قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی پنجره و بالکن | قیمت کرکره پنجره ای وکرکره برقی تراس در 1400

کرکره برقی پنجره و بالکن ، قیمت کرکره برقی تراس

امروزه از کرکره برقی پنجره و بالکن برای ویلا هایی که در شهرهای شمالی ایران واقع هستند استفاده می شود برای استفاده از این نوع کرکره برقی در بین مردم بسیار محبوب شده است. یکی از دلایل استفاده از کرکره برقی پنجره ای این است که تا حد ممکن می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری نمایید. استفاده از کرکره برقی پنجره و بالکن مزایای زیادی دارد در این مقاله قصد داریم درباره قیمت کرکره پنجره ویژگی های کرکره بالکن و کرکره برقی تراس برای شما مطالب مفیدی را بیان کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره تا حد ممکن می تواند از ورود هر گونه صدا و گرد و غبار جلوگیری کند. کرکره برقی پنجره در چند سال اخیر در شهرهای شمالی کشور بیشتر استفاده شده است و علت آن صرفه جویی در هدر رفتن انرژی می باشد. از ویژگی‌های مهم کرکره پنجره این است که باعث افزایش امنیت محل زندگی و یا محل کار شما می شود و از ورود سارقان از پنجره جلوگیری می کند.

کرکره پنجره در طرحها و رنگهای مختلفی ساخته می‌شود و می تواند جلوه زیبایی به ساختمان شما بدهد‌.

کرکره برقی پنجره

کاربرد کرکره برقی پنجره

استفاده از کرکره برقی پنجره در کشور ما در اماکن مختلفی مانند سوله های کارخانه ها و پنجره ادارات و ساختمان ها مرسوم میباشد.

از کاربرد کرکره برقی پنجره میتوان به استفاده از آن در ویلا ها و خانه های بزرگ اشاره کرد. این کرکره ها نمای بسیار زیبایی به ساختمان میدهند.

کرکره پنجره تا حد بسیار زیادی جلوی اشعه های مضر خورشید را گرفته و برای سلامتی افراد داخل ساختمان مفید میباشد.

کرکره های پنجره به عنوان عایق صدا عمل کرده و برای ساختمان هایی که در نزدیکی اتوبان ها و بزرگراه ها و مناطق پر سر و صدا هستند مناسب میباشند.

دیگر کاربرد کرکره پنجره ای یا ککره برقی بالکن میتوان به کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. این کرکره تا حد بسیار زیادی جلوی هدر رفت انرژی را گرفته و برای ساختمان هایی در مناطق بسیار سرد و یا بسیار گرم مناسب هستند.

مهمترین نکته ای که سبب افزایش استفاده از کرکره برقی پنجره ای شده است افزایش امنیت ساختمان میباشد. با استفاده از این محصول میتوان تا حد زیادی جلوی ورود سارقان را گرفت و برای بهبود امنیت ساختمان اقدام کرد.

مزایا کرکره برقی پنجره ای

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از خروج انرژی گرمایی و سرمایی داخل ساختمان
  2. بهبود امنیت ساختمان
  3. زیبا سازی نمای ساختمان
  4. هزینه پایین سرویس کرکره برقی پنجره نسبت به کرکره برقی های معمولی
  5. امکان نصب راحت و آسان این کرکره و مقاومت در برابر رطوبت هوا و اکسیده شدن
  6. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل ساختمان
  7. باز و بسته شدن بدون صدا
  8. قابلیت دیده شدن فضای بیرونی
  9. هزینه پایین نصب کرکره برقی
  10. قابلیت کنترل از طریق ریموت و از راه دور
  11. امکان سفارش کرکره پنجره ای یا کرکره پست پنجره ای در رنگ دلخواه تان در ایران کرکره
  12. امکان نصب کرکره پنجره در مساحت های بالا
  13. امکان تنظیم میزان نور ورودی

امنیت کرکره برقی پنجره

روکش در کرکره پنجره ای حفظ امنیت کرکره برقی پنجره در ساختمان می باشد.برای خرید کرکره های پنجره ای باید به این نکته دقت داشته باشید که در صورتی که تمایل ندارید فضای داخل ساختمان شما از پشت کرکره برقی دیده شود باید تیغه ای را برای کرکره برقی خود انتخاب کنید که این ویژگی غیر قابل رویت شدن را داشته باشند.استفاده از لوله های آهنی به بالا در کرکره اتوماتیک پنجره می‌تواند امنیت آن را تا حد ممکن بالا ببرد.

خاصیت عایقی کرکره برقی پنجره ای

کرکره ای که برای پنجره استفاده می‌شود باید از هر نظر در برابر گرما و سرما و صدای اطراف عایق باشد زیرا وقتی شما از یک گره برای پنجره ساختمان خود استفاده می کنید از آن علاوه بر امنیت انتظار خاصیت عایقی کرکره برقی پنجره را نیز دارید.

نکته ای که باید برای کرکره ای که نصب می‌شود در نظر داشته باشید این است که امکان نفوذ نور در آن وجود داشته باشد زیرا وقتی برای پنجره خود کره ای تهیه می کنید نمی خواهید که نورگیر خانه تان از بین برود.

اگر بخواهید کرکره شما نور را از خود عبور دهد باید از کرکره برقی پلی کربنات شفاف استفاده کنید در غیر این صورت استفاده از کرکره برقی آلومینیومی توصیه می‌شود.

قیمت کرکره برقی پنجره

برای تعیین قیمت کرکره برقی پنجره عوامل مختلفی دخیل هستند و با توجه به ابعاد و اندازه پنجره هایی که قصد دارید برای آنها کرکره برقی تهیه کاری این قیمت می تواند متفاوت باشد.

بهتر است بدانید که برای نصب کرکره برقی پنجره ابعاد تیغه می تواند نوع نصب را تغییر دهد. همچنین با توجه به ابعاد کرکره پنجره نوع موتوری که در مورد استفاده می شود متفاوت میباشد که استفاده از انواع موتور با توجه به قدرت آنها می‌تواند در قیمت کیک پنجره تاثیرگذار باشد. معمولاً در پنجره از موتور تیوبلار استفاده می‌شود.

بنابراین به طور کلی می توان گفت آنچه در قیمت کرکره اتوماتیک پنجره موثر است ابعاد و متراژ مورد استفاده از کرکره پنجره و همچنین نوع موتور استفاده شده در کرکره برقی پنجره می باشد.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت نصب و خرید کرکره اتوماتیک برای پنجره با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره جهت ثبت سفارش کرکره پنجره با ارزانترین قیمت اقدام کنید.

قیمت کرکره برقی پنجره

فیلم مقایسه کرکره برقی پنجره آلومینیومی و استیل

در این قسمت فیلمی از مقایسه ویژگی ها و مشخصات کرکره برقی پنجره ای آلومینیومی و کرکره برقی پنجره ای استیل برای شما آماده کرده ایم تا با آگاهی بیشتر برای خرید کرکره پنجره اقدام کنید.

انواع کرکره پنجره

کرکره های پنجره در انواع مختلفی تولید میشوند که شما میتوانید متناسب با کاربردتان بهترین نوع را انتخاب نمایید. هر نوع از کرکره های پنجره ای دارای ویژگیی هستند که استفاده از آن را مختص شرایطی میکند.

در نظر داشته باشید که در هنگام خرید کرکره برقی پنجره یا کرکره بالکن به نوع موتور آن دقت داشته باشید.

همچنین نمایندگی فروش کرکره پنجره ای که خرید خود را از آن جا انجام میدهید میتواند تاثیر مستقیم روی قیمت آن داشته باشد. در ادامه انواع کرکره پنجره را برای شما آورده ایم تا با آگاهی بیشتر برای خرید کرکره پشت پنجره ای اقدام کنید.

کرکره پنجره دستی

یکی از راههای افزایش امنیت در منازل و محل کار استفاده از کرکره پنجره دستی است که علاوه بر حفظ امنیت باعث صرفه جویی در انرژی و زیبایی ساختمان نیز می شود. کرکره های پنجره می تواند به دو صورت کرکره پنجره دستی و گردشگری یک پنجره برقی باشد.

مواد مورد استفاده در ساخت کرکره پنجره دستی باید مقاوم در برابر حرارت و رطوبت باشد و علاوه بر آن باید ضدزنگ بوده تا از هر گونه فرسایش و زنگ‌زدگی در امان باشد و عمر طولانی تری داشته باشد.

نکته مهم کرکره های پنجره دستی این است که برخلاف تصور عموم مردم در صورتی که برق قطع شود هنوز هم می توانید از این کرکره استفاده نمایید.

اگر هیچ گونه دسترسی به برق ندارید کرکره های پنجره با دست باز و بسته می شود و این تصور که بدون برق کرکره های پنجره کار نمی کند کاملا غلط می باشد.

تیغه هایی که در کرکره های پنجره دستی استفاده میشود باید مقاومت زیادی در برابر حرکت و فشار باد داشته باشند تا با وزش باد هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

کرکره پنجره دستی

قیمت کرکره پنجره دستی

قیمت کرکره پنجره دستی نیز ابعاد پنجره ای که قصد دارید برای آن کرکره تهیه کنید بستگی دارد.

همچنین نوع موتور مورد استفاده در کرکره پنجره در تعیین قیمت آن بسیار موثر می باشد.

می‌توانید برای اطلاع از قیمت کرکره پنجره دستی با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و اقدامات لازم را جهت ثبت سفارش کرکره برقی پنجره انجام نمایید.

ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

از کرکره برای پشت پنجره خود استفاده می کنید حتماً فواید آن را می دانید ولی در این قسمت قصد داریم تعدادی از این فواید را برای شما بازگو کنیم تا اگر برای خرید این نوع کرکره ها تردید دارید می توانید با اطمینان بهترین نوع کرکره های پشت پنجره ای را خریداری کنید.

قیمت کرکره پنجره دستی

کرکره اتوماتیک پنجره

از ویژگی های کرکره اتوماتیک پنجره ای می توان به زیبایی و ظرافت آن اشاره کرد زیرا معمولاً اینکه ها در ابعاد کوچکتر از تیغه های ۶۰ مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این که کره حرکت روان و بدون صرف انرژی اضافه می باشد که در عین حال امنیت ساختمان را نیز بالاتر می برد.

اشغال فضای کم و همچنین افزایش زیبایی نمای پنجره از دیگر مزایای کرکره اتوماتیک پنجره می باشد. از این نوع کرکره می توان برای حفاظت در برابر سرقت و حفاظت در برابر عوامل نامساعد جوی استفاده کرد.

کرکره پشت پنجره ای

اخیراً از کرکره پشت پنجره ای در ویلاها و ادارات بسیار استفاده می‌شود تا از این طریق جلوی صداهای کوچه و خیابان را بگیرند و سکوت آرامش منازل و ادارات خود را حفظ کنند.

کرکره پشت پنجره ای علاوه بر حفظ امنیت ساختمان از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار به ساختمان جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث زیبایی نمای ساختمان نیز می شود.

در هنگام خرید کرکره پشت پنجره ای دقت لازم را داشته باشید و به نکاتی که در خرید کرکره اتوماتیک پنجره اشاره کرده‌ایم دقت کنید.

شما میتوانید برای خرید کرکره پشت پنجره ای از همکاری کارشناسان ما در ایران کارگر استفاده نمایید تا بتوانید بهترین کرکره برقی پنجره ای را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید.

فواید نصب کرکره های پشت پنجره ای

از کرکره برای پشت پنجره خود استفاده می کنید حتماً فواید آن را می دانید ولی در این قسمت قصد داریم تعدادی از این فواید را برای شما بازگو کنیم تا اگر برای خرید این نوع کرکره ها تردید دارید می توانید با اطمینان بهترین نوع کرکره های پشت پنجره ای را خریداری کنید.

یکی از مهمترین فواید نصب کرکره های پشت پنجره ای کاهش آلودگی صوتی و سر و صدا در اطراف ساختمان می باشد که تا حدود ۸۰ درصد می‌تواند جلوی صدا را بگیرد و محیط آرام و دلنشین را برای شما به وجود آورد.

فواید نصب کرکره های پشت پنجره ای

از دیگر فواید کرکره پشت پنجره ای افزایش امنیت ساختمان می باشد. گاهی افراد فقط از کرکره برقی آپارتمان برای حفظ ایمنی ساختمان خود استفاده می‌کنند و از پنجره های خود غافل می شوند. سارقان از هر راهی به دنبال نفوذ به ساختمان شما هستند.

پس بهتر از تمام راههای نفوذ ای ساختمان خود را با نصب کرکره های با کیفیت بر روی سارقان ببندید.

به همین دلیل شما می‌توانید از کرکره پلی کربنات و یا رول گیتر که ایمنی بالاتری نسبت به سایر کرکره ها دارند استفاده کرده و ایمنی ساختمان خود را ۲ چندان کنید.

از دیگر فواید کرکره پشت پنجره های عایق در برابر حرارت و ضربه می باشد. یکی از مزایای کرکره پشت پنجره این است که می توان میزان نفوذ نور را تنظیم کرد تا خانه و یا محل کار خیلی تاریک و دلگیر نشود.

کرکره پنجره چوبی

کرکره پنجره چوبی بیشتر جنبه تزئینی دارد و نمی‌توان از آن به عنوان کرکره ای که امنیت ساختمان را بالا میبرد استفاده کرد.

شما از کرکره پنجره چوبی می توانید متناسب با نمای داخلی ساختمان خود برای جلوه بیشتر فضای داخلی استفاده کنید و به زیبایی ساختمان خود بیافزایید.

قیمت این کرکره چوبی متفاوت می باشد و بنابراین که از چوب طبیعی و یا مصنوعی ساخته باشد می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

کرکره چوبی که تیغه های آن ۵ سانتی متر باشد گرانتر ازکرکره چوبی هستند که دو و نیم سانت می باشند.

کرکره پنجره آشپزخانه

کرکره پنجره آشپزخانه جنبه امنیتی ندارد و معمولاً برای آشپزخانه های مدرن و زیبا مانند یک پرده کرکره ای عمل می کند.

شما می توانید با توجه به رنگ و طرح کابینت و کاشی آشپزخانه خود طرح و رنگ هماهنگی را انتخاب کنید. کرکره پنجره آشپزخانه از جنس های مختلفی مانند چوب فلز و پلاستیک ساخته می‌شود.

انواع دیگری از کرکره های پنجره آشپزخانه وجود دارد که برای حفظ امنیت و زیبایی و در عین حال صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می‌شود.

شما می توانید جهت ثبت سفارش خرید کرکره پنجره آشپزخانه با همکاران ما در ایران تماس گرفته و برای نصب کرکره اتوماتیک پنجره از کارشناسان ما کمک بگیرید.

حفاظ کرکره پشت پنجره ای

حفاظ کرکره پشت پنجره ای به نام دیگر کرکره پشت پنجره می باشد که شما می توانید از آن برای حفظ ایمنی ساختمان خود و زیبایی نمای ساختمان بهره ببرید.

همچنین از دیگر کاربردهای حفاظ کرکره پشت پنجره این است که جلوی نفوذ گرد و غبار را گرفته و از نفوذ صدا و آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

شما می توانید با استفاده از حفاظ کرکره پشت پنجره میزان نوری را که تمایل دارید به داخل فضای محیط شما بتابد در طول شبانه روز تنظیم کنید.

این حفاظ میتواند تا حد زیادی جلوی ورود سارقین و دزد ها را بگیرد امنیت ساختمان شما را چندین برابر خواهد کرد.

حفاظ کرکره پشت پنجره ای

خرید کرکره برقی پنجره

برای خرید کرکره برقی پنجره باید به نکات زیر دقت داشته باشید تا بتوانید امنیت بالاتری را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورد.

در خرید کرکره اتوماتیک پنجره باید به موتور استفاده شده در آن و جنس بدنه آن دقت بیشتری داشته باشید.

دقت داشته باشید که بدنه کرکره های پنجره ای از جنس ضد زنگ بوده و مقاومت زیادی در برابر حرارت و رطوبت داشته باشد.این نکته می تواند طول عمر کرکره اتوماتیک پنجره ای را بیشتر کند.

همچنین که برای پنجره ای رنگ های متفاوتی دارد و شما در هنگام خرید کرکره های پنجره ای می توانید از رنگ های متفاوت از آن به عنوان یک فاکتور عمومی برای هماهنگ کردن رنگ کرکره با نمای ساختمان استفاده کنید.

برای خرید کرکره برقی پنجره در تهران می توانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و از قیمت دقیق کرکره اتوماتیک پنجره ای مطلع شوید و اقدامات لازم را جهت سفارش کرکره ای برقی انجام دهید.

خرید کرکره برقی پنجره

نمایندگی فروش کرکره برقی تراس

برای آنکه راه‌های ورودی بالکن و تراس خود را بر روی دزدها و سارقان ببندیم می‌توانیم از کرکره تراس استفاده کنیم.

بعضی از خانه ها و ویلاها پنجره های بزرگی دارند که می‌توانند از حفاظ آهنی یا فولادی برای حفاظت ساختمان خود استفاده کنند اما در این صورت دیگر نمی‌توان انتظار نمای زیبا از این ساختمان داشت.

پس بهترین راه حل برای آن که هم از ساختمان خود از راه تراس و بالکن حفاظت کنیم و هم زیبای نمای ساختمان خود را بالا ببریم می توانیم از کرکره برای تراس استفاده کنیم.

کرکره تراس یا کرکره بالکن در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید آن را با نمای بیرونی و یا داخلی خانه خود هماهنگ کنید و در عین حال امنیت ساختمان خود را بالا ببرید.

از مهمترین ویژگی هایی که سبب میشود از کرکره برقی بالکن استفاده کنید این است که میتوانید از فضای بالکن بدون هیچ دردسری استفاده کنید و نگران خراب شدن وسایل در بالکن در اثر باران و تگرگ نشوید.

فروش کرکره برقی تراس ارزان

برای آنکه رول کرکره برقی نمای زیبایی داشته باشد از کاوری با جنس کامپوزیت و یا آلومینیوم و یا گالوانیزه روی آن را پوشش می‌دهند.

ایران کرکره با افتخار یکی از نمایندگی های معتبر فروش کرکره برقی تراس در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید بهترین نوع کرکره برقی تراس را از ایران کرکره بخواهید.

در هنگام خرید کرکره برقی تراس سوالات متداول برای شما پیش بیاید مثلا : کرکره برقی تراس چگونه کار میکند؟قیمت کرکره برقی بالکن چقدر است؟ آیا کرکره برقی بالکن با کیفیت است و از چه موادی ساخته شده؟

موتوری که در کرکره برقی تراس کار گذاشته شده از چه نوعی است؟گارانتی خرید کرکره برقی پشت پنجره ای شامل چه مواردی است؟ لیست قیمت خرید کرکره برقی بالکن را چگونه دریافت کنم؟ برای تعمیر کرکره برقی بالکن به کجا مراجعه کنم؟ سوالاتی از این قبیل.

فروش کرکره برقی تراس

شما در هنگام سفارش و خرید کرکره برقی تراس می توانید تمامی این سوالات را از کارشناسان ما در ایران کرکره بپرسیدهمکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان در تمام ساعات اداری هستند.

مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید کرکره برقی تراس یا کرکره برقی بالکن در نظر داشته باشید این است که از یک شرکت معتبر که سابقه کاری در این زمینه دارد کرکره برقی تراس را خریداری کنید در آینده جهت گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره برقی مشکلی برای شما پیش نیاید.

قیمت کرکره تراس

همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد کرکره تراس در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و معمولاً با توجه به قیمت و برندی که دارند جنس آنها نیز متفاوت می باشد.

توصیه ما به شما این است که چون شما از کرکره برای حفظ ایمنی ساختمان خود استفاده می کنید به همین دلیل بهتر است از یک شرکت معتبر برای خرید کرکره برقی تراس کمک بگیرید.

معمولاً از برندهای معتبر برای حفظ اعتبار خود از جنس مرغوب استفاده می کند و شما می توانید با اطمینان کرکره بالکن خود را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

با توجه به شرایط موجود و تحریم ها قیمت آلومینیوم و آهن روز به روز در حال تغییر میباشد به همین دلیل ما نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای کرکره تراس به شما ارائه دهیم اما شما می توانید با ما تماس بگیرید تا برای خرید بهترین کره بالکن به شما مشاوره داده و قیمت دقیق هر یک از انواع کرکره ها را به شما اطلاع دهیم.

قیمت کرکره تراس در ایران کرکره نسبت به سایر شرکت ها کاملا مناسب و منصفانه بوده و شعار ما این است که با سود کمتر رضایت مشتریان مان را جلب کنیم.

قیمت کرکره تراس

قطعات کرکره برقی پنجره ای

برای ساخت کرکره پنجره ای از قطعات متفاوتی استفاده می‌شود ولی به طور کلی می‌توان گفت که قطعات کرکره برقی پنجره ای در دو بخش طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • موتور کرکره اتوماتیک پنجره ای و متعلقات آن: موتور کرکره برقی از نوع موتور تیوبلار میباشند نسبت به موتور هایی که برای کرکره درب پارکینگ استفاده میشود ضعیف تر می باشد. علت ضعیف تر بودن موتور کرکره پنجره ای این است که نسبت به طرح پارکینگ کمتر باز و بسته می شود و به همین دلیل نیازی نیست که از موتورهای قوی در ساخت کرکره های پنجره استفاده شود.
  • تیغه کرکره های پنجره ای و متعلقات آن: در ساخت تیغه کرکره های پنجره ای از دو نوع تیغ استفاده می شود: تیغه فوم دار، تیغه امنیتی
قطعات کرکره برقی پنجره ای

موتور کرکره برقی پنجره

معمولا کرکره ای که برای پنجره استفاده می شود باید قابلیت باز و بسته شدن زیادی را در طول شبانه روز داشته باشد به همین دلیل بهترین گزینه برای موتور کرکره برقی پنجره موتور تیوبلار می باشد که در حدود ۱۵ درصد ارزان تر از موتور ساید است.

موتور تیوبلار فضای کمتری را اشغال می کند ولی هر دو موتور در دو نوع تولید می شوند که یکی از آنها معمولی بوده و دیگری با استفاده از برق اضطراری کار میکند.

بهتر است بدانید که قیمت موتور توبولار بیشتر از موتور ساید است اما این موتور قابلیت تحمل وزن های بالاتر را دارد.

انتخاب بهترین موتور کرکره برقی نیاز به تخصص و تجربه دارد و شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما از مشاوره رایگان انتخاب موتور کرکره برقی بهره مند شوید.

موتور کرکره برقی پنجره

اگر قصد خرید کرکره برقی پنجره یا کرکره برقی بالکن را دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا محصول خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما