قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
درزگیر کرکره برقی | درزگیر مویی کرکره برقی خرید + قیمت

درزگیر کرکره برقی

از دیگر قطعات کرکره برقی همان طور که در مقاله لوازم کرکره برقی بررسی کردیم درزگیر کرکره برقی میباشد. درزگیر مویی کرکره برقی داخل ریل ها قرار میگیرد و باعث میشود کرکره بقی در حین بالا و پایین رفتن صدای ناهنجار ایجاد نکند.

اگر میخواهید با سایر تجهیزات کرکره برقی آشنا شوید حتما مقاله لوازم کرکره برقی را مطالعه کنید.

در این مقاله میخواهیم به شما توضیح دهیم درزگیر کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد و اگر قصد خرید درزگیر کرکره برقی داشتید به چه نکاتی توجه کنید. اگر میخواهید بهترین و باکیفیت ترین کرکره برقی و همچنین تجهیزات کرکره برقی مانند درزگیر را خریداری کنید میتوانید خریدتان را با خیالی آسوده از بزرگترین تولید کننده کرکره برقی در ایران انجام دهید.

درزگیر کرکره برقی چیست

وقتی صحبت از درزگیر برای کرکره بقی میشود اولین سوالی که ذهن را درگیر میکند این است که درزگیر کرکره برقی چیست و چه ویژگی دارد.

در واقع این درزگیر یک نوار مویی میباشد که از اجزای درب کرکره برقی به شمار میرود. همان طور که میدانید درب های کرکره برقی امروزه جایگاه ویژه ای در بین مردم برای خود ایجاد کرده اند و توانسته اند سطح امنیت را بهبود بخشند.

کاربرد درزگیر کرکره برقی برای جلوگیری از ایجاد سر و صدای ناهنجار هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی میباشد.

درزگیر در داخل ریل کرکره برقی قرار میگیرد (اگر نمیدانید ریل کرکره برقی چیست حتما به صفحه ریل کرکره برقی مراجعه کنید.) و ساختار آن به صورت لاستیکی میباشد که روی آن پرز های مویی قرار گرفته است.

تیغه کرکره برقی روی ریل ها حرکت میکند و این درزگیر مانع از این میشود که تیغه ها مستقیما روی ریل در حرکت باشند و از ایجاد سایش و اصطکاک بین ریل و تیغه ها جلوگیری میکند.

لازم به ذکر است که درزگیر کرکره برقی در ابعاد و سایز های مختلفی تولد میشود که بر اساس سایز ریل و تیغه های کرکره برقی باید مناسب ترین درزگیر خریداری و نصب شود.

سایز درزگیر کرکره برقی از 500 الی 1500 میباشد که بر اساس ضخامت تیغه ها باید سایز مناسب مورد استفاده قرار گیرد. دقت داشته باشید در زمان خرید درزگیر کرکره برقی به تراکم نوار مویی دقت داشته باشید تا تراکم آن به قدری زیاد نباشد که عملکرد نوار ها را مختل کند.

درزگیر کرکره برقی چیست
درزگیر کرکره برقی چیست

ویژگی نوار مویی کرکره برقی

  • درزگیر کرکره برقی باید با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد و تراکم آن به حدی باشد که باعث بر هم خودرن عملکرد نوار ها نشود.
  • در صورتی که از درزگیر مناسب با ابعاد صحیح برای کرکره برقی استفاده شود میتوان در مصرف انرژی و هدر رفت انرژی نیز صرفه جویی کرد به این ترتیب در هزینه ها نیز صرفه جویی میشود.
  • در صورتی که نوار مویی استفاده شود مقاومت بالایی در برابر گذر زمان و فرسودگی خواهد داشت و میتوان آن را برای مدت طولانی استفاده کرد.
  • این نوار ها مانع از ایجاد اصطکاک و سایش میشوند و از ایجاد صدای ناهنجار جلوگیری میکنند.
  • به طور کلی میتوان فت از نوار های مویی در پنجره ها و کرکره برقی ها و درب های اتوماتیک به عنوان درزگیر استفاده میشود و کاربرد های زیادی دارد.

قیمت درزگیر کرکره برقی

درزگیر کرکره برقی در برند ها و کیفیت های مختلفی در بازار موجود میباشد که بر اساس کیفیت آن قیمت های مختلفی دارند. اگر میخواهید باکیفیت ترین و ارزان قیمت ترین درزگیر کرکره برقی را خریداری کنید میتوانید خرید تان را از بهترین و معتبر ترین نمایندگی فروش کرکره برقی یعنی فروشگاه ایران کرکره انجام دهید.

ایران کرکره باکیفیت ترین دزرگیر های کرکره برقی را با قیمتی ارزان تولید میکند و شما میتوانید با گارانتی معتبر این درزگیر های را از ایران کرکره خریداری کنید.

برای دریافت اطلاعات لازم درباره قیمت درزگیر کرکره برقی میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید برای دریافت خدمات نصب کرکره برقی و سایر خدمات تعمیرات کرکره برقی از متخصصی ما در ایران کرکره کمک بگیرید.

قیمت درزگیر کرکره برقی
قیمت درزگیر کرکره برقی

خرید درزگیر کرکره برقی

برای خرید درزگیر کرکره برقی دقت داشته باشید که نمایندگی را برای خرید انتخاب کنید که اعتبار بالایی در این زمینه داشته باشد و شما بتوانید با خیالی آسوده از اصالت و کیفیت بالای کالا آن را خریداری کنید.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید درزگیر کرکره برقی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

2 دیدگاه

  1. فراهانی گفت:

    سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    فقط من متوجه نشدم که 500 تا 1500 چی؟ یعنی چه واحدی داره؟ تعداد پرز هست یا طول نوار مویی؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما