قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی|قیمت بلبرینگ کرکره برقی

اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی

در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست و در کرکره برقی چه کاربردی دارد و در بازار ایران با چه قیمتی به فروش میرسند. در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که در مقاله لوازم کرکره برقی شما را با انواع قطعاتی که در ساخت کرکره برقی مورد استفاده قرار میگیرند آشنا کردیم اکنون میدانید که یکی از قطعات مهم در ساخت کرکره برقی اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی میباشد.

اگر میخواهید باکیفیت ترین کرکره برقی و تجهزات و قطعات کرکره برقی را با قیمتی مناسب خریداری کنید و از گارانتی معتبر به همراه خدمات نصب و تعمیر بهره مند شوید حتما به صفحه زیر مراجعه کنید و مدل های متنوع کرکره برقی و قطعات کرکره برقی را به همراه قیمت مشاهده کنید.

اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست

اولین سوالی که برای کسب اطلاع درباره این قطعات باید پاسخ دهیم این است که اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

اندکیپ یا اندکپ کرکره برقی دارای دو سر میباشدکه یک سر آن به یاتاقان و سر دیگر آن به شفت چفت میشود و از قطعات جانبی کرکره برقی نیز محسوب میشود.

در واقع میتوان گفت اندکپ ها در یک سمت به موتور کرکره برقی متصل هستند و از سمت دیگر به شفت ها وصل شده اند و کاربرد بلبرینگ کرکره برقی در راحت جرکت کردن شفت ها میباشد. در واقع شفت ها توسط موتور به حرکت در میایند و تبغه های کرکره برقی برای آن که کرکره برقی باز شود در شفت چرخیده میشوند.

به این ترتیب اندکپ کرکره برقی باعث میشود شفت ها راحت تر چرخیده شوند. باتوجه به آن که تیغه های کرکره برقی به وسیله شفت جمع و باز میشوند میتوان گفت اندکپ جز اصلی کرکره برقی که تیغه های آن است را هندل میکند.

جنس اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی بسیار مقاوم بوده و در برابر ضد خوردگی میباشنداندکیپ پی وی سی به وسیله پیچ و یا با پرچ به میله متصل میشود و دارای دو بلبرینگ میباشد.

اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست
اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست

انواع اندکپ

همان طور که در ساختار اندکپ توضیح داده شد در واقع بلبرینگ ها تکیه گاه کرکره برقی به شمار میروند که بار موتور و شفت ها را به دوش میکشند. به طور کلی میتوان گفت اندکپ ها به دو دسته تقسیم میشوند :

  • اندکپ همراه یاتاقان

اندکپ های دارای یاتاقان از یک و چند پولک به همراه یک شفت فولادی درست شده اند که یک سر آن به در داخل یاتاقن کرکره برقی قرار میگیرد و سر دیگر آن که یک پولک میباشد به وسیله پیچ به دهانه لوله کرکره برقی وصل میشود. این مدل از انواع اندکپ در برابر شکستن مقاومت بالایی دارند.

  • اندکپ پی وی سی

در این اندکپ ها دو بلبرینگ وجود دارد که یکی از آن ها در محور اندکپ و در زیر پوشش پی وی سی قرار گرفته است. بلبرینگ دیگر در شفت در ستاره ای شفت به صورت ثابت قرار میگیرد. این ستاره ای در صفحه متصل به محور کرکره برقی به وسیله پیچ و یا پرچ نصب میشود .

این اندکپ ها برای نصب نیاز به پیچ و یا پرچ دارند و مزیت آن ها این است که میتوان در آن ها از خار استفاده کرد. لازم است این نکته را در این بخش ذکر کنیم که تمدکپ بلبرینگ کرکره برقی هیچ نیرویی برای باز و بسته کردن کرکره برقی ایجاد نمیکند و باعث باز و بسته شدن راحت تر کرکره برقی میشود.

قیمت بلبرینگ کرکره برقی

بلبرینگ کرکره برقی در برند ها و کیفیت های مختلفی در بازار موجود میباشد و بسته به نوعی که شما خریداری میکنید قیمت بلبرینگ کرکره برقی متفاوت است. ایران کرکره یکی از برترین تولید کننده های کرکره برقی و قطعات کرکره برقی در ایران میباشد که شما میتوانید با مناسب ترین قیمت کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

قیمت بلبرینگ کرکره برقی از حدود 70هزار تومان به بالا میباشد ولی بهتر است خرید خود را از مرکزی انجام دهید که اطمینان داشته باشید باکیفیت ترین جنس به شما ارائه میشود.

شما با خرید قطعات کرکره برقی از ایران کرکره میتوانید گارانتی معتبر دریافت کنید و از سایر خدمات پس از فروش مانند نصب کرکره برقی و تعمیر کرکره برقی با تخفیف استثنایی بهره مند شوید.

قیمت بلبرینگ کرکره برقی
قیمت بلبرینگ کرکره برقی

خرید اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی

دقت داشته باشید اگر قطعات کرکره برقی تان را از مرکز معتبر خریداری نکنید این قطعات خیلی زود خراب میشوند و میتوانند به سایر قطعات کرکره برقی شما نیز آسیب وارد کنند.

به این ترتیب شما باید هزینه بیشتری را برای تعیمر کرکره برقی متحمل شوید. به این ترتیب ما همیشه به مشتریان مان پیشنهاد میکنیم برای خرید قطعات کرکره برقی و حتی برای خرید کرکره برقی تحقیق زیادی کنند و بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنند و به فکر ارزان بودن کالا نباشند.

برای آن که مطمئن باشید هزینه ای که صرف خرید قطعات و خود کرکره برقی میکنید هدر نمیرود و جنس باکیفیت و اصل خریداری میکنید میتوانید فروشگاه ایران کرکره را جزو گزینه های خود برای خرید اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی قرار دهید.

ایران کرکره برترین تولید کننده و فروشنده قطعات کرکره برقی در ایران است که از بهترین متریال و مواد اولیه برای ساخت کرکره برقی استفاده میکند و شما میتوانید با خیالی آسوده قطعات کرکره برقی را از این نمایندگی فروش خریداری کنید.

شما میتوانید با خرید کرکره برقی و قطعات و تجهیزات کرکره برقی از ایران کرکره از خدمات تعمیر کرکره برقی با قیمت استثنایی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای خرید اندکپ کرکره برقی میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

سوالات متداول

اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی چیست؟

اندکپ و بلبرینگ کرکره برقی از قطعات کرکره برقی میباشد که از یک طرف به شفت کرکره برقی و از سمت دیگر به موتور کرکره برقی وصل میشود و حرکت تیغه های کرکره برقی را برای باز و بسته شدن در شفت تسهیل میکند.

قیمت بلبرینگ کرکره برقی چقدر است؟

باتوجه به کیفیت و جنس و نوع بلبرینگ قیمت آن متفاوت میباشد اما شما میتوانید بهترین کیفیت بلبرینگ کرکره برقی را با مناسب ترین قیمت از ایران کرکره خریداری کنید. قیمت بلبرینگ کرکره برقی از 70 هزار تومان به بالا میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای خرید قطعات کرکره برقی دریافت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما