قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
نصب سنسور کرکره برقی | قیمت سنسور کرکره پارکینگی

سنسور کرکره برقی

سنسور کرکره برقی یکی از لوازم جانبی آن می باشد که علاوه بر بالا بردن امنیت کرکره برقی موجب ایجاد رفاه و آسایش خاطر بیشتر می شود.

ما در این مقاله به بررسی نصب سنسور کرکره برقی و مزایا و قیمت آن در ایران کرکره می پردازیم

سنسور کرکره برقی که معمولا با نام های دیگر و کارایی های متفاوت دیگر مانند فلاشر و یا فتوسل و یا چشمی کرکره برقی نیز شناخته می شود، از جمله لوازم جانبی و تکمیل کننده کرکره سیستم کرکره برقی برای ایجاد امنیت بیشتر ساخته شده.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • سنسور کرکره برقی
  • امکانات کرکره برقی
  • قیمت سنسور کرکره برقی
  • مزایای نصب کرکره برقی
  • قیمت سنسور کرکره برقی

ما در این مقاله به صورت کامل به بررسی سنسور کرکره برقی و ارائه قیمت آن برای شما عزیزان می پردازیم.

امکانات کرکره برقی

همانطور که مستحضر هستید کرکره برقی وسیله ای می باشد که جایگزین کرکره های سنتی شده است و باعث ایجاد امنیت و رفاه بیشتر برای صاحبان کسب و کار و افراد شده است.

در طول زمان کرکره برقی نیز پیشرفت کرده و با اضافه شدن امکانات جانبی جدید باعث بالاتر رفتن امنیت آن و رفاه افراد شده است. از امکاناتی که در طی زمان به کرکره برقی حال به صورت برنامه و یا به صورت امکانات جانبی همراه با قطعه اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اپلیکیشن موبایل باز کردن کرکره برقی، تیغه های ضد سرقت کرکره برقی، کرکره هوشمند، چشمی کرکره برقی، انواع سنسور کرکره برقی، ups کرکره برقی و…. اشاره کرد.

باید بدانید که همه این موارد و امکانات با توجه به رفاه و امنیتی که برای کسب و کار شما به ارمفان می آورد در مقایسه با کرکره های سنتی کاملا به صرفه می باشد.

نصب سنسور کرکره برقی

از انواع سنسور کرکره برقی می توان به مواردی همچون فتوسل یا همان چشمی کرکره برقی و همچنین فلاشر کرکره برقی اشاره کرد. نصب سنسور کرکره برقی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه برای شما ذکر می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فتوسل کرکره برقی به صفحه چشمی کرکره برقی مراجعه نمایید.

مزایای نصب سنسور کرکره

فرض کنید که شما یا ماشین شما در زیر کرکره برقی قرار گرفته است و ناگهان شما یا یکی دیگر از افراد روی ریموت کرکره برقی کلید می کند. در این صورت اگر شما دارای سنسور کرکره برقی را داشته باشید کرکره برقی حرکتی نمی کند و یا اگر در حال پایین آمدن باشید متوقف و سپس به بالا بر می گردد.

حال اگر شما چشمی کرکره برقی را نداشتید اتفاقی که می افتاد این بود که کرکره برقی پایین می آمد و موتور آن با گیر کردن تیغه های کرکره برقی به ماشین شما آسیب جدی می دید.

همچنین شما می توانید با نصب فلاشر کرکره برقی هنگام پایین و یا بالا رفتن کرکره اتوماتیک اقدام افراد را از چنین کاری با نور زرد آن آگاه نمایید. چنین چیزی تنها برای کرکره برقی پارکینگ کاربرد دارد.

قیمت سنسور کرکره برقی

شما می توانید برای دریافت قیمت سنسور کرکره برقی و هزینه نصب سنسور کرکره برقی با ایران کرکره تماس بگیرید.

باید بدانید که برای نصب سنسور کرکره برقی نمی تواند هزینه ثابتی نوشت . چرا که سنسور کرکره برقی رابطه مستقیمی با مدار فرمان کرکره برقی دارد و در انواع و اقسام مخلفتی نیز یافت می شوند که هرکدام از آن ها هزینه و مشخصات مربوط به خود را دارد.

09125190629 ———– 021-55449064

شما می توانید برای مشاهده خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی و برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید. ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک در تهران و شهرستان های ایران می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما