قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
نمایندگی درب برقی | نمایندگی درب اتوماتیک | انواع درب برقی در تهران

نمایندگی درب برقی | نمایندگی درب اتوماتیک

امروزه در همه خانه ها و اداره ها از درب اتوماتیک استفاده می شود. علت استفاده از درب های برقی این است که دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست و شما می توانید تنها با استفاده از یک ریموت کنترل درب ساختمان خود را باز و بسته کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با نمایندگی درب برقی و همچنین نکات فروش درب اتوماتیک آشنا کنیم.

نمایندگی درب برقی

ایران کرکره به عنوان نمایندگی درب برقی در تهران آماده ارائه خدمات فروش درب اتوماتیک به شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد سفارش درب برقی و درب اتوماتیک را دارید میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و کلیه سفارشات خود را به کارشناسان ما ارجاع دهید.

تمامی سفارشات ثبت شده توسط کارشناسان ایران کرکره پیگیری می‌شود شما عزیزان میتوانید از طریق مراحلی که همکاران ما در ایران کرکره به شما توضیح می دهند اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نمایندگی درب برقی

لازم به ذکر است که تمام مراحل مربوط به ثبت پیش فاکتور تا مرحله اجرا و خدمات پس از فروش درب برقی از طریق سامانه پیامکی به اطلاع مشتریان عزیز برای اخذ نمایندگی درب برقی رسانده می شود.

شما می توانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته تا نزدیک ترین نمایندگی جهت خدمات رسانی را به شما معرفی کنند و یا در صورتی که قصد خرید درب اتوماتیک و یا اخذ نمایندگی درب برقی را دارید در این زمینه به شما مشاوره دهند.

اخذ نمایندگی درب اتوماتیک

ایران کرکره در جهت خدمات رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود در سراسر تهران نمایندگی فعال در زمینه فروش کرکره برقی می پذیرد و شما عزیزان میتوانید جهت اخذ نمایندگی درب اتوماتیک با کارشناسان ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

نمایندگی درب  برقی به فروشنده با انگیزه و پرتوان در سراسر تهران اعطا می‌شود.

طبق قراردادی که بین شرکت ما و شما به عنوان اخذ کننده نمایندگی درب برقی بسته می‌شود شما متعهد خواهید شد تا مقدار ثابتی را به صورت ماهیانه به فروش برسانید و ما نیز متعهد خواهیم شد که فروش محصولات خود را در منطقه شما منحصرا به شما واگذار کنیم. همچنین به شما این تعهد را می دهیم تا در حد ممکن قیمت ها را برای شما کاهش دهیم.

اخذ نمایندگی درب برقی

مواردی که عاملیت فروش درب اتوماتیک موظف به رعایت آن می باشند:

  • دارا بودن مکان مناسب با متراژ معین جهت فضای انباری و اداری
  • رعایت کلیه اصول مشتری مداری و تلاش در جهت رضایت مشتری
  • ارائه ضمانت نامه معتبر ملکی و یا بانکی
  • رعایت سیاست‌های بازاریابی بر اساس قوانین استاندارد ایران کرکره
  • خرید مقدار مشخصی به صورت ماهیانه بسته به مقدار مصرف مردم آن منطقه
  • دارای تیم بازاریابی از یک نفر به بالا
  • دارای تیم فروش یک نفر به بالا
  • دارای محل تجاری جهت فروش محصولات
  • محاسبه تعرفه طبق قیمت سراسری

تعهدات ایران کرکره نسبت به شما:

معرفی تمام مشتریانی که در محدوده نمایندگی شما هستند به آدرس شما (به عبارت دیگر شما نیازی به تبلیغات نداشته و ما این تبلیغات را به صورت سراسری انجام می‌دهیم و مشتریان را به محدوده نمایندگی شما می‌فرستیم)

فروش مستقیم محصولات به مشتریانی که در محدوده نمایندگی شما هستند از طریق شرکت ما انجام نخواهد شد و کلیه مشتریان در محدوده نمایندگی درب برقی شما به شما ارجاع داده می شود.

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به عوامل زیادی بستگی دارد که در قسمت زیر تعدادی از این عوامل را برای شما توضیح خواهیم داد:

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک شیشه ای مدل های مختلفی دارد بسته به نوع انتخاب شما برای مدل درب اتوماتیک شیشه ای این قیمت می تواند متفاوت باشد.
  • برند درب اتوماتیک شیشه ای نیز از دیگر عواملی است که باعث تغییر قیمت درب اتوماتیک میشود.
  • ابعاد، متراژ شیشه مورد استفاده و منحنی بودن درب اتوماتیک می‌تواند در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موثر باشد.
  • طرح های مختلفی می تواند بر روی درب اتوماتیک شیشه ای اجرا شود مانند لوگوی تجاری شما که این امر می‌تواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را بیشتر کند.
  • تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک شیشه ای باعث افزایش قیمت آن می شود.
  • رنگ های متنوعی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به کار رفته و همچنین رنگ های متنوع شیشه سکوریت می تواند بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت و انواع درب های اتوماتیک شیشه ای میتوانید به صفحه درب اتوماتیک شیشه ای مراجعه کنید.

همکاران ما در ایران کرکره به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فروش انواع کرکره برقی در سراسر ایران هستند.

قیمت درب برقی

در تعیین قیمت درب برقی عوامل مختلفی دخیل هستند که مهمترین آن عوامل ابعاد مکانی است که قصد دارید برای آن درب برقی تهیه کنید.

نوع موتور به کار رفته در درب برقی میتوانند در تعیین قیمت درب برقی بسیار موثر باشد.

اگر قصد دارید برای مکانی که رفت و آمد در آن زیاد است درب برقی نصب کنید باید در هنگام خرید درب برقی را تهیه کنید که موتور قوی تری دارد . هرچه موتور درب برقی قوی تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ایران کرکره به عنوان نمایندگی درب برقی در تهران تماس گرفته و از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.

قیمت درب برقی

درب برقی

در درب برقی در مکان های مختلفی مانند پارکینگ استفاده می شود. نحوه عملکرد انواع درب برقی در مکان ها و غذاهای مختلف متفاوت می باشد. امروز انتخاب برقی درب اتوماتیک بسیار استفاده می شود و جایگاه ویژه در بین مردم پیدا کرده است.در واقع درب برقی انواع مختلفی دارد که در قسمت زیر درباره انواع درب برقی برای شما توضیحاتی آماده کرده ایم.

انواع درب برقی

درب برقی به صورت خودکار باز و بسته می شود و انواع مختلفی دارد. انواع درب برقی را می‌توان در مدارس،دانشگاه ها،هتل‌ها و انواع ساختمان بیمارستان ها مشاهده کرد.

انواع درب پرده به روش های مختلفی باز میشوند.تعدادی از آنها دارایسنسورهایی می باشند که در صورتی که افراد به درب نزدیک شوند باز شده و تعدادی از آنها دارای دکمه ای هستند که در صورتی که آن دکمه را فشار دهیم درب برقی باز میشود.

تعداد دیگری از انواع درب برقی به وسیله یک کنترل از راه دور باز و بسته می شود. معمولاً در این نوع از درب ها برای یک مدت زمان مشخص که توسط نصاب تعیین می شود، بعد از عبور فرد از درب، بسته می شود. جهت اطلاع بیشتر می توانید با همکاران ما در ایران کرکره به عنوان نمایندگی درب برقی تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

کاربرد درب برقی

امروز از درب برقی در مشاغل مختلفی استفاده می شود استفاده از درب برقی در بین مردم بسیار محبوب شده است.

از کاربردهای در برنامه می توان به استفاده از آن در موسسات دولتی، حمل و نقل عمومی، بیمارستان ها و خانه ها اشاره کرد. دلیل استفاده از درب برقی امنیت بالای آن می باشد که با استفاده از یک سیستم کنترل از راه دور قابل پیگیری است.

از ویژگی های درب برقی می توان به مجهز بودن آنها به سیستم ضد انسداد نام برد‌این سیستم باعث می شود که در صورتی که افراد و یا اشیایی در میان درب قرار داشته باشند مانع از بسته شدن درب قبل از برخورد به این موانع شود.

از کاربردهای دیگر در برنامه می توان به استفاده از درب برقی در مراقبت‌های بهداشتی اشاره کرد که معمولاً دلیل استفاده از درب برقی در آزمایشگاه های دارویی یا رادیولوژی برای تضمین تمیزی حمام و بهداشت اتاق و سالن می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما