قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
عایق حرارتی الاستومری چیست و چه کاربردی دارد

عایق حرارتی الاستومری

عایق های حرارتی الاستومری حدود ۵۰ سال قبل به بازار تاسیسات و مکانیک معرفی شد و توانست موفقیت بسیار زیادی را در حوزه عایق های حرارتی و برودتی به دست آورد به طوری که بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد محافظ های حرارتی و برودتی از انواع عایق های الاستومری ساخته شده استفاده می کنند.

عایق های حرارتی الاستومری حدود ۵۰ سال قبل به بازار تاسیسات و مکانیک معرفی شد و توانست موفقیت بسیار زیادی را در حوزه عایق های حرارتی و برودتی به دست آورد به طوری که بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد محافظ های حرارتی و برودتی از انواع عایق های الاستومری ساخته شده استفاده می کنند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • عایق حرارتی الاستومری چیست؟
  • عایق حرارتی الاستومری چسب دار
  • قیمت عایق حرارتی الاستومری
  • قیمت عایق حرارتی الاستومری چسب دار

ما در این مقاله به بررسی عایق حرارتی الاستومری در حوزه کرکره برقی و موارد اینچنینی می پردازیم.

عایق حرارتی الاستومری چیست

عایق الاستومری چیست

قبل از هرچیزی باید بدانید که  میتوان گفت که عایق حرارتی الاستومری بهترین نوع عایق های حرارتی میباشد حتی بهتر است یا های فوم دار چسب نوار استیل فلکس.

عایق الاستومری یکی از بهترین انواع عایق های حرارتی و برودتی است که از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر پروپیل و اتیلن و داین ساخته شده است.

عایق های الاستومری می تواند بهترین گزینه برای جایگزین آیه های سنتی باشند چرا که برای محیط زیست نیز مناسب می باشند و از موادی تشکیل شده اند که برخلاف دیگر عایق های حرارتی برای انسان و محیط زیست آسیبی ندارد.

علاوه بر آن باید بدانید که عایق های الاستومری در برابر رطوبت و کپک زدگی نیز مقاوم می باشد همچنین باید بدانید که آیا های الاستومری در صنایع پتروشیمی و نفتی و همچنین صنایع خودروسازی کاربرد بالایی دارند.

عایق های الاستومری که به اختصار EPDM. نیز شناخته می شوند در حوزه دماهای ۳۰ تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد نیز باز هم کارایی خود را دارند همچنین در طولانی مدت حتی اگر در زیر نور خورشید قرار بگیرند باز هم تغییر چندانی در آنها ایجاد نمی شود.

جالبی که در خصوص عایق های الاستومری وجود دارد آن است که در برابر روغن و گریس و چرب شدن نیز مقاوم می باشند همچنین بخار آب نیز از آیه های استوری رد نمیشود.

عایق حرارتی الاستومری چسب دار

عایق حرارتی الاستومری چسب دار

عایق حرارتی الاستومری چسب دار جهت سرعت بخشیدن به عملیات نصب در پروژه های صنعتی و ساختمانی و همچنین عایقکاری قسمت هایی که به جای کار کمی دارند استفاده می شوند

 و برای استفاده در فضاهای داخلی گردیده است، از آنجایی که اجرا و نصب سایر عایق های قدیمی مانند پشم شیشه زمان‌بر بوده و عوارض پوستی و تنفسی عمده برای نصابان ایجاد می کند

 استفاده از عایق حرارتی الاستومری چسب دار روشی ساده می باشد که که علاوه بر سادگی نظم موجب صرفه جویی در زمان هزینه و نیروی انسانی می‌شود را به شما توصیه می‌کنیم همچنین فوم این عایق اختصاصاً جهت سیستم های گرمایشی سرمایشی تاسیسات تهویه مطبوع کانال تجهیزات لوله و شیرآلات تولید شده است و در راستای درخواست مشتری می تواند با روکش آلومینیوم و pvc تولید شود

شرکت فنی و مهندسی ایران کرکره بهترین عایق حرارتی الاستومری چسب دار را به شما عزیزان ارائه می دهد.

قیمت عایق حرارتی الاستومری

شما عزیزان می توانید برای دریافت بهترین قیمت عایق حرارتی الاستومری با ایران کرکره تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش عایق الاستومری کرکره برقی در ایران کرکره تماس بگیرید

09128899015 ———– 021-55449064

حرف آخر:

باید بدانید که اگر می‌خواهید اقدام به ایجاد آیت حرارتی برای اینکه برقی خود کنید عایق های الاستومری چسبدار و حتی معمولی بهترین گزینه برای شما می باشند.

همچنین می توانید از شرکت ایران کرکره اقدام به خرید عایق های الاستومری مرغوب و باکیفیت نمایید.

از دیگر خدمات کرکره برقی ایران کرکره می توان به فروش بهترین کرکره اتوماتیک اشاره کرد. شما همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

قفل کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی

سنسور کرکره برقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما