قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
آفتابگیر برقی مغازه | قیمت آفتابگیر مغازه

آفتابگیر برقی مغازه

آیا به دنبال آفتابگیر برقی مغازه هستید ؟ در این مقاله قصد داریم با معرفی آفتابگیر مغازه شما را راهنمایی کنیم تا با این محصول آشنا شوید آفتابگیر مغازه به دو دسته تقسیم میشود : آفتابگیر برقی مغازه و آفتابگیر دستی در مجموعه ایران کرکره موجود میباشد ، در ادامه این مقاله قیمت آفتابگیر مغازه ، خرید آفتابگیر مغازه و آفتابگیر اتوماتیک برای شما عنوان کرده ایم .

برای اطلاعات بیشتر در نحوه عملکرد سایبان برقی این مقاله را مطالعه نمایید .

قیمت آفتابگیر مغازه

قیمت آفتابگیر مغازه ، بر مبنای مواد استفاده شده در محصول و نوع آن میباشد و همینطور متراژ آن هم مدنظر قرار میگیرد قاعدتا صنعت سایبان سازی در گذر زمان پیشرفت و تغییراتی نیز داشته است و به همین دلیل آفتابگیر های مدرنی ساخته میشود و مواد استفاده شده برای آفتابگیر های قدیمی دیگر استفاده نمیشود و از رده خارج شده است . آفتابگیرمغازه نمونه ای از سایبان هایی میباشد که ایران کرکره موفق شده تا با کیفیت ترین متریال تولید را به مشتریان تحویل بدهد .

مدل آفتابگیر مغازه

قیمت آفتابگیر مغازه به عواملی دستی یا برقی بودن محصول، جنس پارچه و موادی مصرفی در آن ، کیفیت کار و همینطور اسکلت کار بستگی دارد . مدل آفتابگیر مغازه ، انواع مختلفی دارد که یکی از دلایل مختلف برای قیمت گذاری آفتابگیر مورد بررسی قرار میگیرد . آفتابگیر کالسکه ای ، آفتابگیر برقی ، فنری ، بازویی ، تبلیغاتی … که نسبت به این مدل ها قیمت های مختلفی دارند . که شما تصمیم گیرنده هستید کدام مدل برای فروشگاه و مغازه شما مناسب میباشد . قیمت آفتابگیر دستی نسبت به قیمت آفتابگیر برقی ارزان تر میباشد زیرا تجهیزات برقی که در آفتابگیر برقی به کار برده شده است نسبت به دستی مجزا میباشد ، همچنین در نوع برقی و دستی آفتابگیر اسکلت و بدنه آن نیز متفاوت میباشد .

روکش آفتابگیر

روکش آفتابگیر به اصطلاحی همان پارچه ای که روی اسکلت و بدنه آفتابگیر قرار میگیرد . در قیمت آفتابگیر ، بسیار حائز اهمیت میباشد . و برای آفتابگیر مغازه سعی بر این است که از پارچه ی باکیفیت استفاده شود ، در نتیجه قیمت این محصول با سایر محصولات تفاوت دارد .

اسکلت آفتابگیر

آفتابگیر مقاوم و با کیفیت باید از هر نظر کیفیت مطلوب را داشته باشد ، بنابراین علاوه بر موارد گفته شده ،اسکلت آفتابگیر یا به اصطلاحی بدنه آفتابگیر نیز حائز اهمیت میباشد . برای قیمت گذاری نوع دستی و برقی مهم میباشد زیرا در نوع برقی به دلیل تجهیزات برقی به کار رفته گران تر از نوع دستی میباشد .

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان خرید سایبان با کارشناسان فروشگاه ایران کرکره تماس حاصل فرمایید ، تا اطلاعات لازم در خصوص انواع آفتابگیر و سایبان را دریافت نمایید .

خرید آفتابگیر برقی

Buy an electric sun visor

همانطور که در قسمت بالا گفته شد برای خرید آفتابگیر برقی باید مواردی را در نظر بگیرید که از جنس و مدل و…. گرفته تا فروشگاه انتخابی که میخواهید از آن محصول مورد نظررا خریداری کنید . و بر مبنای موارد گفته شده برای منزل ، مغازه و… آفتابگیر مناسب را انتخاب کنید که در این صورت پیشنهاد ما به شما این میباشد که با مراجعه به فروشگاه ایران کرکره ، شما میتوانید با مشاوره کارشناسان این مجموعه ، بهترین و بروزترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید و با خرید آفتابگیر برقی ، همراه با مجموعه ایران کرکره حتی میتوانید تعمیرات کرکره های برقی را خود شما انجام دهید .

آفتابگیر اتوماتیک

Automatic sun visor

آفتابگیر اتوماتیک با پارچه های مختلفی اعم از : ترانزیت ، اسپانیا ، کره ای و پارچه های برزنتی در مدل های مختلفی و رنگ های متفاوت وجود دارد . و از جدیدترین آفتابگیر های دستی و گیربکسی با بازوان آلومینیومی و سایبان های بازویی خانگی موجود میباشد . آفتابگیر های بازویی خانگی همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در جلوی بهارخواب و سر درب پنجره های کوچک کاربرد دارد . ازآفتابگیر اتوماتیک تنها با یک کلید یا ریموت در کوتاه ترین زمان میتوانید استفاده کنید .

سوالات متداول

آفتابگیر برقی مغازه

در این مقاله در مورد آفتابگیر یا به اصطلاحی سایبان صحبت کرده ایم که انواع مختلفی دارد .

قیمت آفتابگیر مغازه

قیمت آفتابگیر مغازه بر مبنای مختلفی بستگی دارد اعم از : جنس پارچه ، برقی یا دستی بودن ، و نوع آن و همینطور اسکلت و بدنه آن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما