قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
تنظیم تایمر کرکره برقی دیپ سویچ

طریق تنظیم تایمر بسته شدن اتوماتیک کرکره برقی

طریق تنظیم تایمر بسته شدن اتوماتیک کرکره برقی. در این آموزش قصد داریم تا آموزشات لازم جهت تنظیم تایمر کرکره برقی اتوماتیک برای بسته شده آن را ارائه دهیم.

قبل از هرچیزی به این نکته توجه لازم رو داشته باشید که این تنظیم تایمر کرکره برقی بیشتر برای پارکنیگ های فعال استفاده می شه و استفاده از اون برای مغازه و یا فروشگاه به شما توصیه نمیشه ام اگر میخواهید برای فروشگاه و یا مغازه خود این کار رو انجام بدید بهتره با توجهات لازم صورت بگیره.

تنظیم تایمر کرکره برقی معمولا به دو صورت انجام میشه.

در اولین روش ابتدا شما می بایست با توجه به مدار فرمان کرکره برقی خود دکمه تایم (TIME) آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا چراغ آن چشمک بزند.

تنظیم تایمر کرکره برقی - ایران کرکره نصب و ساخت و تعمیر کرکره برقی
دکمه time اولین دکمه از سمت چپ و پایین می باشد

پس از آن دکمه (D) کرکره برقی می زنیم. پس از زدن دکمه D تایمر بسته شدن کرکره برقی شروع به ثبت شدن می کند و شما باید پس از سپری شدن زمان دلخواه برای بسته شدن کرکره برقی دوباره کلید D ریموت کرکره برقی را فشار دهید.

دقت کنید که زمان بین اولین فشار دادن کلید D و دومین بار فشار دادن آن به عنوان تایمر بسته شدن کرکره برقی حساب می شود.

تنظیم تایمر کرکره برقی

تنظیم تایمر کرکره برقی به روش دیب سویچ

بر روی مدار فرمان سه عدد دیپ سویچ وجود دارد که از آن ها می توان برای فعال و غیر فعال کردن تایمر اتوماتیک و چپ گرد و راست گرد موتور کرکره برقی و همچنین برقراری ارتباط بین کرکره برقی و ریموت استفاده می شود.

برای فعال کردن تایمر کرکره برقی شما می بایست کلید dip switch اتو کلوز یا auto close را بر روی وضعیت فعال on قرار دهید تا در زمان دلخواه کرکره برقی به پایین بیاید همچنین برای غیر فعال کردن این برنامه می توانید آن رو روی حالت off قرار دهید.

همانطور که گفته شد استفاده از برنامه تایمر بسته شدن کرکره برقی بیشتر برای کرکره های پارکینگی به کار می رود. شما می توانید برای آگاهی از جزئیات بیشتر در رابطه با کرکره برقی پارکینگ مقاله زیر را مطالعه کنید.

کرکر برقی برای پارکنیگ

کرکره برقی

سوالات متداول

برای تنظیم تایمر کرکره برقی چیکار کنیم

دو روش برای تنظیم تایمر کرکره برقی وجود دارد که شما میتوانید در روش اول باید دکمه time در مدار فرمان را برای چند ثانیه نگه دارید تا به صورت چشمک زن درآید.بعد دکمه D را بزنید و زمان دلخواه برای بسته شدن کرکره برقی صبر کنید و مجدد دکمه D را فشار دهید تا زمان دلخواه ثبت شود. برای روش دوم مقاله را مطالعه کنید

چرا تایمر کرکره برقی خراب شده و نا خودآگاه باز و بسته میشود

این مشکل میتواند به دلیل نقص فنی در قطعات داخلی کرکره برقی باشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله باز شدن خود به خود کرکره برقی را مطالعه کنید.

تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ

برای تنظیم زمان بسته شن درب پارکینگ نیز باید مانند روشی که در سوال اول پاسخ دادیم عمل کنید. یعنی دکمه time مدار فرمان درب پارکینگ را فشار دهید و سپس دکمه D را فشار داده و تا زمان دلخواهتان صبر کرده و مجدد همین دکمه را فشار دهید.

1 دیدگاه

  1. abbas گفت:

    سلام خسته نباشید

    لطفا نحوه تایم دادن رسیور ساید بارزنته 300 اگر راهنماییم کنید ممنون میشم .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما