قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
ریل کرکره برقی چیست| انواع ریل کرکره برقی|خرید و قیمت ریل کرکره برقی

ریل کرکره برقی

ریل کرکره برقی یکی از تجیهزات مهم کرکره برقی است که در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره این قطعه از کرکره برقی به شما ارائه دهیم.

همان طور که در مقاله لوازم کرکره برقی توضیح دادیم هر کرکره برقی از اجزا مختلفی ساخته شده است که یکی از این قطعات ریل کرکره برقی میباشد. اگر نمیدانید ریل کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد و حدود قیمت ریل کرکره برقی چقدر است حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اگر میخواهید کرکره برقی باکیفیت و تجهیزات کرکره برقی اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر خریداری کنید میتوانید با مراجعه به صفحه زیر انواع مدل های کرکره برقی و تجهیزات آن را به همراه قیمت مشاهده کنید. همچنین میتوانید با تماس با همکاران ما برای خرید قطعات و تجهیزات کرکره برقی مشاوره رایگان دریافت کنید.

ریل کرکره برقی چیست

وقتی صحبت از اجزای کرکره برقی میشود ریل کرکره برقی به عنوان یکی از اجزای مهم کرکره برقی معرفی میشود.

کرکره برقی علاوه بر تیغه ها دارای دو ریل در سمت چپ و راست میباشد که رول های تیغه کرکره برقی داخل این ریل ها جاساز میشوند و از طریق آن ها بالا و پایین میروند.

بالا و پایین رفتن کرکره برقی در این ریل ها به این صورت است که در کنار لبه های کرکره برقی پلاستیک و اجزای نرم قرار گرفته شده است و کرکره برقی در حین بالا و پایین رفتن صدای ناهنجار ایجاد نمیکند.

جنس ریل کرکره برقی آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ میباشد و به همین دلیل افراد میتوانند رنگ ریل کرکره برقی شان را با نمای ساختمان هماهنگ کنند و ظاهر زیبایی به ساختمان دهند.

این ریل ها به تیغه های کرکره برقی امکان بالا و پایین رفتن را میدهند و باز و بسته شدن کرکره برقی را باعث میشوند.

اگر نمیدانید تیغه کرکره برقی چیست و بهترین تیغه کرکره برقی برای کاربرد های مختلف چیست حتما به صفحه تیغه کرکره برقی مراجعه کنید.

امروزه کرکره برقی ها پیشرفت چشمگیری داشته اند و در انواع عمودی و افقی در بازار موجود میباشند و به این ترتیب ریل های کرکره برقی نیز در انواع افقی و عمودی در بازار موجودند و بر اساس نوع کاربرتان میتوانید مناسب ترین ریل را خریداری کنید.

به طور کلی در پاسخ به سوال کاربرد ریل کرکره برقی چیست باید گفت این قطعات حرکت ایمن تیغه های کرکره برقی را سبب میشوند و در راست و چپ کرکره برقی در دهنه چهارچوب نصب میشود.

معمولا از جنس ریل آهنی کرکره برقی استفاده میشود ولی انواع آلومینیومی نیز در بازار موجود میباشد. این ریل ها در ابعاد و سایز های مختلفی تولید میشوند که معمولا در هنگام نصب بر اساس سایز درب ابعا دقیق آن تعیین میشود.

اگر شما از یک نمایندگی معتبر کرکره برقی خود را خریداری کرده باشید میتوانید از خدمات نصب تخصصی کرکره برقی نیز بهره مند شوید و ریل کرکره برقی باکیفیت با ابعاد دقیق را تحویل بگیرید.

همچنین شما میتوانید علاوه بر خرید کرکره برقی از ایران کرکره از خدمات تخصصی نصب کرکره برقی همکاران ما نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

ریل کرکره برقی چیست
ریل کرکره برقی چیست

انواع ریل کرکره برقی

ریل های کرکره برقی در انواع مختلف در بازار موجود میباشند که تفاوت آن ها در ابعاد و ارتفاع و اندازه شان میباشد. انواع ریل کرکره برقی عبارتند از:

  • ریل آهنی کرکره برقی
  • ریل آلومینیومی کرکره برقی

استفاده از هر نوع ریل کرکره برقی به کاربرد شما بستگی دارد. در ریل های آلومینیومی مقطع در داخل ریل قرار داده میشود و به همیندلیل این ریل جمع و جور تر است.

تفاوت ریل آهنی کرکره برقی و ریل آلومینیومی رد مقاومت ان ها نسبت به رطوبت و زنگ زدگی میباشد. مقاومت ریل آهنی نسبت به ضربه بیشتر است به همین دلیل برای جلوگیری از سرقت بیشتر از این ریل ها در ایران استفاده میشود.

در مقابل ریل آلومینیومی کرکره برقی نیز مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد و به همین دلیل در مناطق شرجی و مرطوب از این ریل استفاده میشود.

وزن آلومینیوم نیز کمتر از آهن است اما در مقابل همان طور که گفته شد مقاومت کمتری دارد. شما باید بر اساس محیطی که قصد نصب کرکره برقی را دراید و کاربردتان مناسب ترین ریل را انتخاب کنید.

انواع ریل کرکره برقی
انواع ریل کرکره برقی

قیمت ریل کرکره برقی

ریل های کرکره برقی به صورت سفارشی تولید میشوند و شما باید بر اساس جنس کرکره برقی تان و کاربرد و محیط نصب کرکره برقی باید ریل مناسب را سفارش دهید.

قیمت ریل کرکره برقی به عواملی مانند جنس آن، سایز و ابعاد تولید شده و برند آن بستگی دارد. اگر میخواهید هزینه خرید ریل کرکره برقی کمتر شود بهتر است به یک تولید کننده قطعات کرکره برقی ساخت آن را سفارش دهید.

ایران کرکره یکی از بزرگترین نمایندگی های تولید کننده و عرضه کننده کرکره برقی باکیفیت در ایران است که شما میتوانید خرید ریل کرکره برقی تان را از این مرکز انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت ریل کرکره برقی میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت ریل کرکره برقی
قیمت ریل کرکره برقی

قیمت ریل گالوانیزه کرکره برقی

ریل گالوانیزه کرکره برقی یکی از ریل هایی است که رد سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و خوشبختانه ایران کرکره برای آن که شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید آن را با قیمت مناسب در دسترس همه قرار داده است.

قیمت ریل گالوانیزه کرکره برقی بر اساس متراژ و ابعاد و کیفیت جنس آن متفاوت میباشد و به طور حدود میتوان گفت قیمت ریل گالوانیزه کرکره برقی از 1/000﷼ تا 1/000/000﷼ میباشد. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت ریل گالوانیزه کرکره برقی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگرید.

نگهداری از ریل کرکره برقی

برای آن که کرکره برقی شما برای مدت زمان یبشتری عمر مفید داشته باشد و شما بتوانید از قابلیت اهی آن نهایت بهره را ببرید و مدام به فکر خرابی آن نباشید باید برای نگهداری از ریل کرکره برقی نیز نکاتی را در نظر داشته باشید.

دقت داشته باشید که ریل کرکره برقی را با آب و صابون شستشو دهید و موتور آن را هر سال سرویس کنید و مطئن شوید که ایرادی ندارد و بعدا در کارکرد ریل نیز تاثیر نمیگذارد.

بهتر است نظافت از ریل کرکره برقی را به افراد متخصص اگذار کنید تا بدون نگرانی کرکره برقی شما تمیز شود و به راحتی کار کند و برای مدت ها خراب نشود.

دقت داشته باشید که مانعی در مسیر ریل کرکره برقی قرار نگیرد تا منجر به خرابی تیغه ها و باز و بسته نشدن کرکره برقی نیشود. البته اگر کرکره برقی شما به راحتی بالا و پایین نمیشود و یا مشکلی دارد میتوانید با مطالعه مقاله بهم خوردن تنظیم کرکره برقی به راحتی خودتان ایراد را برطرف کنید.

نکات خرید ریل کرکره برقی

اگر میخواهید ریل کرکره برقی با کیفیت خریداری کنید اولین پیشنهاد ما به شما این است که بهترین نمایندگی فروش قطعات کرکره برقی را پیدا کنید و با خیالی آسوده بهترین ریل را خریداری کنید.

باید دقت داشته باشید که ابعاد ریل کرکره برقی متناسب با ابعاد کرکره برقی باشد و این ابعاد به درستی اندازه گیری شده باشند. دقت داشته باشید برای خرید ریل کرکره برقی نمایندیگ فروشی را انتخاب کنید که به شما گارانتی معتب رو خدمات پس از فروش نصب و تعمیر را نیز ارائه دهد.

شما میتوانید برای خرید انواع کرکره برقی و قطعات کرکره برقی ایران کرکره را انتخاب کنید و تا مدت ها با خیال آسوده از خدمات پس از فروش و تعمیر کرکره برقی و گارانتی معتبر بهره مند شوید.

سوالات متداول

ریل کرکره برقی چیست؟

یکی از قطعات کرکره برقی ریل کرکره برقی میباشد که حرکت تیغه های کرکره برقی را فراهم میکند. جنس ریل کرکره برقی آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ میباشد و به همین دلیل افراد میتوانند رنگ ریل کرکره برقی شان را با نمای ساختمان هماهنگ کنند و ظاهر زیبایی به ساختمان دهند.

قیمت ریل کرکره برقی چقدر است؟

در ایران کرکره شما میتوانید با کمترین قیمت کرکره برقی تان را خریداری کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کرکره برقی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما