قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
عیب یابی درب اتوماتیک | اقدامات بعد از سرقت ریموت درب اتوماتیک

عیب یابی درب اتوماتیک

در مقاله عیب یابی درب اتوماتیک به تمامی مشکلاتی که باعث باز نشدن درب اتوماتیک پارکینگ شما می پردازیم. با ما باشید تا جواب این سوال را پیدا کنید و در صورت مشکل می توانید با ما تماس بگیرید.

درب های اتوماتیک امروزه در ساختمان های مسکونی و اداری بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد ، این درب ها به دلیل ویژگی هایی که دارند بسیار زیاد مورد توجه ساختمان سازها قرار می گیرد. در مقاله عیب یابی درب اتوماتیک با ما باشید تا به این مسائل بپردازیم.

از جمله ویژگی های مهم این درب ها امنیت بالا آن ها است که می توان یکی از مهم ترین روش های مقابله با دزدی ها باشد.

اما این درب ها در برخی از مواقع به مشکلاتی هم نیز بر می خورند که در این مقاله به شما کمک می کنیم که درباره عیب یابی درب اتوماتیک اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید به صورت کامل مشکل خود را شناسایی کنید.

عیب یابی درب اتوماتیک پارکینگی

هنگامی که برق ساختمان شما قطع می شود درب اتوماتیک پارکینگ شما هم کار نمی کند و این به این دلیل است که درب شما با برق کار می کند و بالا و پایین می رود.

شما می توانید برای باز کردن درب پارکنیگ خود در حین قطعی برق به راحتی جک مربوط به پارکینگ را دستکاری کنید تا بتوانید درب خود را باز کنید.

البته توجه داشته باشید که برای رها کردن این جک شما نیاز به آچار خاص دارید ، با ما باشید تا با نحوه خلاص کردن جک های پارکینگ با شما همراه باشید.

عیب یابی درب اتوماتیک پارکینگی

مراحل خلاص کردن جک درب پارکینگی به این صورت است :

شما ابتدا باید درپوس پلاستیکی قفل را بردارید و از آچار خود استفاده کنید و آن را نیم دور در خلاف جهت ساعت بچرخانید ، وقتی این کار را انجام می دهید جک شما خلاص می شود و شما می توانید درب پارکینگ خود را به صورت دستی بالا و یا پایین کنید.

توجه داشته باشید که به دلیل قعطی برقی هنگامی که درب را به صورت دستی باز و یا بسته می کنید باید برای برگردانندن آن به حالت اول نیز اقداماتی را انجام دهید.

برای بسته شدن چفت شما نیاز به کار خاصی ندارید و می توانید از آچار مخصو استفاده کنید و درب را به حالت اول برگردانید.

برای اینکه آچار را برداشته و چفت را به جهت عقربه های ساعت بچرخوانید و چفت را به صورتی که کاملا گیر کند بچرخوانید. توجه داشته باشید که در این مرحله به صورت کامل اطمینان حاصل کنید که چفت به خوبی گیر کند.

دربرخی از مواقع شما احساس می کنید که چفت به خوبی گیر کرده است ولی این در صورتی است که با کمترین فشار امکان دارد که باز شود ، بدین منظور آن را چند بار امتحان کنید تا از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

ريست كردن درب اتوماتيك

یکی دیگر از مشکلات رایج این درب های پارکینگی این است که بعد از استفاده از ریموت برای باز کردن درب ، دیگر امکان بستن در وجود ندارد.

با ما باشید تا برای این مشکل راه حلی را ارائه دهیم تا هنگامی که به این مشکل برخوردید به راحتی و در کمترین زمان بتوانید آن را حل کنید.

هنگامی که این مشکل پیش می آید چندین دلیل در ذهن شما شکل می گیرد ، برای مثال شما تصور می کنید که باتری ریموت شما کند شده است و یا حتی شارژ باتری آن خالی شده است.

به این منظور می توانید باتری های آن را عوض کنید تا از این لحاظ مشکلی نداشته باشید.اما اگر باتری شما مشکلی نداشته باشد دلیل دیگری دارد که به آن می پردازیم.

امکان دارد که مشکلی در سیم کشی ریموت شما وجود داشته باشد ، این مشکل بزرگ تر از مسائل گفته شده است و شما نمی توانید به راحتی آن را حل کنید.

اگر فکر می کنید که نمی توانید از پس این مشکل بر بیایید بهتر است که با مشاوران ما تماس بگیرید و دو روش را برای حل مشکل خود پیدا کنید.

روش اول این است که می توانید با ما تماس بگیرید و ماموری را استخدام کنید تا به محل مورد نظر شما آمده و مشکل شما را حل کند.

در غیر این صورت می توانید با تماس با ما ، یک سری از مراحی که برای حل این مشکل به کار می رود را امتحان کنید ، در صورتی که مشکل شما حل نشد می توانید نسبت به استخدام فردی برای این کار اقدام کنید.

عیب یابی ریموت درب اتوماتیک پارکینگی

عیب یابی ریموت درب اتوماتیک پارکینگی

در این مرحله به این موضوع می پردازیم که بعد از کار نکردن ریموت شما باید چه اقداماتی را انجام دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید آیا فقط ریموت شما خراب شده است یا ریموت سایر همسایه های شما هم به مشکل برخورده است.

اگر تنها ریموت شما خراب شده باشد دلیلش این است که ریموت شما با کمبود باتری مواجه شده است و یا حتی سیم کشی های داخل ریموت شما به مشکل خورده است که معمولا این اتفاق کم رخ می دهد ، البته اگر ریموت شما ضربه ای را خورده باشد می تواند دلیل این موضوع باشد.

اگر با بررسی ریموت های همسایه متوجه شدید که این مشکل برای همه پیش آمده است متوجه می شوید که مشکل از ریموت شما نیست و مشکل از خود درب اتوماتیک پارکینگ شماست.

برای حل مشکل اول باید اول دقت کنید که ریموت شما در هنگامی که دکمه باز و بسته کردن را می فشارید چه عکس العملی از خود نشون می دهد ، آیا رنگ آن تغییر می کند ؟ یا اصلا هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

در هرصورت شما نمی توانید نسبت به تغییر آن اقدام کنید مگر این که تخصص لازم را داشته باشید ، بهترین گزینه این است که شما می توانید با ما تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر درب پارکینگ منزل شما اقدام کنیم.

اقدامات بعد از سرقت ریموت درب اتوماتیک

توجه داشته باشید سرقت ریموت درب شما می تواند عواقب بسیار زیادی داشته باشد ، به همین منظور بهتر است که اقدامات زیر را انجام دهید تا به مشکل نخورید.

بعد از سرقت ریموت شما باید سریعا نسبت به غیرفعال کردن درب پارکینگ خود اقدام کنید زیرا سارقان به راحتی می توانند از مهم ترین سد خانه شما رد شوند.

بدین منظور می توانید از طریق جعبه تنظیماتی که در درب شما وجود دارد نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام کنید.

توجه داشته باشید که این کار هرچه سریعا انجام شود به نفع شما و همسایه های شما است. همچنین می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید تا به راحتی از این فرایند خبردار شوید.

اقدامات بعد از سرقت ریموت درب اتوماتیک

علت باز نشدن درب پارکینگ با ریموت

در برخی از موارد درب پارکینگ شما باز نمی شود و به ظاهر هیچ مشکلی هم برای ریموت و یا درب شما پیش نیامده است.

در ابتدای مقاله به چفت کردن درب پارکینگ شما اشاره کردیم ، شما می توانید چفت را باز و بسته کنید ، درصورتی که چفت شما بسته باشد هر چقدر هم که با ریموت تلاش کنید درب شما باز نمی شود.

توجخه داشته باشید که اگر درب شما با ریمووت باز نشد بهتر است که قبل از هر اقدامی به باز و یا بسته بودن چفت دفت نمایید.

امیدواریم که از مقاله عیب یابی درب اتوماتیک لذت برده باشید و بتوانید به راحتی مشکل خود را حل کنید ، در صورتی که در هر یک از مراحل زیر به مشکل برخوردید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشکل خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما