قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی| دزدگیر اماکن بهتره یا دزدگیر فروشگاهی

تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی

برای تامین امنیت باید از دزدگیر استفاده شود اما همیشه سوالی که مطرح میشود این است که دزدگیر اماکن بهتره یا دزدگیر فروشگاهی؟ در این مقاله میخواهیم صفر تا صد تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی را از جنبه های مختلف بررسی کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای آن که بتوانید اماکن مورد نظرتان را از شر سارقان در امان نگه دارید و بهترین دزدگیر را نصب کنید در این مقاله تصمیم گرفتیم تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی را از جوانب مختلف به شما توضیح دهیم.

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید امنیت اماکن مورد نظرتان را تا حد بسیار بالایی بالا ببرید نصب کرکره برقی برای درب ورودی و خروجی میباشد. اگر میخواهید باکیفیت ترین کرکره برقی را با قیمت مناسبی خریداری کنید به صفحه زیر مراجعه کنید و مدل های مختلف کرکره برقی را به همراه قیمت مشاهده کنید.

تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی

برای آن که بتوانید به صورت کامل تصمیم بگیرید دزدگیر اماکن بهتره یا دزدگیر فروشگاهی باید از جوانب مختلف این دزدگیر ها را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی
تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی چیست

دزدگیر های فروشگاهی که به آن ها گیت فروشگاهی، دزدگیر ضد سرقت و گیت ضد سرقت فروشگاهی گفته میشود و برای جلوگیری از سرقت کالاهایی که در فروشگاه ها قرار دارد نصب میشوند.

استفاده از دزدگیر فروشگاهی در کتاب فروش ها، لباس فروشی ها، کتابخانه، هایپرمارکت ها و مغازه ها و سوپرمارکت ها رایج میباشد.

در دزگیر های فروشگاهی از تکنولوژی RFID استفاده میشود به این ترتیب که با امواج رادیویی میتوان تشخیص داد محصولی از مغازه خارج شده است یا نه.

یکی از مثال های این دزدگیر ها تگ و یا لیبل هایی میباشد که به لباس های فروشگاه ها نصب میشود و به محض خروج این محصول از مغازه آلارم ها به صدا در میایند.

بخش های دزدگیر فروشگاهی

به طور کلی میتوان گفت دزدگیر فروشگاهی از دو بخش تشکیل شده است :

  • انتن دزدگیر فروشگاهی

این آنتن در واقع پایه ای میباشد که برد دزدگیر روی آن قرار میگیرد و بر روی آن دو قسمت وجود دارد که کار فرستنده و گیرنده را انجام میدهد ولی در آنتن ها تک برد هر دو کار فرستنده و گیرنده در یک قسمت انجام میشود.

  • تگ یا لیبل

در تگ و یا لیبل سنسور های RFID نصب میشود و در بخش ورود و خروج فروشگاه آنتنی نصب میشود که با خروج این کالا ها امواج مربوط به تگ ها شناسایی میشود و هشدار سرقت داده میشود.

کاربرد دزدگیر فروشگاهی

به طور کلی میتوان گفت سه سیستم دزدگیر فروشگاهی وجود دارد که عبارتند از:

  • دزدگیر RF
  • دزدگیر AM
  • دزگیر EM

در این دزدگیر ها تگ و لیبل های منحصر به فرد میباشد. لیبل های ای دزدگیر ها روی کالا و یا لباس ها نصب میشود و به در صورتی که این لیبل ها از آنتن نصب شده در محل ورود و خروج فروشگاه عبور کند هشدار دزدگیر فعال میشود.

استفاده از این دزگیر ها برای زمانی که فروشگاه باز است مورد استفاده قرار میگیرد و فروشندگان و کارکنان فروشگاه را از سرقت محصولات مطلع میکند.

قیمت دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر های فروشگاهی در انواع مختلف با قیمت های متنوعی به فروش میرسند ولی به طور کلی میتوان گفت حدود قیکت دزدگیر فروشگاهی از 1/800/000 تومان با 100 تگ عرضه میشود.

آنتن هایی که برای دزدگیر فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد از 800/000 تومان به بالا میباشد که بر اساس برند تولید کننده و کیفیت برند تا 7 میلیون تومان نیز این قیمت متغیر میباشد.

دزدگیر اماکن چیست

در اینجا میتوان گفت تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی در کاربرد آن ها میباشد. به طور کلی میتوان گفت از هر دو دزدگیر برای جلوگیری از سرقت استفاده میشود با این تفاوت که دزگیر فروشگاهی برای جلوگیری از سرقت محصولات در زمان باز بودن فروشگاه استفاده میشود. این دزدگیر کمک میکند تا کارمندان و صاحبان فروشگاه از سرقت کالا در زمانی که فروشگاه باز است مطلع شوند.

دزدگیر اماکن برای جلوگیری از سرقت در زمانی که فروشگاه ها و هایپرمارکت ها،ادارات و سازمان ها و خانه ها رفت و آمدی در آن ها انجام نمیشود و به عبارتی فروشگاه ها بسته هستند مورد استفاده قرار میگیرند.

این دزدگیر ها ورود سارق را اطلاع میدهد که رد انواع این دزدگیر ها از گزینه های مختلفی برای شناسایی سارق استفاده میشود.

دزدگیر اماکن چیست
دزدگیر اماکن چیست

انواع دزدگیر اماکن

در دزدگیر اماکن از تجهیزات مختلفی استفاده میشود که بر اساس نوع کاربری اماکن از بهترین و مناسب ترین گزینه استفاده میشود. این تجهزات در دزدگیر اماکن عبارتند از:

  • مگنت های درب و پنجره
  • سانترال مرکزی
  • سیگنال های مرکزی
  • سنسور تشخیص حرکت
  • سیستم تلفن با صاحب دزدگیر
  • سنسور لرزشی دزدگیر

قیمت دزدگیر اماکن

باتوجه به تکنولوژی به کار رفته در انواع دزدگیر اماکن قیمت دزدگیر اماکن متفاوت میباشد. به طور کل میتوان گفت حدود هزینه دزدگیر اماکن از 1/300/000 هزار تومان به بالا میباشد.

قیمت دزدگیر ها متفاوت میباشد و برند تولیدکننده آن ها و کیفیت آن ها عواملی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت دزدگیر اماکن تاثیر میگذارد.

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید به صورت کامل امنیت اماکن را تامین کنید این است که از کرکره برقی استفاده کنید و برای بالا بردن امنیت کرکره برقی ها نیز باید از دزدگیر کرکره برقی استفاده کنید.

اگر میخواهید امنیت محل مورد نظرتان را تا حد بالایی تامین کنید بهترین کار این است که همه جوانب را رعایت کرده و از بهترین تجهیزات استفاده کنید.

شما میتوانید برای خرید کرکره برقی و دزدگیر کرکره برقی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کرده و از قیمت انواع تجهیزات مطلع شوید.

سوالات متداول

تفاوت دزدگیر اماکن با دزدگیر فروشگاهی چیست؟

به طور کلی بر اساس نوع کاربرد دزدگیر اماکن و دزدگیر فروشگاهی تفاوت دارند. دزدگیر فروشگاهی برای جلوگیری از سرقت کالا زمانی که فروشگاه باز است استفاده میشود مانند تگ هایی که به لباس های فروشگاه نصب میشود ولی دزدگیر اماکن برای جلوگیری از ورود و خروج سارقین به اماکن در زمان بسته بودن فروشگاه استفاده میشود.

دزدگیر اماکن بهتره یا دزدگیر فروشگاهی؟

بر اساس کاربردتان باید مناسب ترین دزدگیر را انتخاب کنید. اگر میخواهید زمانی که کارکنان در فروشگاه حضور دارند از سرقت محصولات جلوگیری کنید دزدگیر فروشگاهی پیشنهاد میشود و اگر میخواهید در زمان بسته بودن فروشگاه از سرقت جلویگری کنید دزدگیر اماکن مورد استفاده قرار میگیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما