قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی ضد سرقت | قیمت کرکره ضد سرقت | نمایندگی فروش کرکره ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت | کرکره ضد سرقت

از جمله مهم ترین موضوعات برای مشاغل حساسی مانند طلافروشی های و یا مراکز مالی، امنیت از جانب کرکره برقی کسب و کار خود می باشد.
ایران کرکره بهترین و بزرگ ترین ارائه دهنده تمامی خدمات کرکره برقی می باشد. از جمله مهم ترین خدمات ایران کرکره تولید کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوله برای مشاغل حساس با امکانات فراوان می باشد.

کرکره برقی ضد سرقت

ایران کرکره تولید کننده و ارائه دهنده بهترین کرکره برقی ضد گلوله و کرکره برقی ضد سرقت برای طلا فروشی و مشاغل حساس می باشد و تمامی خدمات این مرکز دارای ضمانت توسط خود ایران کرکره هست.

برای بسیاری از کسب و کار های حساس مانند طلافروشی و یا مراکز مالی در سطح شهر های بزرگ و حتی کوچک، از جمله مهم ترین مسائل ایمنی مغازه و یا کسب و کار از جانب کرکره برقی خود می باشد.

قبل از هرچیزی باید بدانید که ایران کرکره ارائه دهنده انواع کرکره برقی و تیغه های ضد گلوله وکرکره برقی ضد سرقت برای انواع مشاغل حساس می باشد.

بسیاری از این نوع مشاغل مانند طلا فروشی ها نیز بخش ساخت کرکره اتوماتیک مغازه و یا فروشگاه خود را به ایران کرکره سپرده اند. همچنین ایران کرکره نیز ضمانت خدمات خود را به آن ها ارائه نموده است.

مهم ترین نکته نگران کننده از جانب امنیت کرکره برقی بخش خلاصی دستی کرکره می باشد که در صورتی که کرکره برقی شما به درستی نصب نشده باشد با خلاصی دستی به راحتی بالا می رود و می توان از محل مورد نظر دسترسی داشت. بسیاری از دزد ها و سارقین نیز با آگاهی از این موضوع اقدام به دزدی می کنند.

کرکره برقی ضد سرقت

مزیت کرکره برقی ضد سرقت

استفاده از کرکره برقی ضد سرقت میتواند نزیت های زیادی داشته باشد که مهمترین آن با توجه به الگوریتم های تعبیه شده در این محصول امنیت بالای آن در مقایسه با کرکره های سنتی است.

  • ضد سرقت بودن و امنیت کرکره برقی درب آپارتمان

مهمترین مزیتی که کرکره های ضد سرقت نسبت به کرکره های سنتی دارند این است که این رکرکره ها علاوه بر دارا بودن قفل کرکره برقی دارای جاقفلی روی موتور و گیربکس کرکره برقی هستند که امکان باز کردن آن ها بسیار سخت است.

  • در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است

کرکره های ضد سرقت در ایران کرکره با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی میشوند و شما میتوانید با خیال راحت باکیفیت ترین و زیباترین کرکره را از ما خریداری کنید و رنگ آن را با نمای ساختمان تان هماهنگ کنید. شما در ایران کرکره میتوانید کرکره ضد سرقت در رنگ دلخواه و طرح چوب را سفارش دهید و با قیمتی ارزان کرکره دلخواهتان را خریداری کنید.

  • در صورت قطع برق شما میتوانید آن را به صورت دستی باز و بسته کنید

این کرکره ها طوری طراحی شده اند که با قطع جریان برق امکان باز و بسته شدن آن ها به صورت دستی وجود دارد و شما میتوانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید.

مزیت کرکره برقی ضد سرقت
  • نمای زیبا به ساختمان میدهد

کرکرهای ضد سرقت در صورت جمع شدن در بالا تنها ریل و رول هایش دیده میشود و در زیبا نشان دادن نمای ساختمان بسیار موفق عمل کرده است.

  • راحتی شستشو و تمیز کردن کرکره

یکی از مزیت های مهم کرکره عای ضد سرقت راحتی شستشو و تمیز کردن آن هاست. در صورتی که از رنگ های باکیفیت روی کرکره ضد سرقت استفاده شده باشد شما میتوانید آن را شستشو دهید و نگران خرابی و زنگ زدگی آن نباشید.

  • امکان نصب کاور روی کرکره های ضد سرقت

شما میتوانید در قسمت بالای کرکره برقی کاوری نصب کنید که در این صورت حتی با جمع شدن کرکره برقی نمای ساختمان زشت نمیشود.

  • امکان تغییر قدرت موتور کرکره برقی

شما میتوانید متناسب با سایز و وزن کرکره برقی موتور مناسب با سیستم تان را تغییر دهید. در ایران کرکره بهترین موتور کرکره برقی متناسب با ویژگی های کرکره ضد سرقت روی آن نصب میشود.

  • استفاده آسان از کرکره برقی تنها با یک ریموت

حتی یک کودک اگر ریموت کرکره برقی را داشته باشد میتواند درب را باز کند و استفاده از این سیستم برای همه کاری بسیار راحت است.

مزایا کرکره ضدسرقت
استفاده آسان از کرکره برقی تنها با یک ریموت

مشخصات کرکره برقی ضد سرقت اتوماتیک

  1. کرکره ضد سرقت میتواند از دمای +70 درجه سانتی گراد تا -25 درجه سانتی گرادمقاومت کند و در محیط هایی با این محدوده دمایی مورد استفاده قرار گیرد.
  2. قفل کرکره ضد سرقت اتوماتیک قرقره ای است.
  3. کرکره ضد سرقت میتواند در ابعاد عرض 6متر و ارتفاع 5 متر نصب شود.
  4. برای آن که کرکره های ضد سرقت مقاومت بالایی داشته باشند در آن ها از مفتول فولادی استفاده شده است.
  5. کرکره های ضد سرقت در ایران کرکره دارای استاندارد BOTHE HILD آلمان میباشند.
  6. از کرکره ضد سرقت رول گیتر میتوان برای محیط های باز و در معرض باد با سرعت حداکثر 150 کیلومتر در ساعت استفاده کرد.
  7. موتور کرکره ضد سرقت اتوماتیک آپارتمان و مغازه از هر دو نوع موتور توبولار و موتور ساید میباشد.
مشخصات کرکره برقی ضد سرقت اتوماتیک

بالا بردن امنیت کرکره برقی ضد سرقت

در این بخش اقدام به ارائه راهکار هایی برای بالا بردن امنیت کرکره برقی می کنیم. برای آن که بتوانید امنیت کرکره برقی خود را بالاتر ببرید و آن را از دید سارقان در امان نگه دارید باید نکاتی را رعایت کنید که در این قسمت به معرفی تعدادی از آن ها میپردازیم.

به طور کلی برای طراحی و ساخت کرکره ضد سرقت مسائلی رعایت شده که آن را از سایر کرکره برقی های معمولی متمایز کرده است. وجود تیغه های فولادی در این محصول سبب شده باز و بسته کردن آن برای سارقان سخت تر شود.

اما همچنان مسائلی وجود دارد که شما میتوانید با توجه به آن ها امنیت کرکره برقی تان را بیشتر کنید.

اگر میخواهید امن ترین کرکره برقی را مطابق با سلیقه خودتان بسازید پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ایران کرکره تماس بگیرید و بهترین کرکره برقی را سفارش دهید.

بالا بردن امنیت کرکره برقی ضد سرقت

خرید قفل کرکره برقی

همانطور که گفته شد خلاصی کرکره برقی راهی برای سرقت از آن برای خیلی از سارقین می باشد. از این رو خرید قفل کرکره برقی می توانید تا حد بسیار زیادی احتمال سرقت از کسب و کار شما را کم نماید. به خصوص آن اگر قفل کرکره برقی شما از نوع الکتریکی باشد تا زمانی که باز نشده خلاص کن و باطری کرکره برقی کار نکند.

از این حتی با شکستن قفل نمی توان درب آن را باز کرد. شرکت تهران کابینت تولید کننده انواع مختلف قفل های کرکره برقی می باشد.

دوربین مداربسته

حداقل یک دوربینت مداربسته کرکره برقی لازم است تا هیچ سارقی جرعت نکند اقدام به سرقت از کسب و کار شما کند. از این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته اقدام به ضد سرقت کردن کرکره برقی خود نمایید.

تیغه ضد سرقت کرکره برقی

برخی از دزدان و سارقین اقدام به باز کردن لولا های تیغه کرکره برقی یا سوراخ نمودن و حتی برش حرارت آن برای سرقت از مراکز مختلف می کنند. یکی از بهترین اقدامات در جهت افزایش امنیت کرکره برقی درواقع خرید تیغه نسوز و ضد سرق می باشد.

همان طور که گفته شد ایران کرکره تولید کننده انواع کرکره برقی فولادی ضد سرقت می باشد . علاوه برآن که خود ایران کرکره نیز تولید کننده تیغه های ضد سرقت و نسوز و ضد گلوله کرکره برقی می باشد.

تیغه ضد سرقت کرکره برقی

نصب سنسور هشدار دهنده

بسیار خوشحال کننده است که شرکت های مختلف تولید کننده کرکره برقی اقدام به ارائه ایده های بسیار جالبی در حوزه افزایش امنیت محصولات خود بوده اند. یکی از این ایده ها و شرکت ایران کرکره شخصا خود آن را به مشتریان خود که نیاز به امنیت بسیار بالا می باشند نصب سنسور هشدار دهنده می باشد.

شما با نصب سنسور هشدار دهنده به کرکره برقی می فهمانید که در صورتی که کرکره برقی به نحوه ای به غیر از ریموت خودش نه حتی ریموت یدک فقط و فقط ریموت خودش باز شد کار خاص نکند. در غیر این صورت با ارسال پیامی به تلفن همراه صاحب کار مبنی بر ورود غیر مجاز، شما ار از بابت ورود غیر مجاز در هر شرایطی آگاه می کنند.

شما می توانید با انجام کار های مربوطه هرچند با هزینه اقدام به تهیه و تبدیل یک کرکره برقی معمولی یه یک کرکره برقی ضد سرقت نمایید. علاوه بر آن شما می توانید برای دریافت قیمت کرکره برقی ضد سرقت از قسمت زیر اقدام نمایید.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

شما می توانید با تماس با ایران کرکره برای دریافت قیمت کرکره برقی ضد سرقت به صورت تضمینی از ارائه بهترین قیمت در شرایط اخیر وجود گرانی و تورم شدید و همچنین تضمین ارائه بهترین کیفیت ارائه شده از کرکره برقی فولادی ضد سرقت نمایید.

علاوه بر آن با خرید از محصولات ایرانی علاوه بر دریافت محصولی با کیفیت از خدماتی همچون گارانتی خرید نیز دریافت نماید.

شما می توانید در صفحه قیمت کرکره برقی اقدام به مشاهده بهترین مدل های تیغه های ضد گلوله کرکره برقی و ضد سرقت آن که توسط ایران کرکره تولید شده نمایید.

از جمله نمونه کار های ایران کرکره در زمینه کرکره های ضد سرقت و ضد گلوله برای طلا فروشی ها در لینک زیر قابل روئیت می باشد.

نمونه کار کرکره برقی برای طلا فروشی

باید بدانید که مشاغل خاص و حساس نیاز به کرکره ای دارند که بتواند در تمامی شرایط محیطی امنیت خود را از دست ندهد و امنیت را برای مغازه و همچنین امنیت خاطر را برای صاحب مغازه به ارمغان آورد.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت و کرکره برقی معمولی

گفته میشود که در کرکره ضد سرقت امنیت بالا رت از کرکره های سنتی است اما در این قسمت قصد داریم امنیت را در این کرکره و طرز کار آن بررسی کنیم. در کرکره های ضد سرقت یک جا قفلی وجود دارد که اگر آن را نصب کنید پس از هر باز و بسته کردن میتوانید کرکره برقی را قفل کنید. به این ترتیب کسی جز شما نمیتواند کرکره را باز و بسته کند.

وقتی شما قفل را میبندید جریان برق در کرکره را قطع میکنید و به این ترتیب دیگر ریموت کرکره کار نخواهد کرد. برای آن که بتوانید با استفاده از ریموت کرکره را باز کنید باید مجددا این قفل را باز کنید تا جریان برق برقرار شود. با نصب کرکره برقی ضد سرقت امنیت کرکره چندین برابر میشود و به همین دلیل توصیه میشود در طلا فروشی ها از این نوع کرکره برقی استفاده شود.

ایران کرکره ارائه دهنده بهترین خدمات کرکره برقی و به خصوص کرکره برقی طلا فروشی می باشد و خدمات زیادی در در این راستا برای مشتریان خود به وجود آورده است.

کرکره هایی که ایران کرکره برای طلا فروشی تولید می کند. ضد سرقت و ضد گلوله می باشند. همچینین از آتش و ضربه نیز در امان هستند.

از دیگر امکانات آن ها سیستم هشدار پیامکی در زمان وقوع سرقت می باشد که همگی برای امنیت کسب و کار شما الزامی می باشد.

شما می توانید با تماس با ایران کرکره از مشاوره رایگان این مرکز در خصوص کرکره برقی استفاده نمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

شما می توانید برای آگاهی از خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی در سایت ما مراجعه نمایید.

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت و کرکره برقی معمولی

نصب کرکره برقی ضد سرقت در ایران کرکره

بهترین زمان برای نصب کرکره ضد سرقت پیش از اتمام کار ساخت ساختمان است. بعضی از سازندگان ساختمان پس از تکمیل ساختمان اقدام به نصب کرکره میکنند که متاسفانه در این زمان کار بسیار سخت میشود زیرا برای نصب ریل و قوطی کرکره برقی مجبوریم نمای ساختمان را به هم بزنیم. دقت داشته باشید که علاوه بر آن که زمان نصب بسیار مهم است فرد نصاب کرکره هم باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد تا در آینده مشکلی برای کرکره ضد سرقت شما پیش نیاید.

نمونه کرکره ضد سرقت در ایران کرکره

نمونه کرکره ضد سرقت
نمونه کرکره ضد سرقت در ایران کرکره
نمونه کرکره ضد سرقت

سوالات متداول

ویژگی منحصر به فرد کرکره برقی ضد سرقت

تیغه های کرکره برقی ضد سرقت از جنس فولاد است و مقاومت بالایی در برابر فرسایش و ضربه و فشار دارد. کرکره برقی ضد سرقت در رنگ ها و طرح های مختلف تولید میشود و شما متیوانید متناسب با ابعاد کرکره برقی بهترین موتور را برای آن انتخاب کنید.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

قیمت کرکره برقی ضد سرقت در ایران کرکره نسبت به سایر شرکت ها بسیار ارزان تر بوده و شما میتوانید با قیمیتی مناسب باکیفیت ترین کرکره برقی فولادی ضد سرقت را خریداری کنید و از خدمات نصب ما نیز بهره مند شوید.

برای بالا بردن امنیت ساختمان چه کرکره برقی بهتر است

با تجربه چندین ساله باید به عرض شما برسانیم که کرکره برقی های ضد سرقت یکی از بهترین کرکره برقی هاست که رضایت 100% مشتریان را جلب کرده است.

2 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام قیمت کرکره برقی ضد سرقت چقدره؟

    • eskandari گفت:

      متاسفانه قیمت ها با توجه به ابعاد و تیغه مورد نظر شما متفاوت هست و به دلیل نوسانات قیمتی از درج قیمت معذوریم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا همکاران مان متناسب با کاربرد و ابعاد مورد نظرتان لیست قیمت را خدمتتان ارائه دهند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما