قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
IMG_20180131_015906

استفاده از کرکره برقی در برف و کولاک

استفاده از کرکره برقی در سرما به نام خدا، بنده یکی از اپراتور های شرکت ایران کرکره هستم، در هفته ی اخیر که بارش برف سنگینی در کشور داشتیم تماس های زیادی بابت خرابی کرکره ها بویژه از استان تهران و البرز و اردبیل داشتیم، بعضی از کرکره برقی ها از ریل در آمده بودند و بعضی از کرکره برقی ها کلا کار نمیکردند، کرکره برقی هایی که از ریل درآمده بودند برفی که ..

استفاده از کرکره برقی در سرما

به نام خدا، بنده یکی از اپراتور های شرکت ایران کرکره هستم، در هفته ی اخیر که بارش برف سنگینی در کشور داشتیم تماس های زیادی بابت خرابی کرکره ها بویژه از استان تهران و البرز و اردبیل داشتیم، بعضی از کرکره برقی ها از ریل در آمده بودند و بعضی از کرکره برقی ها کلا کار نمیکردند، کرکره برقی هایی که از ریل درآمده بودند برفی که رویشان نشسته بود به تدریج آب شده بود و در داخل عصایی تیغه ها هنگام شب که هوا زیر صفر درجه بود یخ زده بود و هنگام بالا و پایین شدنه کرکره باعث مشکل شده بود و کرکره برقی هایی هم که کلا کار نمیکردن مشکلشون از بردهای نامرغوبی بود که استفاده کرده بودن.

اول از هرچیزی ما خواهشمندیم که مشتری حتما در درجه ی اول کرکره برقی با قطعات و یراق درجه یک سفارش بده و بعد از این مرحله در هنگام استفاده از مشتریان عزیز خواهشمندیم از کرکره به طور صحیح مراقبت و استفاده کنند.

توی فصل سرما طی چند روزی که برف میاد کمی حواسشون باشه که اگر روی کرکره باز هستش اول برف رو از روی کرکره تمیز کنن تا برف داخل تیغه ها یخ نزنه و کرکره به مشکل نخوره بعد کرکره رو بالا یا پایین کنن.
تو مطالب بعدی در مورد مراقبت صحیح از کرکره برقی براتون بیشتر توضیح خواهم داد…

برای نصب یه کرکره برقی با گارانتی دو ساله و خدمات پس از نصب با موتور کرکره برقی اورجینال و تیغه کرکره برقی استاندارد و یراق آلات درجه یک با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۴۹۰۶۴ تماس بگیرید تا تکنسین های ما به محل مورد نظر اعزام بشن.

شما می توانید برای دریافت بهترین خدمات کرکره برقی در تمامی حوزه های کرکره برقی  با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با شماره : 02155449064

شما همچنین می توانید در صفحه قفل کرکره برقی و کرکره برقی ضد سرقت با خدمات ایران کرکره در حوزه امنیت و قفل کرکره برقی اطلاع کسب نمایید.

شما می توانید برای مشاهده خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی و برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید.

ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما