قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
درب اتوماتیک آکاردئونی برقی + قیمت 1401

درب آکاردئونی برقی

افرادی که برای ایجاد امنیت در ساختمان و کارخانه خود به دنبال راهکار های بسیاری رفته اند اما به نتیجه ی مطلوب نرسیده اند ، ما درفروشگاه ایران کرکره با معرفی درب آکاردئونی برقی و انواع درب آکاردئونی ، شما را راهنمایی کرده ایم تا بتوانید با نصب و بهره برداری از درب آکاردئونی برقی و درب اتوماتیک آکاردئونی برای حفظ و امنیت و آرامش ورودی ساختمان های مختلف مسکونی ، و … به همراه فروشگاه ایران کرکره بپردازید .

برای امنیت بیشتر درب آکاردئونی یا کرکره برقی میتوانید از قفل کرکره برقی استفاده کنید ، در این صورت پیشنهاد ویژه ما به شما مطالعه مقاله انواع قفل کرکره برقی میباشد .

همنطور که گفته شد در فروشگاه ایران کرکره ، محصولاتی اعم از : درب آکاردئونی و انواع مختلف آن ، درب اتوماتیک موجود میباشد ، که این درب ها دارای امنیت بالایی هستند و در محدوده هایی همچون فرودگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها قابل استفاده میباشند .

قیمت 1401

قیمت 1401 درب آکاردئونی برقی ، را در این قسمت برای شما عنوان کرده ایم : همانطور که در ادامه ذکر کرده ایم درب آکاردئونی برقی انواع مختلفی دارد که قیمت 1401 هر یک از انواع را عنوان کرده ایم : درب آکاردئونی طرح دو گل : 1090 هزار تومان ، درب آکاردئونی طرح چهارگل : 1420 هزار تومان ، درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل (پرچ مخفی ) : 1590 هزار تومان ، هزینه پرچ مخفی درب آکاردئونی :256 هزار تومان ، قفل مخفی درب آکاردئونی گیرا ( مدل 039) : 295 هزار تومان ، هزینه دستگیره اضافه : 68 هزار تومان

درب آکاردئونی

Accordion door

درب آکاردئونی ، درب هایی تاشو که محافظی از جنس آهن و فولاد هستند که انواع مختلفی دارند و معمولا به صورت کشویی باز و بسته می شوند .
 همانطور که در قسمت بالا گفته شد اغلب افراد جهت برقراری امنیت برای بیشتر مکان ها از درب آکاردئونی استفاده میکنند بعلاوه به دلیل تنوع ، و ویژگی های بارز و کاربرد های فراونی که دارد بسیار در میان مردم محبوب شده است ، درب آکاردئونی ، به دلیل قفل های کتابی که دارد بسیار مقاوم میباشد و تضمین کننده امنیت محل زندگی و شرکت … شما میباشد ، برای مشاهده فروشگاه کرکره برقی و انواع محصولات و تعمیر کرکره برقی این مقاله را مطالعه کنید . در ادامه با انواع درب آکاردئونی در مجموعه ایران کرکره آشنا میشوید …

انواع درب آکاردئونی

در پاسخ به سوال انواع درب های آکاردئونی ، لازم بذکر است که این درب ها از نظر ظاهر و کاربرد به دو دسته تقسیم میشوند که در این قسمت انواع درب آکاردئونی از لحاظ ظاهری را برای شما عنوان کرده ایم ، همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید این درب ها از لحاظ ظاهر به چند دسته تقسیم میشوند و علاوه بر این سه مدل ، حفاظ آکاردئونی ساده نیز موجود میباشد ، همانطور که مشاهده میکنید این نوع درب ها تسمه های فلزی هستند که به وسیله پینهای فلزی به هم متصل شده اند و در قابی فلزی قرار گرفته اند که به صورت ریلی در محور عرض خود بازو بسته میشوند . کرکره برقی انواع مختلفی دارد که یک نوع از آن کرکره برقی فولادی میباشد ، برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی کرکره برقی فولادی این مقاله را مطالعه نمایید . در ادامه با انواع درب آکاردئونی مختلفی از لحاظ کاربردی آشنا میشوید :

درب آکاردئونی برقی

Electric accordion door

همانطور که در قسمت بالا گفته شد درب آکاردئونی انواع مختلفی دارد که به انواع آن از نظر ظاهری پرداختیم و در این قسمت میخواهیم کاربرد انواع مختلف درب آکاردئونی برقی یا درب اتوماتیک به اصطلاحی درب اتوبوسی نامیده میشوند ، زیرا که از نظر کارکرد و ظاهر کاملا شبیه هم میباشند و اغلب افراد با درب اتوبوسی آشنا هستند که با سیستم پنوماتیک در شهر ها تردد داشتند . و دلیل اصلی استفاده از درب آکاردئونی برقی در اتوبوس ها ، اشغال کردن فضای کم ورودی در آن بود زیرا میبایست در اتوبوس برای درب بازشو کمترین فضا اشغال میشد تا مسافران امنیت و آسایش داشته باشند .

درب آکاردئونی برقی همان درب اتوماتیک میباشد ، که برای اطلاعات بیشتر مقاله کرکره اتوماتیک مطالعه کنید .

درب اتوماتیک آکاردئونی

Automatic accordion door

علاوه بر درب آکاردئونی برقی ، درب اتوماتیک آکاردئونی نیز در فروشگاه ایران کرکره موجود میباشد ، زیرا که امروزه در تمامی پروژه هایی که نیاز به درب های بازشو در صورت اشغال کردن کمترین فضا را دارند به این درب ها نیاز دارند . دراین مجموعه درب اتوماتیک و انواع متخلف آن با بهترین کیفیت عرضه میگردد .

نحوه کارکرد درب اتوماتیک آکاردئونی

به گونه ای میباشد که به دوحالت کار میکند .1_ دوطرفه 2_ یکطرفه در زمان باز شدن ، دو لت دقیقا به شکل ساعد و بازو که از آرنج خم میشود به هم پیوسته و از وسط خم شده ، در یک گوشه قرار میگیرد . کارکرد درب اتومیاتیک آکاردئونی به نحوی میباشد که باز شدن از یک فضای 100 سانتی متری حداکثر 10 سانتی متر را اشغال کرده و به این صورت کم ترین فضا را اشغال میکنند و الباقی فضا را جهت عبور افراد باز باشد . درب اتوماتیک آکاردئونی ساختاری شبیه به درب اتومات لولایی دارد ولیکن فرقی که بین این دو وجود دارد در تقسیم بندی لت های درب اتومات اتوبوسی می باشد . و هر لنگه از این درب آکاردئونی به دوقسمت مساوی تقسیم شده است . و این دو قسمت توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند به گونه ای که با باز شدن درب خودکار این دو قسمت بر روی یکدیگر قرار میگیرندو با توجه به عرض دهنه ی مورد نظر میتواند به یک سمت یا دو سمت دیوار جمع شود و ازآنجایی که درب آکاردئونی برقی تنهعا درب برقی میباشد که بیشارین غرض باز شو را در اختیار مخاطب قرار میدهد به همین دلیل در مجموع هایی همانند : کارخانجات ، بیمارستان ها بانک ها و مراکز تجاری کاربرد دارد .

سوالات متداول

درب آکاردئونی چیست ؟

نوعی حفاظ میباشد که برای امنیت منازل در جلوی درب ورودی آپارتمانها نصب میشود .
درب آکاردئونی علاوه بر حفاظ درب منازل در جلوی درب مغازه ها و شرکت ، کارخانه و کلینیک ها استفاده میشود .

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی انواع مختلفی دارد که به دو دسته از لحاظ ظاهری و کاربرد آن ها تقسیم میشوند .
در این مقاله به انواع این دو دسته پرداختیم .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما