قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی آپارتمان | قیمت کرکره برقی آپارتمان | مزایا و معایب و نصب کرکره برقی

کرکره برقی آپارتمان

کرکره برقی آپارتمان از جمله سیستم های امنیتی می باشد که در یک آپارتمان به کار می رود. همان‌طور که می‌دانید در های ضد سرقت کمی از درهای معمولی کمتر هستند و برای آنکه این درها را ایمن تر کنند از کرکره برقی استفاده می کنند که به عنوان یک حفاظ ضد سرقت کارایی دارد.

از مزیت هایی که کرکره برقی آپارتمان دارد بالا بردن امنیت ساختمان و در عین حال راحتی استفاده از آن بدون نیاز به قدرت فیزیکی و بدنی می باشد که با یک ریموت می توان آن را کنترل و باز و بسته کرد. در این مقاله قصد داریم ویژگی های کرکره برقی آپارتمان و نکاتی درباره آن را برای شما توضیح دهیم.

کرکره برقی آپارتمان

کرکره برقی ضد سرقت آپارتمان

استفاده از کرکره برقی ضد سرقت آپارتمان از جمله عواملی است که باعث بالا بردن ایمنی در های ساختمان نسبت به استفاده از حفاظ کرکره برقی می شود. از گذشته تا به امروز از کرکره های سنتی و بعد از آن از کرکره های برقی برای حفظ امنیت ساختمان و استفاده می شد و امروزه از کرکره برقی آپارتمان برای افزایش امنیت جلوگیری از سرقت ساختمان ها استفاده می شود.

کرکره برقی ضد سرقت آپارتمان

ویژگی کرکره برقی آپارتمان

شاتزر (کرکره برقی) آپارتمان سیستم های جدید امنیتی خانگی و محل کار است که یکی از عوامل مهم در ذخیره انرژی است.

کرکره های اتوماتیک آلومینیوم با رنگ کوره ای دائم و یا فیلم و زینک طرح چوب و غیره است که در مقایسه با دربهای آکاردئونی از استحکام بیشتری برخوردار است.

کرکره های گردان در رنگ های مختلف با ظرافتی فوق العاده هماهنگ ، با زیبایی ساختمان ارائه می شود و به صورت موتوری با ریموت و یا کلید جهت استفاده آسان قابل نصب است.

این درب ها به وسیله ریموت کنترل دستگاه های کنترل تردد و سایر سیستم های کنترل دسترسی باز و بسته میشوند و در درب های ضد سرقت همچنین از سنسورهای هشدار دهنده برای جلوگیری از به سرقت رفتن بهره می‌برد.

بهره بردن از موتورهای توبلار شرکت آلمانی و ایتالیایی در کرکره برقی با کیفیتی بسیار بالا را برای استفاده های طولانی به ارمغان می آورد.

در این قسمت از مقاله تعدادی از ویژگی های کرکره برقی آپارتمان را بیان می کنیم تا برای انتخاب نوع و برند آن و نصب کرکره برقی ت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

ویژگی های کرکره برقی آپارتمان
  • جنس کرکره برقی آپارتمان ممکن است آلومینیوم و یا طرح چوب باشد که مقاومت بالاتری نسبت به درهای آکاردئونی دارد و چون با رنگ کوره ای پوشیده شده اند مقاوم در برابر رطوبت نیز می باشند.
  • تنوع رنگ کرکره برقی سبب می‌شود که بتوانید رنگ کرکره برقی را با نمای ساختمان خود هماهنگ و ست کنید.
  • داشتن ریموت کنترل از دیگر ویژگی‌های کرکره برقی آپارتمان می باشد که شما می توانید از راه دور و بدون استفاده از نیروی بدنی آن را باز و بسته کنید.
  • وجود سنسور های ضد سرقت و دستگاه کنترل تردد BMS از دیگر ویژگی های امنیتی کرکره برقی می باشد.
  • تیغه های کرکره برقی آپارتمان در انواع مختلفی مانند یک جداره و دوجداره و پانچی ساخته می شوند.
  • (درب های فلزی چون هزینه ساخت و اجرای بسیار بالایی نسبت به تیغه های کرکره برقی دارند که غالبا جنس آنها از نوع ورق و یا فرفورژه می‌باشد. همین مشتریان به جای پرداخت دو هزینه ساخت درب و اتوماتیک کردن آن که معمولاً دو برابر هزینه یک کرکره برقی می شود در همان ابعاد ، روی به خرید کرکره برقی می آورند.
  • کرکره های برقی نسبت به درب های فلزی جای بسیار کمتری را اشغال می کند و این نسبت به محدودیت هایی که در پارکینگ ها وجود داردبه همین دلیل مشتری اغلب به دنبال خرید کرکره های اتوماتیک است زیرا اصلا مساحت پارکینگ را اشغال نمی کند.
  • رنگ کرکره های برقی نسبت به درب های فلزی ماندگاری بیشتری دارند و این بخاطر استفاده این درب ها از رنگ های الکترواستاتیک است و مانند درب های فلزی از رنگ های روغنی و غیره که ماندگاری بسیار کمی هم دارند استفاده نمی کنند و باید بدانید کرکره های برقی رنگ شان به هیچ وجه از بین نمی‌رود و همیشه مثل روز اول درخشان است.
  • در صورت اصابت خودرو و یا چیزهای دیگر با درب های اتوماتیک معمولاً باعث خرابی درب و در بیشتر موارد باعث خرابی ، افتادگی چارچوب درب ، شکستگی درب جک اتوماتیک و … می‌شود اما کرکره برقی با عوض کردن تعدادی تیغه کرکره که خراب شده‌اند مثل روز اول نو می شود.

قیمت کرکره برقی آپارتمان

با توجه به آنکه ابعاد کرکره برقی آپارتمان چندان زیاد نیست تیغه آن نیز در متراژ کم مورد استفاده قرار گرفته به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به نصب در فلزی و اتوماتیک کردن آن دارد. عواملی که در تعیین قیمت کرکره برقی آپارتمان نقش دارند عبارتند از: طرح و متراژ تیغه مورد استفاده، متراژ کرکره برقی و موتور مورد استفاده در کرکره.

قیمت کرکره برقی آپارتمان

مزایا و معایب کرکره برقی آپارتمان

همانطور که می دانید از حفاظ آکاردئونی و همچنین کرکره برقی آپارتمان برای حفظ امنیت ساختمان استفاده می شود ولی افراد زیادی وجود دارند که حفاظ آکاردئونی را به کرکره برقی ترجیح می دهند و علت آن چیزی جز عدم آگاهی و آشنایی آنها با مزایا و معایب کرکره برقی نیست.

در این قسمت از مقاله تعدادی از مزایا و معایب کرکره برقی آپارتمان را برای شما توضیح می دهیم.

  • زیبایی کرکره برقی از جمله مزایای آن نسبت به حفاظ آکاردئونی می باشد که شما می توانید با هزینه ای کمتر یک کرکره برقی آپارتمان با رنگ دلخواه و متناسب با رنگ ساختمان انتخاب کنیم در حالی که برای حفاظ آکاردئونی تنها چند انتخاب رنگ محدود دارید.
  • عمیق بودن ریل کرکره و امنیت بیشتر کرکره برقی نسبت به حفاظ آکاردئون از جمله مزایای کرکره برقی آپارتمان محسوب می شود. عمق کرکره برقی از حدود ۶ سانتی متر به بالا شروع می‌شود در حالی که عمق حفاظ آکاردئونی در حدود ۲ سانتی متر می باشد زیرا ریل حفاظ در قسمت پایین در آپارتمان قرار میگیرد ولی که برای آپارتمان در دو طرف در نصب می شود.
  • به دلیل عمیق بودن ریل کرکره برقی نسبت به حفاظ آکاردئونی امنیت کرکره برقی بالاتر از آن میباشد.
  • قیمت پایین تر کرکره برقی آپارتمان است به حفاظ آکاردئونی از جمله مزایای آن می باشد.
  • رفاه و راحتی کرکره برقی بالاتر از حفاظ آکاردئونی است زیرا تنها با یک کلید می‌توان در آپارتمان را باز و بسته کرد و دیگر نیازی به نیروی فیزیکی و بدنی نیست.
مزایا و معایب کرکره برقی آپارتمان

قابلیت های کرکره برقی آپارتمان

قابلیت کنترل از راه دور ، اتصال به سیستم هوشمند

قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیک

جا به جایی کرکره به آسانی و توانایی گذاشتن آن در ورودی های مرتفع مثل مکانیکی ها و کارگاه ها

مزایا استفاده از کرکره برقی ضد سرقت :

عملکرد فوق العاده آسان

حرکت بی سر و صدا و روان با صرف نیروی کمتر

اشغال نکردن فضا موقع باز و بسته شدن

قابلیت های کرکره برقی

زیبا کردن نمای ساختمان

حفاظت محیط در برابر نور خورشید و عوامل جوی نامساعد

حفاظت در برابر سرقت

قابلیت کنترل از راه دور

قیمت مناسب

شرایط نصب کرکره برقی آپارتمان

شرایط نصب کرکره برقی آپارتمان برای ساختمانهایی که هنوز به طور کامل ساخته نشده اند راحت تر می باشند زیرا می توان قسمت ریل و قوطی کرکره برقی را در قسمت زیر نما نصب کرد که باعث میشود کار زیباتر دیده شده و جلوه بیشتری داشته باشد.

در صورتی که ساختمان شما هنوز به طور کامل ساخته نشده و در حال ساخت می باشد میتوان از ریل های ضعیف تری برای نصب کرکره برقی آپارتمان استفاده کرد که در این صورت قیمت کرکره برقی کمتر تمام شود. اما اغلب سازندگان ساختمان کرکره برقی را نصب نمی کنند و این کار را به عهده خریداران می گذارند.

کاور کرکره برقی آپارتمان ضد سرقت

معمولا برای کاور کرکره برقی درب ضد سرقت از کاور رول استفاده می شود ولی چون استفاده از کاور رول در ایران رایج نیست و از تجهیزات استاندارد محسوب نمی شود معمولاً آن را به صورت استاندارد نصب نمی کنند. اگر شما قصد نصب کاور کرکره برقی در ضد سرقت را دارید بهتر است هنگام استفاده رش این موضوع را به کارشناس فروش اعلام کنید.

مزیت کرکره برقی درب ضد سرقت نسبت به حفاظ سنتی

قابلیت شستشو کرکره برقی درب ضد سرقت.

کرکره برقی درب ضد سرقت قابلیت این را دارد که در صورتی که برقرار شده باشد به صورت دستی بتوان آن را باز و بسته کرد.

تنوع رنگ ها در کرکره برقی درب ضد سرقت بیشتر از حفاظ سنتی است.

مسئله مهم تر و اساسی که می توان در کرکره برقی درب ضد سرقت به آن اشاره کرد وجود امنیت بیشتر می باشد.

نمایندگی کرکره برقی آپارتمان

در صورتی که کرکره برقی آپارتمان شما خراب شده باشد و یا نیاز به نصب کرکره برقی آپارتمان به روش درست و اصولی داشته باشید می توانید از نمایندگی کرکره برقی کمک بگیرید تا با تکنسین های ماهر و با تجربه خود خدماتی را که به آن نیاز دارید را برای شما ارائه دهند.

مزایای استفاده از کرکره برقی آپارتمان

  • امنیت بالای ساختمان
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی در فصول گرما و سرما به علت عایق بودن و کاهش مصرف برق
  • جلوگیری از ورود اشعه خطرناک و ماورا بنفش خورشید به ساختمان
  • در زمان قطع برق امکان بازو بسته کردن در کرکره برقی آپارتمان به صورت دستی وجود دارد.
  • سریع بودن نصب و اجرای کرکره برقی
  • استفاده راحت از کرکره برقی آپارتمان برای تمام سنین زیرا نیاز به نیروی فیزیکی و بدنی ندارد و می توان از طریق یک ریموت آن را کنترل کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما