قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
ساخت کرکره برقی در تهران,ساخت کرکره برقی,کرکره برقی غرب تهران

ساخت کرکره برقی در تهران

واقعا ضرورت ساخت کرکره برقی چیست؟ حفظ امنیت محیط کار و خانه امروزه تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های اغلب شهرنشینان شده است. با توجه به این دغدغه و شدت این مهم برای افراد مختلف، تولید کنندگان دست به ساخت محصولات متفاوتی زده اند که بتوانند تا حدودی آرامش خاطر مشتریان را فراهم نمایند. کرکره برقی یکی از محصولاتی است که در کنار زیبایی و کارآمد بودن توانسته است امنیت کسب و کار  بسیاری از اصناف، فروشگاه های، مغازه ها و خانه ها را  حفظ نماید. اگر هنگام قدم زدن در سطح شهر کمی با دقت نگاه کنید، خواهید دید کمتر فروشگاه و مغازه ای وجود دارد که از کرکره برقی استفاده نکرده باشد.

 ویژگی های یک کرکره برقی خوب

قبل تر ذکر شد که علت ساخت کرکره برقی ایجاد امنیت برای محیط کسب و کار یا منزل است. بنابراین باید در نظر داشت که این نیاز باید به نحو صحیح و حرفه ای طراحی و ساخته شود تا بتواند علاوه بر آن وظیفه اصلی (حفظ امنیت) کارایی، دوام، زیبایی و… را داشته باشد.

ساخت-کرکره-برقی-در-تهران,ساخت کرکره برقی,ساخت کرکره برقی کوچک,ساخت کرکره برقی

کرکره برقی می تواند معرف کار شما باشد

معمولا مغازه ها و فروشگاه  زمانی که فعال نیستند کرکره های خود را پایین کشیده  و دیگر چیزی از فعالیت و کسب و کار آنها مشخص نیست. شاید تابلو یکی از گزینه هایی باشد که در هنگام تعطیلی مغازه یا فروشگاه بتواند حوزه فعالیت آن را مشخص کند. اما یک تابلو معمولا برای دیده شدن نیاز دارد تا فرد سر خود را بالا بگیرد. حال اگر بر روی کرکره برقی، کار شما معرفی شده  و شماره تماس های شما نوشته شود چه اتفاقی می افتد؟ قطعا به مراتب بهتر از این است که عابران پیاده یک کرکره سفید رنگ را ببینند. ما در هنگام ساخت و نصب کرکره برقی قادریم تا تمام مشخصات کسب و کار شما را روی کرکره برقی چاپ و نصب نماییم.

 تنوع رنگ کرکره برقی به دیزاین محیط شما کمک می کند

 شرکت ایران کرکره با تولید تیغه های کرکره برقی در انواع مختلف و رنگ های متفاوت بهترین انتخاب برای ساخت کرکره برقی خواهد بود. استفاده از تیغه های رنگی در ساخت کرکره برقی  علاوه بر اینکه به شما این امکان را می دهد که کرکره برقی متناسب با رنگ محیط خود انتخاب کنید می تواند باعث جلب توجه بیشتر مشتریان شود.

در انتخاب رنگ تیغه کرکره برقی حتما می بایست از روانشناسی رنگها بهره برد تا اثر گذاری کار تا آنجا که امکان دارد بیشتر شود. مثلا اگر فعالیت واحد صنفی شما در زمینه فروش گل و گیاه است خوب از تیغه کرکره برقی سبز رنگ استفاده  کنید. اگر شما در صنف آکواریوم و فعالیت های مشابه فعالیت می کنید  بنظر استفاده از تیغه های آبی رنگ می تواند  با کار شما مرتبط باشد و دید بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. در ساخت کرکره برقی طلا فروشی ها و جواهر سازها از تیغه های کرکره برقی زرد و نارنجی رنگ بیشتر استفاده می شود.

ساخت کرکره برقی در تهران,ساخت کرکره برقی,کرکره-برقی-شفاف, ساخت درب کرکره برقی,تیغه کرکره برقی شفاف,تیغه کرکره برقی پلی کربنات, تيغه كركره برقی شيشه ای

در ساخت کرکره برقی می توانید از طراحی خاص استفاده کنید

 یکی از مزیت های استفاده از کرکره برقی وجود تنوع بالای تیغه های این محصول در بازار است. تیغه هایی که علاو بر حفظ امنیت به زیبایی و تبلیغ کسب و کار شما کمک شایانی خواهند کرد.

تیغه کرکره برقی شیشه ای

تیغه کرکره برقی شفاف یا شیشه ای یکی از تیغه های کرکره برقی است که علاوه بر دارا بودن امنیت مناسب می تواند به مشتریان این امکان را بدهد که هنگام بسته بودن مغازه یا فروشگاه بتوانند از محصولات و محیط داخل فروشگاه دیدن کنند. این تیغه های شفاف باعث می شود داخل مغازه در تمامی ساعات شبانه روز مشخص باشد. تیغه کرکره برقی پلی کربنات یا شیشه ای بیشتر برای صرافی ها و بانک ها مناسب است.

تیغه کرکره برقی رول گیتر

تیغه های رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر جدول قرار دارند. طراحی مدرن شهری و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان شرکت ایران کرکره که یکی از سازندگان درب های اتوماتیک است را بر آن داشت تا با چالش ساختن کرکره های زیبا و ظریف، در عین حال با ضریب امنیت بالا رو به رو شوند. ضریب امنیت بالای تیغه کرکره برقی رول گیتر به دلیل وجود شبکه مفتولی در ساختار  کرکره است که  از جنس آهن سخت و آبکاری شده می باشد.

البته بسیاری تیغه های دیگر نیز در بازار موجود است که در این مقاله مجال معرفی آنها وجود ندارد. البته شما برای مطالعه بیشتر می توانید به قسمت مقالات آموزشی سر بزنید.

برای ساخت کرکره برقی گارانتی و خدمات پس از فروش را نادیده نگیرید

شرکت ایران کرکره به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ساخت و نصب کرکره برقی مفتخر است که تمام محصولات خود را به مدت 24 ماه پس از نصب گارانتی می کند. ما علاوه بر ساخت و نصب کرکره برقی تمام خدمات فروش و تعمیر قطعات کرکره برقی را نیز انجام خواهیم داد. با ما تماس بگیرید.

قیمت ساخت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی های ساخته شده توسط ایران کرکره بسیار پایین تر از سایر شرکت های موجود در بازار کرکره برقی تهران است. قیمت پایین کرکره برقی هیا تولید ایران کرکره به علت کیفیت پایین محصول و یا مواد اولیه نا مرغوب نیست. علت قیمت پایین کرکره برقی های ما این است که شرکت ایران کرکره خود، وارد کننده و تولید کننده انواع تیغه های کرکره برقی در ایران است. بالا بودن کیفیت کرکره برقی ها ما در کنار پایین بودن قیمت کرکره برقی به علت تعداد پروژه های مراجعه کننده به ما است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما