های مسکونی بزرگ و کارخانجات صنعتی ، اماکن عمومی و … قابل استفاده است که درکرکره هایی با وزن بالا مناسب میباشد . برای اطلاعت بیشتر راجع به گارانتی موتور ساید برند لینوکس این مقاله را مطالعه نمایید . موتور ساید سیرون DC کارکرد بی صدایی دارد و دارای ولتاژکاری 220 ولت و با ولتاژکاری 24 ولت کار میکند و لازم به ذکر است ویژگی دیگری که این نوع موتور را نسبت به موتور توبلار مجزا کرده است این میباشد که فضای بیشتری را اشغال میکند و همچنین قدرت بیشتری هم دارد .

    موتور کرکره سیرون مدل های مختلفی دارد که در این قسمت قصد داریم موتور کرکره سیرون مدل DC را به شما معرفی کنیم ، همانطور که میدانید شرکت سیرون با سابقه طولانی که دارد در میان مشتریان شناخته شده است و یک برند نامید ه میشود که در زمینه تولید وسایل امنیتی و سیستم های پیشرفته ترددی فعالیت دارد ، دو مدل اصلی از کرکره برقی ساید و توبلار تولید می شود ، که لازم به ذکر است برای نصب هرکدام از این نوع موتورها باید با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده برای موتور  کرکره برقی ، میزان وزن و تردد معین شده را انجام دهند . در ادامه در رابطه با دو معیار اصلی و دیگر ویژگی های این محصولات که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت موتور DCسیرون دارد آشنا شوید.

    پشتیبانی از UPS و سیم پیچ داخلی

    پشتیبانی از UPS و سیم پیچ داخلی در موتور ساید سیرون DS مانند موتور ساید سیرون AC نمیباشد، زیرا زمانی که برق شهری قطع میشود این سری موتور DC توانایی پشتیبانی از منبع برق اضطراری را دارد و میتواند با کمک UPS 4 بار تیغه کرکره را باز بسته کند و این مزیت موتور سیرون دی سی را از موتور آی سی مجزا کرده است شود . برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پشتیبانی از UPS و سیم پیچ داخلی موتور ساید سیرون AC این مقاله را مطالعه کنید .در ادامه از سیم پیچی داخلی این نوع موتور گفته ایم ..

    جمع بندی و گارانتی

    اگر بخواهیم جمع بندی وگارانتی موتور ساید سیرون DC را عنوان کنیم ، لازم به ذکر است که این موتوربه دلیل سیم پیچی آلومینیومی با کیفیت بالایی که دارد درمواقعی که تردد بالایی صورت میگیرد دچار داغ شدگی نمی شود . دیگر ویژگی که این نوع موتور دارد دارای 4 میکروسوئیچ میباشد که در زمان بالا رفتن درب امنیت را بالا می برد . گارنتی این موتور برای تعویض و تعمیر یک ساله میباشد .

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

    ارتباط با ما