قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی چیست + بهترین رنگ کرکره برقی + رنگ کرکره برقی

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی | رنگ کرکره برقی

با زیاد شدن اقلام استفاده از کرکره برقی نوع جدیدی از آپشن و امکان برای تیغه های کرکره برقی به وجود آمده تا بتوانید کرکره برقی مغازه و کسب و کار خود را با دیزاین داخلی و حتی دیزاین بیرونی مغازه تان همخوانی دهید. برای این منظور می توانید از رنگ کرکره برقی و یا پوستر و طرح کرکره برقی استفاده کنید.

با زیاد شدن اقلام استفاده از کرکره برقی نوع جدیدی از آپشن و امکان برای تیغه های کرکره برقی به وجود آمده تا بتوانید کرکره برقی مغازه و کسب و کار خود را با دیزاین داخلی و حتی دیزاین بیرونی مغازه تان همخوانی دهید. برای این منظور می توانید از رنگ کرکره برقی و یا پوستر و طرح کرکره برقی استفاده کنید. ما در این مقاله بررسی خدمات ایران کرکره در حوزه فروش رنگ کرکره برقی و طرح‌های آن می پردازیم.

بهترین رنگ کرکره برقی

به جرئت می توان گفت که بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک می باشد. البته باید بدانید که رنگ الکترواستاتیک کرکره‌برقی در مواردی مانند رنگ ماشین نیز استفاده می شود.
بهتر است برای رنگ کرئدن کرکره برقی از رنگ های پایه پودری استفاده شود تا تیغه طول عمر بیشتری داشته باشد و با گذر زمان حالت فرسوده به خود نگیرد.

رنگ های پایه پودری مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید دارند و با گذشت زمان کمتر دچار خوردگی میشوند.

انواع رنگ کرکره برقی که در شهر های ایران به چشم میخود مشکی ، سفید و قهوه ای میباشد اما اگر رنگ خاص و منحصر به فردی در نظر شماست میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

به طور کلی میتوان گفت دو نوع سیستم رنگ آمیزی کرکره برقی وجود دارد که عبارتند از :

  • پخت کوره ای کرکره برقی با رنگ الکترواستاتیک به صورت تمام پاشید شده با قابلیت رنگ آمیزی 30 تن پروفیل در هر روز.
  • رنگ آمیزی دکوال کرکره برقی : در این ص.رت میتوانید کرکره هایی با طرح خای متنوع طرح سنگ و چوب و راش و غیرع را سفارش دهید. میزان تولید این کرکره ها کند تر است و در هر روز قابلیت تولید 4 تن رنگ بندی دکورال وجود دارد.
بهترین رنگ کرکره برقی

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

حال ما به بررسی رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی می پردازیم و دلایل استفاده از آن در رنگ زدن تیغه کرکره برقی را برای کرکره برقی را برای شم عزیزان عنوان می کنیم.

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی در واقع یک پودر می باشد که همانطور که از نامش پیدا است اثرات اینپوت ها دارای بار الکتریکی می باشد.

رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

این پودر به وسیله یک تفنگ مخصوص به سرتاسر تیغه کرکره برقی پاشیده می شود به این دلیل که این ذرات داره بار الکتریکی یکسان می باشند به صورت یک دست روی تیغه کرکره برقی می‌نشیند البته باید دقت کنید که حفظ دقت در این موارد الزامی می باشد.

البته باید بدانید که برخی از تیغه های کرکره برقی مانند تیغه های آلومینیوم و یا تیغه گالوانیزه فوم دار کرکره برقی پس از تولید یکبار مورد رنگ زدگی توسط رنگ الکترواستاتیک قرار میگیرد که بعدها در صورت خواست مشتری می تواند اقدام به تغییر رنگ آن نمود.

رنک الکترواستاتیک کرکره برقی

چرا باید کرکره برقی را رنگ آمیزی کرد

  • اگر کرکره برقی شما نیاز داشته باشد که مورد تعمیر قرار بگیرد بعد از عملیات لازم است قسمتی که آسیب دیده و یا جوش کاری شده رنگ آمیزی شود تا جلوه زشتی به ساختمان ندهد.
  • رنگ کرکره برقی در صورتی که هماهنگی با رنگ ساختمان داشته باشد میتواند به جذابیت نمای ساختمان کمک زیادی کند.
  • در صورت قدیمی شدن و یا فرسوده شدن میتوانید با رنگ کردن کرکره برقی ظاهر زیباتری به آن ببخشید.

شما میتوانید باکیفیت ترین تیغه های کرکره برقی را از ایران کرکره خریداری کنید و با سلیفه شخصی تان بهترین و متنوع ترین رنگ کرکره برقی را برای محصول خود انتخاب کنید.

نکات انتخاب رنگ کرکره برقی

برای آن که بهترین رنگ برای کرکره برقی تان انتخاب کنید تنها رنگ نمای ساختمان را در نظر نداشته باشید. نکاتی برای انتخاب رنگ کرکره برقی وجود دارد که در این قسمت درباره آن ها توضیح خواهیم داد.

  • مقاومت رنگ کرکره برقی

همان طور که گفتیم بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک میباشد زیرا مقاومت بالایی در برابر آلودگی داشته و بیشتر از 3 برابر رنگ های معمولی در برابر زنگ زدگی مقاوم تر میباشد. با تغییر شرایط جوی رنگ های الکترواستاتیک کیفیت بالایی داشته و به راحتی اکساید نمیشوند. به همین دلیل میتوان از آن ها برای کرکره های مغازه ها و ساختمتان ها استفاده کرد.

  • رنگ ضد خراش کرکره برقی

شاید دیده باشید که بعضی کرکره برقی ها با گذشت زمان دچار خراشیدگی میشوند و یا رنگ آن ها تبله کرده و پوسته پوسته میشوند. هرچه رنگ مقاومت بالایی در برابر خراش و پوسته پوسته شدن داشته باشد شما را برای مدت طولانی تری از رنگ مجدد کرکره برقی بی نیاز میکنند.

نکات انتخاب رنگ کرکره برقی
  • تنوع رنگی زیاد

این مسئله که هرکس بتواند با هر سلیقه ای کرکره برقی مورد نیاز خود را سفارش دهد میتواند بسیار جذاب باشد. بعضی از نمایندگی های فروش کرکره برقی تنها رنگ های آماده را عرضه میکنند اما شما در ایران کرکره میتوانید کد رنگی دلخواه خود را به ما بدهید تا باکیفیت ترین کرکره برقی متناسب با سلیقه تان را به شما تحویل دهیم.

  • ضخیم بودن لایه رنگ کرکره برقی

هرچه رنگ در لایه های بیشتری روی کرکره برقی را پوشش دهد مقاومت آن را در برابر فرسایش و اصطلاک بیشتر میکند. این یک تصور اشتباه است!!! رنگ های الکترواستاتیک دارای ضخامت استانداردی بوده که با رعایت این استاندارد مقاومت لازم را دارا خواهد شد.

  • پوشانندگی کامل سطح کرکره برقی

یکی از معایب رنگ معمولی کرکره برقی این است که به صورت یکنواخت در سطح کرکره برقی پخش نمیشود و قسمت هایی از تیغه بدون رنگ میمانند. اما خوشبختانه بهترین رنگ کرکره برقی یعنی رنگ الکترواستاتیک به صورت یکنواخت در تمام قسمت های تیغه پخش شده و ظاهر یکدستی را به کرکره برقی میدهد.

  • کمک به حفاظت محیط ریست

ضایعات حاصل از رنگ های الکترواستاتیک به محیط زیست آسیب وارد نمیکند و آلودگی را ایجاد نمیکند.

طرح تیغه کرکره برقی

برخی افراد مشتاق این هستند که اقدام به خرید برچسب هایی برای طرح دادن به نمای مغازه خود از جانب کرکره برقی کنند لذا در این خصوص نیز استیکر ها و طرح های جالبی برای کرکره برقی مغازه ساخته شده است و شما می توان با بهترین قیمت و کیفیت عالی اقدام به خرید طرح تیغه کرکره برقی خود کنید.

لازم به ذکر است که استیکر کرکره مغازه که توسط ایران کرکره به فروش می رسد ضد آب و گرد و غبار بوده و همچینین می توان چند باری اقدام به شستو شو آن نمود.

طریقه رنگ آمیزی تیغه کرکره برقی

رنگ کردن کرکره برقی کمک زیادی میکند تا این محصول هماهنگی با نمای ساختمان داشته باشد و به منحصر به فرد شدن کسب و کار شما نیز میتواند کمک شایانی کند.

هرچه رنگ استفاده شده کیفیت بالاتری داشته باشد برای زمان زیادی کرکره را از شر زنگ زدگی در امان نگه میدارد.

برای رنگ کردن تیغه کرکره برقی باید سطح آن مورد بررسی قرار بگیرد و اگر دارای پستی و بلندی است باید این قضیه برطرف شود.

قبل از رنگ کردن کرکره برقی باید سطح تیغه ها را با آب یا مواد شیمیایی خاص شستشو داده و تمیز کنید تا رنگ تبله نکند.

بعضی از افراد برای راحتی و سرعت کار کرکره برقی را با اسپری رنگ آمیزی میکنند. این کار سرعت را بسیار بالا میبرد اما باد در نظر داشت که چندین لایه کرکره را رنگ کرد تا رنگ ها به اصطلاح شره نکنندو باعث اهر زشت کرکره برقی نشوند.

طریقه رنگ آمیزی تیغه کرکره برقی

قیمت رنگ کرکره برقی

قیمت رنگ کرکره برقی در شرکت ایران کرکره متناسب با نرخ اتحادیه کرکره سازان در تهران تعیین می شود.

امروزه کرکره برقی در سراسر سطح شهرهای کشور نصب شده و نقاشی درب کرکره بخشی از پروژه های نگهداری و تعمیر انواع ساختمان های تجاری محسوب می شود. درب کرکره، به صورت عمودی باز و بسته می شود.

 از کرکره برقی علاوه بر انواع ساختمان های تجاری می توان برای پنجره و درب هایی که فضای محدودی دارند استفاده نمود

برای تولید رنگ انواع کرکره برقی می‌توان از رنگ‌های پودری به‌جای رنگ‌های مایع استفاده نمود، در انواع رنگ کرکره برقی، این رنگ‌ها آلودگی کمتری تولید می‌کنند و مهم‌تر از آن باعث پایداری رنگ تیغه کرکره برقی می‌شود این رنگ‌ها استحکام و دوام بالایی دارند

مقاومت این رنگ در برابر انرژی تابشی خورشید و قابلیت لعاب این رنگ که محیط تیغه کرکره را فرا می‌گیرد و از خورده شدن آن به‌وسیله شرایط جوی و محیطی جلوگیری می‌کند. 

در انواع رنگ کرکره برقی، رنگ سفید در کرکره برقی یکی از معمولی‌ترین رنگ‌هاست اما در رنگ‌های دیگر مثل رنگ قهوه‌ای و… نیز وجود دارد.

انواع رنگ کرکره برقی

در این قسمت شما میتوانید انواع رنگ کرکره برقی را مشاهده کنید. همچنین اگر رنگ دیگری به جز رنگ های زیر را در نظر دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا کرکره برقی مطابق سلیقه شخصی تان سفارش دهید.

انواع رنگ کرکره برقی
رنگ کرکره برقی
رنگ بندی کرکره برقی
انواع رنگ بندی کرکره برقی
انواع رنگ کرکره برقی ایران کرکره
رنگ بندی کرکره برقی ایران کرکره
انواع رنگ بندی کرکره برقی ایران کرکره
رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی ایران کرکره
بهترین رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی
انواع رنگ بندی کرکره برقی ایران کرکره
رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی ایران کرکره
بهترین رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی

حرف آخر:

همانطور که در این مقاله خواندید رنگ کرکره برقی امروزه تاثیر زیادی در افزایش فروش دارد چرا که می‌تواند تقریباً تمامی قسمتهای مغازه شما را به یک همخوانی تبدیل کند.

این همخوانی می تواند روی مخاطب و کسی که وارد مغازه شما می شود و یا حتی به آن نگاه می‌اندازد تاثیر گذاشته و درصد تبدیل شدن آن فرد به مشتری شما را تغییر دهد.

شما می توانید برای خرید و یا رنگ زدن تیغه کرکره برقی خود با قیمت مناسب اقدام به ثبت سفارش از طریق شماره های زیر به ایران کرکره کنید.

از دیگر خدمات کرکره برقی ایران کرکره می توان به فروش بهترین کرکره اتوماتیک اشاره کرد. شما همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

قیمت کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی

عایق الاستومری چیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما