قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
مقایسه کرکره اتوماتیک و کرکره سنتی

مقایسه کرکره اتوماتیک و کرکره سنتی

در این مقاله به بررسی امنیت کرکره اتوماتیک و کرکره سنتی می پردازیم و در خصوص مشکلات کرکره برقی توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا از انواع مشکلات کرکره سنتی و اتوماتیک مطلع شوید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • امنیت کرکره اتوماتیک
  • کرکره های سنتی
  • مشکلات کرکره برقی سنتی
  • مزیت های کرکره برقی
  • مشکلات کرکره اتوماتیک

امنیت کرکره اتوماتیک

باید بدانید که یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه کسب و کار داشتن امنیت از جانب آن می باشد. باید بدانید که امنیت کرکره اتوماتیک نسب به دیگر اعضای آن مانند کرکره سنتی و یا کرکره برقی های قدیمی(نسل اول) بسیار بیشتر می باشد. البته می توان با انجام دادن اقداماتی مانند نصب قفل کرکره برقی و یا UPS کرکره برقی از جانب امنیت آن کاملا مطمئن شوید.

همچنین باید این موضوع را در نظر بگیرید که کرکره های سنتی علاوه بر امنیت کمی که دارا هستند از لحاظ ایمنی و اروگنومی بدن را نیز تحت الشعاع قرار می دهند.(به دلیل وزن زیاد برای بالا بردن و تحمیل فشار برای پایین کشیدن آن).

این در حالی است که کرکره برقی های اتوماتیک تنها با یک ریموت بالا و یا پایین می روند و باعث به وجود آمدن خستگی و مشکلات ناشی از بالا و پایین کردن وزن زیاد کرکره برقی نمی شوند.

کرکره سنتی

کرکره سنتی نیز نسل قدیمی کرکره های هوشمند می باشند که سال ها از آن ها برای درب مغازه ها استفاده می شود. این کرکره ها در بهترین حالت از امنیت متوسطی برخوردار بودند اما نیاز به رفاه و امنیت بیشتر موجب شکل گیری کرکره های برقی و اتوماتیک شد.

راحتی کار با کرکره برقی

راحتی کار با کرکره برقی را می توانید با استفاده ی آسان و در دسترس از کرکره های موجود تجربه کنید. راحتی کار با کرکره برقی چیزی است که شما می توانید با فشردن یک دکمه و به وسیله یک اهرم و با یک جک هیدرولیکی انجام دهید. راحتی کار با کرکره برقی هم چنین برای شما این قابلیت را ایجاد می کند که بتوانید به راحتی مغازه و محل کسب خود را باز و بسته کنید و با خیال راحت محل را ترک کنید.

راحتی کار با کرکره برقی با زمان و هزینه اندک و منصفانه ای همراه است و شما دیگر لازم نیست همانند قدیم با یک کرکره سنتی دست و پنجه نرم کنید و خود را در گیر یک وسیله اضافی که کار را برای شما سخت و مشقت بار می کند کنید. کار با کرکره برقی مزایای دیگری هم علاوه بر راحتی دارد که می توان از مدرن بودن و به وجود آوردن دیزاین منحصر به فرد برای مغازه شما یاد کرد.

مشکلات کرکره اتوماتیک

همه کسانی که از کرکره اتوماتیک استفاده می کنند قطعا با مشکلات رایج کرکره برقی مواجه خواهند شد، مثلا ممکن است درب کرکره برقی درست کار نکند و یا مشکلاتی از این دست برای کرکره برقی اتوماتیک پیش آید، مشکلات رایج کرکره برقی اتوماتیک مشکلاتی مانند بالا نرفتن درب کرکره برقی، اشکال در برق رسانی به درب کرکره، خرابی ریموت کنترل کرکره، و یا خراب شدن موتور کرکره، و همچنین ایجاد مشکل در بازویی در ب کرکره هم می تواند جز مشکلات رایج و حیاتی کرکره برقی اتوماتیک محسوب شود.

در هر صورت در این جا ما قصد داریم شرکت ایران کرکره که یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین  شرکت ها در زمینه نصب و تعمیر انواع کرکره برقی از جمله کرکره برقی اتوماتیک می باشد را به شما معرفی نماییم.

ضمن این این که در صورت بروز هرگونه مشکل برای کرکره برقی اتوماتیک، شماره تلفن های درج شده در سایت به صورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشکلات کرکره سنتی

کرکره های سنتی و قدیمی که هنوز هم برخی از آنها استفاده می کنند دارای یکسری مشکلات و محدودیت ها نسبت به کرکره های هوشمند می باشند. در این بخش قصد داریم بطور خلاصه به مشکلات کرکره برقی اتوسنتی اشاره کنیم.

یکی از مهم ترین مشکلات کرکره های سنتی امنیت پایین می باشد، چراکه سارقین با شکستن قفل کرکره براحتی می توانند درب مغازه یا… را بگشایند.

باز کردن درب کرکره های سنتی از دیگر مشکلات آن ها می باشد چراکه همه افراد قادر به تحمل وزن کرکره برقی برای باز کردن درب آن نمی باشند و این در حالی است که کرکره های هوشمند تنها با فشردن یک یک دکمه بطور اتوماتیک باز و بسته می شوند.

از دیگر مزیت های کرکره های هوشمند نسبت به کرکره های سنتی ظاهر شیک و زیبای کرکره برقی می باشد.

البته در این نکته لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکل و خرابی در کرکره های اتوماتیک به هیچ عنوان نباید خودتان دست بکار شوید و باید حتما تعمیر کرکره برقی را به متخصص این کار بسپارید.

برای ثبت سفارش کرکره برقی در ایران کرکره تماس بگیرید

09128899015 ———– 021-55449064

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما