قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی | هزینه برق اضطراری کرکره برقی

سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی | هزینه برق اضطراری کرکره برقی

سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی از جمله موضوعات مهم در خصوص کرکره برقی می باشد و اهمیت این موضوع هنگاهم قطعی برق بیشتر مشخص می شود. ما در این مقاله به بررسی UPS کرکره برقی و هزینه نصب آن می پردازیم

از جمله مهم ترین مسائل و مشکلات کرکره برقی و سامانه های برقی این چنینی، عدم کارکرد صحیح هنگام قطعی برق می باشد. تقریبا می توان گفت که سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی از جمله موضوعات مهم هنگام نصب کرکره برقی به حساب می آید.

هنوز هم می توان گفت که در بیشتر مناطق و حتی در استان نهران گاها برق ها تا چند ساعتی قطع می شوند و این موضوع ممکن است موجب اخلال در کسب کار شما از جانب کرکره برقی شود.

بنابراین نصب یک سیستم برق اظطراری یا UPS برای کسب و کار شما می تواند در این شرایط مفید واقع شود .

شما می توانید از مشاوره ی رایگان شرکت کرکره سازی ایران کرکره در خصوص سامانه ی برق اضطراری کرکره برقی استفاده نمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

UPS یا سیستم برق اضطراری چیست

UPS یا سیستم برق اضطراری در واقع سیستمی می باشد که در هنگام قطعی برق با استفاده UPS خود را جایگزین برق شهری میکند ومانع مشکل برقی در کرکره برقی میشود

ساختار سیستم برق اضطراری UPS را میتوان اینگونه توصیف کرد از چندین باطری های بهم پیوسته است، و میتواند ولتاژ مورد نظر سیستم برق اضطراری را تامین کرد.

بدیهی است که هنگام خرید توان و ساعات مصرف که بسیار حائزاهمیت است،سیستم برق اضطراری(UPS) در مارک ها و توان های مختلف عرضه می شود برای اطلاع از آنها میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

چه موتور هایی نیاز مند به دستگاه UPS می باشد؟

قبل از هرچیزی باید بدانید که در خصوص موضوع UPS کرکره برقی ما دو نوع موتور داریم. نوع اول که به صورت پیش فرض خود دارای باطریBACK UP و UPS هستند و نوع دیگر موتور ها فاقد موتوری های UPS دار هستند.

ما باید قبل از اقدم به خرید UPS از نوع موتور کرکره برقی خود آگاه باشیم، به تازگی برخی از موتور کرکره برقی دارای یک آپشن برای نصب UPS و سامانه برق اضطراری هستند که معمولا هنگام خرید و انتخاب آن به شما برای افزودن آن به شما پیشنهاد می شود. به طور مثال موتور ساید کرکره برقی دارای چنین امکانی می باشد.

اما نوع دیگری از موتور های کرکره برقی هستند که دارای چنین امکانی نمی باشند و برای راه اندازی سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی خود باید به به صورت مجزا یک چنین سیستمی را درون کسب و کار خود اجرا نمایید.

می توان گفت که هر دو نوع روش تقریبا هزینه مشابهی دارند چراکه معمولا موتور هایی که به صورت پیشفرض دارای چنین امکانی می باشند گران تر از موتور های کرکره برقی عادی می باشند و نصب یک سیتسم UPS کرکره برقی به صورت مجزا نیز هزینه ای کمی بیشتر از نوع اول دارند اما مزیت آن این می باشد که می توان از این سیستم برای دیگر بخش های الکتریکی فروشگاه و یا مغازه و حتی خانه خود در هنگام قطعی برق استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که این سیستم نیازمند بررسی نوع کارکرد کرکره برقی(به طور مثال کرکره برقی پارکینگ که نیاز به دفعات بیشتر باز و بسته شدن و با موتور مخصوص و یا کرکره برقی مغازه و…) را دارا می باشد و باید بر اساس شرایط نوع UPS مورد استفاده مشخص گردد.

هزینه برق اضطراری کرکره برقی

باید بدانید که هزینه برق اضطراری کرکره برقی با توجه به نوع موتور از جانب پشتیبانی UPS و همچنین نوع UPS مورد استفاده متغیر می باشد. همچنین این سامانه در شرایط مختلف نیاز به یک کابل کشی و شبکه سازی را نیز دارا می باشد.

خوشبختانه ایران کرکره مدعی ارائه دهنده بهترین خدمات کرکره برقی می باشد و در این راستا نیز اقدام به ارائه بهترین کیفیت سامانه UPS برای کرکره برقی و بهترین قیمت در این راستا می باشد.

لازم به ذکر است که کف هزینه ایجاد سیستم برق اضطراری برای کرکره برقی از 850 هزار تومان شروع می شود و با توجه به عوامل و کارکرد های محتلف تغییر می کند.

شما می توانید به راحتی با تماس با ایران کرکره از مشاوره رایگان این شرکت در خصوص کرکره برقی و سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی استفاده نمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

شما می توانید برای آگاهی از خدمات و مقالات ایران کرکره به صفحات زیر مراجعه نماید.

کرکره برقی کرکره برقی پارکینگمدار ابزار کرکره برقیدرب کرکره اتوماتیککرکره برقی پارکینگکرکره برقی ضد سرقتنصب کرکره برقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما