قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کرکره برقی پارکینگ | انواع کرکره برقی پارکینگ | درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

انواع کرکره برقی پارکینگ برای امنیت بیش تر و جلوگیری از ورود افراد ناشناخته بسیار مناسب میباشد ، به طرزی که میتوان از امنیت آن به طور کامل اطمینان حاصل کرد زیرا میزان زمانی که درب پارکینک پس از خروج شما بسته میشود از زمانی که درب های اتوماتیک بازویی صرف میکنند بسیار کمتر میباشد ، همچنین کرکره های برقی به دلیل استفاده از موتور های چرخشی به جای استفاده از بازو ها الکتریکی از دوام بسیار بیشتری برخوردار خواهند بود.

کرکره برقی پارکینگ ایران کرکره

با فراگیر شدن تکنولوژی کرکره برقی در ایران و به خصوص کرکره برقی پارکینگ ، برای سهولت بیشتر در تمامی ساختمان ها، ایران کرکره یکی از بهترین شرکت های ساخت، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی اقدام به ارائه بهترین خدمات کرکره برقی می کند.

از کرکره پارکینگ برای پارکینگ ساختمان هایی که در قسمت پشت درب هم برای پارک ماشین ها جایی در نظر گرفته شده است انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از این کرکره دیگر نگران کمبود جا در پارکینگ خود نباشید و حتی بیشتر از ظرفیت پارکینگ در آن ماشین پارک کنید!

امروزه از کرکره اتوماتیک پارکینگ علاوه بر ساختمان ها در فروشگاه ها و پاساژ ها هم استفاده میشود. برای خرید بهترین و باکیفیت ترین کرکره برقی ها با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

 کرکره برقی پارکینگ ایران کرکره

کاربرد کرکره برقی پارکینگ

همانطور که از نام کرکره برقی پارکینگ پیداست برای نصب به عنوان در اصلی و یا فرعی پارکینگ به کار می رود.

معمولا مجتمع های بزرگ و خانه هایی که در آن افرادی با برخی از محدودیت های حرکتی زندگی می کنند و حتی افرادی که به دنبال راحتی بیشتر هنگام عبور و خروج به پارکینگ خود هستند از عمده مشتریان ساخت و نصب کرکره برقی هستند.

امروزه و با بیشتر شدن رفاه اجتماعی می توان گفت که تقریبا تمامی خانه هایی که داری پارکینگ اختصاصی هستند به کرکره برقی برای پارکینگ خود نیاز دارند.

امروز دیگر مردم مانند گذشته در ساختمان خود را به صورت دستی باز نمیکند و از انواع درب اتوماتیک پارکینگ استفاده می کنند و از کرکره برقی پارکینگ برای پارکینگ ساختمان خود بهره می‌برند.

معمولاً کرکره برقی مورد استفاده در ساختمان ها برای قسمت ورود و خروج ماشین ها یا به اصطلاح در ورودی پارکینگ استفاده می شود تا افرادی که در آن ساختمان سکونت ندارند نتوانند وارد ساختمان شوند.

در حقیقت استفاده از کرکره برقی پارکینگ برای امنیت ساختمان و همچنین راحتی افراد در باز و بسته کردن در پارکینگ می باشد.

البته باید توجه کرد باید برای انتخاب کرکره برقی پارکنیگ مشاوره درستی در آن صورت گیرد.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که کرکره مورد نیاز برای یک خانه می تواند با هزینه کمتر و کاراریی بیشتر نصب شود و یا موتور و تیغه آن بنا به شرایط آن خانه باید از نوع به خصوصی باشد.

کاربرد کرکره برقی پارکینگ

چگونه میتوان کرکره برقی پارکینگ را زیبا تر کرد ؟

نمای ساختمان موضوع بسیار مهمی میباشد و برای آنکه در استفاده از کرکره برقی پارکینگی هم موضوع زیبایی ساختمان را رعایت کرده باشیم نیاز است که رنگ کرکره را همرنگ با نمای ساختمان درنظر بگیریم در این صورت هارمونی و اصول زیبایی را رعایت کرده ایم اما انتخاب موارد ظاهری با توجه به عقیده و نظر شما میباشد ، میتوانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. 

اگر با انواع رنگ های کرکره برقی موجود در بازار ایران آشنایی ندارید میتوانید به مقاله رنگ کرکره برقی مراجعه کنید و با آگاهی بیشتر رنگ مورد علاقه خود را برای کرکره برقی سفارش دهید.

مزیت کرکره برقی پارکینگ

  • ساخت و اجرای راحت و سریع و ارزان و در عین حال دارابودن تنوع بالای طرح و رنگ
  • جلوگیری از ورود سرما به فضای راه پله های ساختمان هایی که به صورت شمالی ساخته شدند.
  • جلوگیری از ورود افراد مزاحم و سارق و تردد خودروهایی که در آن ساختمان سکونت ندارند.
  • امکان نصب کرکره برقی پارکینگ برای در ساختمان هایی که در آنها جک‌پارکینگ وجود ندارد.
  • عایق بودن در برابر صدا و حرارت
  • انتخابی مناسب برای کارخانه ها و فروشگاه ها و املاک تجاری برای امنیت بالا و استفاده آسان آن ها
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان کرکره برقی پارکینگ
مزیت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ و عوامل مختلفی بستگی دارد و شما برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید به نکاتی توجه کنید که در قسمت زیر به آن ها اشاره می کنیم:

برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید ابعاد کرکره و همچنین تیغه مناسبی که از نظر فنی برای آن کرکره مناسب باشد را در نظر بگیرید و به این نکته نیز توجه داشته باشید که کرکره برقی پارکینگ خریداری شده به رنگ پارکینگ نیز بیاید و با هم هماهنگی داشته باشند.

نکته دیگری که در قیمت یک برقی پارکینگ دخیل است دقت به این مورد است که تعداد ماشین هایی که قرار است از کلیک برقی عبور و مرور کنند را در نظر بگیرید و موتور کرکره برقی پارکینگ خود را متناسب با تردد خودروها انتخاب کنید.

سنسور فتوسل و تجهیزات امنیتی دیگری که در کرکره برقی پارکینگ استفاده میشود می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی پارکینگ

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد قیمت کرکره برقی پارکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت زیر این عوامل را برای شما توضیح می دهیم.

نوع موتور کرکره برقی که ممکن است موتور ساید و یا موتور توبولار باشد. موتور توبولار برای کرکره هایی که وزن کمی دارند مناسب است و قیمت پایین تری نسبت به موتور ساید دارد اما موتور توبولار دارای برق اضطراری نمی باشد در زمانی که برق قطع می‌شود از خلاص کن دستی باید استفاده شود. موتور توبولار انواع متنوعی دارد که به دو بخشه موتور سنگین صنعتی و موتور سبک تقسیم می‌شوند. موتور توبولار قویترین نوع موتور کرکره برقی می باشد که برای کرکره برقی سنگین مناسب هستند.

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی پارکینگ

این موتور دارای برق اضطراری می باشد و برای کرکره برقی مغازه ها و پارکینگ ها ساخته می شوند.

نوع تیغه مصرفی در کرکره برقی پارکینگ که این تیغه ها ممکن است تیغه آلومینیومی،تیغه گالوانیزه و تیغه شفاف باشد.

ابعاد کرکره برقی نقش اساسی را در تعیین قیمت کرکره برقی پارکینگ داردبه این ابعاد با توجه به مکانی که قرار است از آن استفاده شود توسط کارشناسان اندازه‌گیری می‌شود و در نهایت قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.

نکات خرید کرکره پارکینگ

برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین کرکره پارکینگ را خریداری کنید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید کرکره پارکینگ به آن دقت داشته باشید اعتبار مرکز فروش کرکره برقی میباشد.

هر چه نمایندگی که محصول خود را از آن خریداری میکنید معتبر تر باشد با خیال آسوده تری کرکره برقی مرغوب تری را خریداری میکنید.

ایران کرکره یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش کررکه برقی پارکینگ در ایران است که کلیه محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میکند.

سایر نکات خرید کرکره پارکینگ را به طور کلی در قسمت پایین توضیح داده ایم. برای اطلاعات بیشتر برای خرید کرکره پارکینگ میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید کرکره پارکینگ بهره مند شوید.

نکات خرید کرکره پارکینگ

ارتفاع مورد نیاز برای کرکره برقی پارکینگ

باید بدانید کرکره پارکینگ در هر اندازه ای و با توجه به محل نصب ساخته و نصب می گردد. اما باید بدانید که رول کرکره برقی در هر اندازه ای می تواند هم داخل پارکینگ و هم خارج از آن نصب گردد و این کاملا به سلیقه کارفرما بستگی دارد.

البته اگر رول کرکره برقی در داخل باشد نمای ساختمان زیباتر می شود و همچنین از موتور کرکره برقی محافظت بیشتری می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مقاله تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی به صورت مرحله به مرحله این کار را آموزش داده ایم.

موتور کرکره برقی پارکینگ

شاید مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب کرکره برقی برای پارکینگ وجود داشته باشد موتور کرکره برقی پارکینگ آن باشد. همچنین از جمله مهم ترین علت تعمیرات کرکره های پارکینگ انتخاب اشتباه نوع موتور می باشد.

کرکره برقی پارکینگ بر خلاف دیگر کرکره های نیاز بیشتر نیاز به باز و بسته شدن و در کل حرکت را دارا می باشند.در این صورت می بایست موتور کرکره برقی پارکینگ را بر اساس این موضوع انتخاب کرد.

بهترین انتخاب برای موتور کرکره برقی پارکنیگ موتور ساید می باشد.

موتور کرکره برقی ساید برای میزان تردد بالا به کار می روند و از قدرتمند ترین نوع خود محسوب می شوند. چیزی که این نوع موتور را از سایر موتور های کرکره برقی متمایز می کند، امکان کار کردن آن در صورت قطعی برق می باشد.

کرکره برقی های مدل ساید دارای دو نوع با ولتاژ های 24 ولت و 220 ولت می باشد که مدل 24 ولت آن دارای یک باتری هنگام قطعی برق می باشد.

البته باید توجه کرد که مدل 24 ولی آن که دارای باتری هنگام قطعی برق می باشد گرانتر از مدل دیگر می باشد.

 از معروف ترین مدل های موتور ساید برای کرکره برقی پارکنیگ می توان به  موتور ساید تیونی، موتور ساید بارزانته و موتور ساید اس دی سی نام برد.

موتور کرکره برقی پارکینگ

جنس تیغه کرکره برقی پارکینگ

ایران کرکره یکی از پیشگامان در صنعت کرکره برقی پارکینگ در ایران می باشد که با استفاده از شمش های آلومینیوم سخت و مرغوب با آلیاژ ۶۰۶۳ در دو مدل اکسترودی و رول فرم، مقاوم ترین جنس کرکره برقی را خدمت شما مشتریان عزیز گرامی عرضه می کند.

همچنین ایران کرکره تنوع رنگ آمیزی الکترواستاتیک را در اختیار مشتری قرار داده است در دو نوع مختلف به کار می رود یک جداره و دوجداره به صورت پانچی و ضد سرقت با قابلیت استفاده در پارکینگ بنا به طرح و نقش مورد سلیقه مشتری را داراست.

قابل ذکر است که کرکره برقی با استفاده از آپشن های روز امکان خلاصی و حرکت دستی در هنگام قطع برق را دارد.(البته باید باید بدانید که با وجود قفل کرکره برقی ویا ups کرکره برقی این مورد نیاز به نگرانی ندارد). طراحی اصولی کرکره برقی و استحکام این نوع تیغه ها از نظر فرم امکان استفاده در جاهای مختلف از جمله پنجره ها ی های پارکینگی و فروشگاهی و صنعتی را برای شما امکان پذیر می سازد.

جنس تیغه کرکره برقی پارکینگ

درب فلزی کرکره برقی پارکینگ

درب های فلزی کرکره برقی پارکینگ اکثراً از ورق یا فر فورژه ساخت می شود به دلیل اینکه هزینه های ساخت درب بسیار گران تراست و تقریبا دو برابر هزینه ی کرکره برقی می باشد. اما از آنجا که خود شرکت ایران کرکره سازنده و تولید کننده تیغه های و درب کرکره برقی می باشد. اقدام به ارائه بهترین جنس درب کرکره برقی نموده است.

درب های فلزی در هنگام باز و بسته شدن فضای قابل توجهی از پارکینگ را اشغال می کنند و به دلیل محدودیت فضای پارکینگ استفاده از درب های هوشمند کرکره‌ برقی به شما دوستان گرامی توصیه می شود.

جنس و رنگ به کار رفته در درب های فلزی در کوتاه مدت ظاهر ناپسند و نا متعارف ای به خود می گیرد اما به واسطه جنس و نوع مواد به کار رفته درب کرکره برقی تا مادامی چه ساختمان پابرجاست رنگ تیغه کرکره برقی پارکینگ به هیچ وجه تغییری نمی‌کند و مانند روز اول شفاف و درخشان است.

رنگ به کار رفته در تیغه کرکره پارکینگی از سیستم رنگ الکترواستاتیک در درب های اتوماتیک کرکره برقی پارکینگ استفاده می شود.

در صورت برخورد اتومبیل به درب فلزی هم اتومبیل به شدت آسیب می بیند هم درب فلزی باید تعویض شود اما با استفاده از درب های هوشمند کرکره برقی و آسیب شدیدی به اتومبیل وارد می شود همیشه لازم نیست اقدام به تهیه دوباره تیغه کرکره نمایید و می توانید که تنها آن قسمت را دوباره رنگ آمیزی کرده و در صورت نیزا با ایران کرکره تماس بگیرید تا تنها با تعویض تیغه های آسیب دیده درب کرکره برقی پارکینگ شما به حالت اولیه خود باز می گردد.

ایران کرکره پیشگام در خدمات کرکره برقی پارکینگ نصب کرکره برقی و کرکره اتوماتیک ، درب شیشه ای اتوماتیک درب ضد سرقت برای بانک‌ها و طلافروشی و غیره و خدمات پس از فروش روش شامل مشتریان گرامی می توانید از مشاوره رایگان در خصوص خدمات کرکره برقی از شماره های از شماره های زیر جویا شویدA

در پایان باید بگوییم که انتخاب موتور، تیغه و جنس تیغه و همچنین طرح کرکره برقی از مهم ترین نکات هنگام نصب آن می باشد.

شرکت ایران کرکره ارائه دهنده تمامی خدمات انواع کرکره برقی، به خصوص کرکره برقی پارکینگ می باشد. شما می توانید از مشاوره رایگان شرکت ایران کرکره برای انتخاب کرکره برقی خود استفاده کنید و از بهترین پیشنهادات این شرکت به صورت رایگان استفاده کنید.

درب فلزی کرکره برقی پارکینگ

انواع کرکره برقی پارکینگ

انواع کرکره پارکینگ به نوع تیغه مصرفی در آن ها بستگی دارد . تیغه کرکره پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. باید بدانید که در برخی از ساختمان ها نیاز به انتخاب تیغه های بخصوص برای پارکنیگ می باشد. به طور مثال برای برخی از پارکینگ ها نیاز است تا از تیغه های ضد صدا و یا سرما استفاده کرد.

البته تیغه های کرکره پارکنیگ تنوع بسیار زیادی دارند و مشتریان می توانند بسته به سلیقه خود بهترین آن ها را بنا به تناسب طرح و رنگ و کارایی آن ها انتخاب و برای نصب آن اقدام کنند.

بری اطلاعات بیشتر درباره انواع تیغه های مصرفی در کرکره برقی و کاربرد هر تیغه در صنایع و مکان های مختلف میتوانید مقاله انواع تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید و برای خرید کرکره برقی آگاهانه تر عمل کنید.

شرکت ایران کرکره دارای بیشترین تنوع و بهترین کیفیت برای تیغه های کرکره پارکینگ می باشد و مشتریان می توانند در انتخاب آن ها بر اساس طرح خانه و با پارکینگ خود آن هارا نصب کنند.

انواع کرکره برقی پارکینگ
نوع های کرکره برقی

برای کرکره برقی پارکینگی چه تیغه ای استفاده کنیم ؟

معمولا برای نصب کرکره برقی پارکینگی از تیغه آلمینیومی استفاده میشود زیرا در زمانی که کرکره باز و بسته میشود تیغه آلمینیومی به سر و صدای کمتر کمک بسیار زیادی میکند ، بنابراین استفاده از تیغه آلمینیومی در کرکره برقی پارکینگی بسیار توصیه میشود همچنین استفاده از تیغه غضروف دار میتواند به کاهش صدا کمک شایانی بکند. 

انواع کرکره پارکینگ
برای کرکره برقی پارکینگی چه تیغه ای استفاده کنیم

بهترین تیغه کرکره پارکینگ

در این جا یک سوال پیش می آید و آن این است که بهترین تیغه کرکره پارکینگ کدام است.

معمولا محبوب ترین و پر استفاده ترین تیغه های کرکره پارکینگ از نوع تیغه های آلومنیوم می باشند و برای درب های پارکنیگی متوسط و کوچک به کار می روند. این نوع تیغه ها وزن زیادی ندارند و مقاوت زیاد آن ها در برابر ضربه کارایی آن هارا برای تیغه های کرکربرقی پارکینگ دو چندان می کند.

البته برخی تصور می کنند که تیغه های آلومینیوم صدای زیادی را هنگام حرکت تولید می کنند اما باید بدانید که این صدا هنگامی تولید می شوند که رول کرکره در زاویه و با قطر کمی قرار گرفته شده باشد در نتیجه تیغه ها هنگام چرخش استحکاک بیشتری را نسبت به یکدیگر تولید می کنند و باعث می شوند که صدا بیشتری را از خود ساطع کنند.

بسیاری از شرکت ها با نادیده گرفتن این نکته مهم باعث نارضایتی مشتریان خود شده اند

شرکت ایران کرکره تولید کننده کرکره های بی صدا و از جنس آلومینیوم می باشد که دقیقا برای نصب کرکره پارکینگ سازمان یافته اند.

نکات نصب انواع کرکره برقی پارکینگ

نکات نصب کرکره برقی پارکینگ

قرار دادن سنسور فتوسل: فرض کنید در حال خروج است پارکینگ هستید و فردی بدون آنکه متوجه باشد شما خارج میشوید ریموت کنترل کرکره را فشار دهد در این صورت تیغه کرکره به احتمال بسیار زیاد با شما برخورد خواهد کرد بنابراین نیاز است که از یک سنسور به نام فتوسل جهت جلو گیری از به وجود آمدن این مشکل نصب کنید.

سنسور فتوسل چیست و چه ارتباطی با درب کرکره ای پارکینگ دارد ؟

سنسور فتوسل کرکره برقی

سنسور فتوسل در اصل یک حسگر حساس به نور میباشد و در زمانی که نور وجود داشته باشد و یا افزایش بیابد مقاوت آن تغییر خواهد کرد.

از این موضوع در مدارهای الکترونیکی ساده استفاده میکنند تا در صورت تغییر نور دستورات متفاوتی مانند توقف چرخش موتور و در نهایت ایستادن کرکره برقی از حرکت می انجامد.

البته سنسور فتوسل مربوط به نور میباشد و برای کرکره برقی بهتر است از سنسور های دیگر مانند سنسور تشخیص وجود افراد استفاده شود.

آیا کرکره برقی پارکینگی جایگزین درب آهنی میشود ؟

کرکره های برقی از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند و آن ها را به راحتی میتوان جایگزین درب های آهنی کرد ، بسیاری از درب های آهنی به دلیل وجود قفل و لولا آسیب پذیر باشند.

این در حالی است که کرکره برقی هیچ راه نفوذی از بیرون ندارد و موتور آن نیز بامقاومتی بسیاربیشتر از قفل های فیزیکی معمول مانع از باز شدن درب میشوند.

به طوری که اگر وزن کرکره را با نیروی بازدارنده از باز شدن کرکره در زمانی که بسته است جمع بزنیم متوجه مقاومت بسیار بالای کرکره برقی در برابر نفوذ احتمالی میشویم. 

عکس کرکره برقی پارکینگ

عکس کرکره برقی پارکینگ
عکس کرکره پارکینگی

سخن آخر

جهت انتخاب کرکره برقی برای پارکینگ حتما از کرکره برقی پارکینگی استفاده کنید ، همچنین غیر از درنظر گرفتن نکاتی مانند جنس و برند آن به کم صدا بودن ، امنیت بالا و وجود هارمونی مناسب با نمای ساختمان توجه داشته باشید.همچنین برای راهنمایی هرچه بیشتر در انتخاب و نصب کرکره برقی از ما ، ایران کرکره کمک بگیرید. 

همچنین می توانید از مشاوره رایگان در خصوص نصب کرکره برقی، نوع موتور و تیغه مورد نیاز خود استفاده کنید. برای مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

09128899015      02155449064

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما