قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی صنعتی | قیمت کرکره صنعتی | کاربرد و ویزگی ها کرکره برقی صنعتی

کرکره برقی صنعتی

کرکره برقی صنعتی بیشتر در کارخانه جات و سوله های صنعتی استفاده می شود و کالایی نیست که مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد. برای مکان های صنعتی کرکره برقی صنعتی استفاده می شود که معمولاً مساحت آنها بیشتر است ۲۰ متر مربع می باشد و چون عبور و مرور در مکان های صنعتی بیشتر است به همین دلیل باید از موتور کرکره برقی بسیار قوی باشد تا جوابگوی این حجم از تردد باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های کرکره برقی صنعتی و کاربردهای آن بیشتر آشنا کنیم.

کرکره برقی صنعتی بیشتر در کارخانه جات و سوله های صنعتی استفاده می شود و کالایی نیست که مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

برای مکان های صنعتی کرکره برقی صنعتی استفاده می شود که معمولاً مساحت آنها بیشتر است ۲۰ متر مربع می باشد. چون عبور و مرور در مکان های صنعتی بیشتر است به همین دلیل باید از موتور کرکره برقی بسیار قوی باشد تا جوابگوی این حجم از تردد باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های کرکره برقی صنعتی و کاربردهای آن بیشتر آشنا کنیم.

کرکره برقی صنعتی

معرفی کرکره برقی صنعتی

کرکره برقی صنعتی همانطور که از اسمش معلوم است در مکان های صنعتی و سوله ها و کارخانه جات استفاده می شود و برای مصرف خانگی و تجاری چندان کاربرد ندارد.

جنس تیغه کرکره صنعتی از جنس آلومینیوم می باشد که معمولاً در سایز ۱۰۰ ساخته می شود. موتوری که در کرکره برقی صنعتی استفاده میشود در دو نوع میباشد به نام موتور تک فاز و موتور سه فاز.

معمولا کرکره صنعتی در کارخانجات و مکان های صنعتی استفاده می شود و چون این مکان ها معمولاً در خارج از شهر قرار دارند به همین دلیل باید برای نصب کرکره صنعتی از ریل های صنعتی استفاده کرد.

ویژگی کرکره برقی صنعتی

مهمترین ویژگی کرکره برقی صنعتی قدرت موتور آن است زیرا لازم است که موتور کرکره برای صنعتی بسیار قوی باشد.برای کرکره صنعتی که ابعاد بزرگتری دارد از موتور سه فاز استفاده می شود که وزن کشی این موتور کرکره برقی در حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم است.

تنوع طرح و رنگ کرکره صنعتی از دیگر ویژگی های کرکره صنعتی می باشد که تیغه ها معمولا در انواع یک جداره و دوجداره ساخته می شود.

ویژگی کرکره برقی صنعتی

همچنین طراحی اصولی و استاندارد تیغه های کرکره ای صنعتی باعث شده که برای درهای سوله و انبارهای غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

محافظت از فضای داخلی مکان صنعتی در برابر نور خورشید و عوامل طبیعی.

حفاظت از مکان صنعتی در برابر دزد ها و سارقان.

امکان کنترل از راه دور کرکره برقی صنعتی.

نصب درب کرکره برقی صنعتی

نکته ای که برای نصب درب کرکره برقی صنعتی باید در نظر گرفت آن است که باید به محل قرار گرفتن ریل ها و نوع ریل هایی که برای نصب درب کرکره صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد دقت کرد.

ریل هایی که نصب دره کرکره صنعتی استفاده می‌شود باید از جنس فولاد باشند و باید گارد محافظ ریل درنصب کرکره صنعتی بسیار دقت کرد.

در نصب درب کرکره ای صنعتی بایذ استراکچر موتور و شفت و اسلت ها محاسبات دقیقی را برایشان در نظر گرفت و پیچ و مهره هایی که در جوشکاری استفاده می شوند باید توسط افراد متخصص و تکنسین های ماهر مورد تایید قرار بگیرد.

قیمت درب کرکره برقی صنعتی

همانطور که در مطالب گذشته به آن اشاره شد کرکره صنعتی در مکان های صنعتی استفاده می شوند و قیمت بالاتری نسبت به کرکره های معمولی و آپارتمانی دارند.

دلیل بالاتر بودن قیمت درب کرکره برقی صنعتی به دلیل موتور قوی است که که در آن به کار رفته است.

دلیل دیگر قیمت بالا تر درب کرکره به خاطر مواد اولیه است که در ساخت کرکره صنعتی استفاده می شود.از مواد اولیه که برای ساختن شرکت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد شاترهای آلومینیوم می باشد.

دلیل دیگر بالاتر بودن قیمت درب کرکره برقی صنعتی آن است که معمولاً در ابعاد بزرگتری مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل باید مواد مصرفی برای ساخت آن بیشتر باشد.

قیمت درب کرکره برقی صنعتی

نکته ای که در قیمت درب کرکره صنعتی مشاهده می شود آن است که هرچه ابعاد بزرگتر باشد قیمت درب کرکره صنعتی در واحد استاندارد متر مربع کمتر محاسبه می شود.

علت آن این است که در ابعاد بزرگتر از همان موتور و برد و متعلقات شفت استفاده می‌شود که در ابعاد کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

پس وقتی ابعاد بزرگتر می‌شود این هزینه به عبارتی سرشکن می‌شود و باعث می شود که قیمت در کرکره برقی صنعتی جواد بزرگتر کمتر از قیمت درب کرکره صنعتی در ابعاد کوچکتر برحسب متر مربع باشد.

قیمت کرکره برقی صنعتی

همانطور که اشاره شد قیمت کرکره برقی صنعتی به ابعاد مورد استفاده و موتور آن بستگی دارد. هرچه ابعاد بزرگتر باشد قیمت کرکره برقی صنعتی به طور کلی بیشتر می شود.

اگر بخواهیم قیمت هر متر مربع کرکره صنعتی را در ابعاد بزرگ تر ها با قیمت هر متر مربع کرکره صنعتی در ابعاد کوچکتر مقایسه کنیم متوجه می شویم که این قیمت برای هر متر مربع کمتر خواهد بود.

دلیل آن این است که قیمت مواد اولیه به کار رفته در ابعاد بزرگتر تقسیم و سرشکن می شود. می‌توانید برای دریافت قیمت کرکره برقی صنعتی با ما تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

کاربرد کرکره برقی صنعتی

کاربرد کرکره برقی صنعتی در اماکن تجاری که امنیت حرف اول را می زند مانند طلا فروشی های بزرگ و بانک ها و فرودگاه ها می باشد.

در سوله های صنعتی و انبارهای مواد غذایی که ارتفاع آنها زیاد است کرکره برقی صنعتی استفاده می شود.

برای مکان هایی که عبور و مرور و تردد در آنها زیاد است استفاده از کرکره صنعتی پیشنهاد می‌شود مانند برج هایی که بیشتر از ۱۰۰ واحد دارند.

برای درب مکانهایی که شرایط آب و هوایی بدی دارند و بادهای شدید و کوهستانی به این مناطق می رسد توصیه می شود که از کرکره ای صنعتی استفاده شود.

تیغه کرکره برقی صنعتی

برقی صنعتی معمولاً در سایز ۸۰۰ میلیمتری ساخته می‌شوند ولی امکان دارد که گاهی به هزار میلی متر هم برسد.

کرکره صنعتی یا رولینگ شاتر صنعتی در نوع ۱۰۰ میلی متری نیز ساخته می‌شود. از ویژگی های تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلی متری آن است که در قسمت وسط آن دو پل وجود دارد و باعث می شود که در برابر وزن زیاد مقاومت داشته باشد.

تیغه کرکره صنعتی ۱۰۰ میلیمتری یک غسل دارد و این موضوع باعث می شود که زمانی که کرکره برقی جمع می شود در قسمت بالا رول شده و فضای خیلی زیادی را اشغال کند.

تجهیزات امنیتی کرکره برقی صنعتی

تجهیزات امنیتی کرکره برقی صنعتی بسیار مهم می باشد زیرا کرکره در و کارهای صنعتی و سوله ها استفاده می شود افراد زیادی در آن مکان ها مشغول به کار هستند و باید از فتوسل مادون قرمز یک سنسور ایمنی است استفاده شود.

کار سنسور فتوسل به گونه ای است که باعث می شود اگر یک وسیله و یا یک شخص در زیر کرسی سنتی قرار داشته باشد بسته نشود و حرکت نکند.

استفاده از سنسور فتوسل تاثیر چندانی در قیمت کلی کرکره صنعتی ندارد و توصیه می شود که حتماً از این سنسور در ساخت گروه صنعتی استفاده شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما