قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
بهترین خدمات پس از فروش كركره برقی در تهران

بهترین خدمات پس از فروش كركره برقی در تهران

یكی از مهم ترین نكات بعد از نصب كركره برقی خدمات پس از فروش كركره برقی است که شركت نصب كننده به مشتری ارائه می دهد. باید بدانید که این خدمات خارج از خدمات ساخت و نصب کرکره برقی است.

خدمات پس از فروش كركره برقی

از آنجایی كه كركره برقی همیشه و در تمام ساعت مورد استفاده قرار می گیرد و دارای عملکرد مكانیكی و الكتریكی است، خواسته یا ناخواسته، دیر یا زود دچار مشكل خواهد شد. البته منظور مشکلی که حاصل از بی کیفیت بودن باشد نیست. منظور مشکلاتی است که بر اثر استهلاک و مصرف بوجود خاهد آمد و امری طبیعی است. مثلا احتمال دارد برق سیستم بر اثر سهل انگاری قطع شده باشد، یا شاید چیزی زیر كركره بماند و كركره از ریل خارج بشود. یا شاید در زمانی كه كركره برقی قفل شده است ریموت زده بشود و كركره زیر فشار به مشكل بخورد یا شاید با ماشین به كركره بزنند و تیغه ها یا ریل ها دچار مشكل بشوند. و بسیاری احتمالات دیگر حالا زمان آن است كه با یك شركت معتبر نصاب کرکره برقی تماس بگیرید.

شرکت ایران کرکره در اولین فرصت نیروی تعمیركار خود را به مكان شما اعزام کرده، و سریعا مشكلات بوجود آمده را برطرف خواهد کرد.  ایران كركره بهترین شركتی است كه شما روی خدمات آن بطور ١٠٠٪  میتوانید حساب كنید. ما تمام فعالیت خود را گارانتی خواهیم کرد.

خدمات کرکره اتوماتیک صنعتی

کارخانه دارن و شرکت هایی که بطور 24 ساعته در حال فعالیت هستند به هیچ وجه نگران مشکلات کرکره برقی صنعتی خود نباشند. كركره هایی كه در كارخانه ها نصب میشوند و احتمال دارد در شیفت شب خراب بشوند و یا كركره های پاركینگ مجتمع های مسكونی نصب میشوند نیازمند خدمات ٢٤ ساعته هستند.

در هر موقع از شبانه روز ما در خدمت شما هستیم. قطعا از سرعت و کیفیت کار ما شگفت زده خواهید شد. کرکره برقی تخصص ما است.

شما میتوانید نصب كركره برقی خود را به شركت ایران كركره بسپارید و از خدمات ٢٤ ساعته ی این شركت بهره مند بشوید. برای اطلاع از قیمت انواع کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

٠٢١٥٥٤٤٩٠٦٤

٠٩١٢٨٨٩٩٠١٤

٠٩١٢٨٨٩٩٠١٥

٠٩١٢٥١٩٠٦٢٩

ما انواع کرکره اتوماتیک را پشتیانی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید صفحه پروژه های ایران کرکره را مشاهده کنید.

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی گالوانیز

کرکره برقی شیشه ای

کرکره برقی تمام اتوماتیک

با اطمینان کامل با ما تماس بگیرید. ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش كركره برقی در تهران.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما