قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی به انگلیسی

کرکره برقی به انگلیسی

در این مقاله قصد داریم ، در مورد اینکه معادل عبارت کرکره برقی به انگلیسی چیست صحبت کنیم ، و تمام اصطلاحات مربوط به کرکره برقی به زبان انگلیسی که به آن نیاز خواهید داشت را به طور مفصل شرح دهیم ، پس با ما همراه باشید.

یک پاسخ سریع  به این پرسش که کرکره برقی به انگلیسی چیست ، roller shutter میباشد ، اما در زبان انگلیسی به کرکره برقی coiling door    roller door sectional ، overhead doorنیز گفته میشود و پر استفاده ترین کلمه roller shutter میباشد.

 

در کشور ما اکثر دستگاه های کرکره برقی دارای موتور میباشند که به انگلیسی عبارت  Motorized Roller shutters برای نام بردن آن استفاده میشود ، اما در خارج از کشور مخصوصا ایالات متحده آمریکا تعداد کرکره های برقی بدون موتور بسیار زیاد میباشد ، در این کشور ها استفاده از این نوع کرکره ها سابقه طولانی دارد.

 

Electric shutter Slats

 

اسلات های کرکره برقی

اسلات های کرکره برقی

به اسلات های کرکره برقی گفته میشود ، این اسلات ها میتوانند از جنس فولاد یا آلمینیوم یا فولاد زد زنگ باشند . این اسلات ها هستند که رول کرکره برقی را میسازند ، در واقع اسلات قطعات هم اندازه ای هستند که در کنار همدیگر یک دیوار یا رول از کرکره را میسازند ، برای درک دقیق تر آن ها به تصویر بالا دقت کنید.

 

electric shutter Roller

رول کرکره برقی

رول مشکی کرکره برقی

به تصویر بالا توجه کنید با قرار گیری هرکدام از اسلات ها در کنار یکدیگر یک رول یا اططلاحا دیواره کرکره برقی ساخته میشود که به انگلیسی به آن electric shutter Roller  گفته میشود که جنس آن میتواند آلمینیومی یا استیل باشد.

 

Shutter box

شاترباکس کرکره برقی

جعبه کرکره برقی

این قسمت در اصل جعبه ای میباشد که کرکره یا رولر در آن جمع و رول میشود ، و در اصطلاح زبان انگلیسی به آن Shutter box گفته میشود.

 

shutter spring

شاتر اسپرینگ کرکره برقی

فنر کرکره برقی

این قطعه فنر کرکره برقی میباشد که از سیمی که برای ساختن فنر ها استفاده میشود ساخته شده است و در اصطلاح انگلیسی به آن torsion spring  نیز گفته میشود و رایج ترین نوع اینگونه از فنر های کرکره برقی استیل مدل های C67, CK67, SAE1070 می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما