قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
چگونه با قيمت مناسب، كركره برقى با كيفيت بالا نصب كنيم؟

چگونه با قيمت مناسب، كركره برقى با كيفيت نصب كنيم؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه با قيمت مناسب، كركره برقى با كيفيت بالا نصب كنيد؟ در این مقاله از سری مقالات آموزشی راه اندازی و نصب کرکره برقی به این موضوع خواهی پرداخت که چطور با کمترین قیمت بهترین کرکره برقی را نصب کنیم.

چگونه با قيمت مناسب، كركره برقى با كيفيت بالا نصب كنيم؟

در درجه اول بايد مشخص بشود كه كركره برقى براى چه دربى، در چه ابعادى، در كدام شهر و چه تعداد عبور و مرور در روز نصب خواهد شد؟

هرچند در اداه به این موضوع خواهیم پرداخت اما برای راحتی کار و دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید از مشاوره رایگان شرکت ایران کرکره استفاده کنید.

همانطور که گفته شد در ادامه ى مقاله حاضر  به پاسخ سوالات فوق ميپردازيم تا بدانيد كه چطور با در نظر گرفتن موارد فوق ميتوانيد مناسب ترين كركره برقى با کیفیت را براى درب مورد نظر نصب كنيد.

شما قبل از هرچيزى بايد بدانید كه كركره برقى را براى کجا می خواهید؟

 برای فروشگاه، نمايشگاه، پاركينگ، پنجره، استخر، طلافروشى يا تراس ؟

اطلاع از این مهم به نصاب کرکره برقی کمک می کند تا قيمت تيغه و موتور مناسب همان مكان را به شما ارائه کند.

حتما برايتان سوال پيش مى آيد كه خب چه فرقى ميكنند اين ها!

برای اینکه فرق مابین تیغه ها را خوب تر متوجه شوید چند مورد را برايتان بازگو ميكنيم تا بتوانيد مناسب ترين كركره برقى را با قيمت عالى براى درب خود نصب كنيد.

چه تیغه ای برای پنجره، تراس و پارکینگ مناسب است ؟

ما براى نصب کرکره برقی پنجره، تراس و پاركينگ هايى که در آنها مجموعه ای مسکونی موجود است، صد در صد تيغه ى كركره برقى فومدار ايران كركره ويژه ى پنجره و پاركينگ را پيشنهاد می کنیم. زيرا اين تيغه در هنگام بالا و پايين رفتن كركره هيچ صدايى توليد نکرده و مزاحمتى براى ساكنين ايجاد نميكند. ويژگى ديگرى كه كركره برقى فومدار ايران كركره دارد اين است كه بدليل دارا بودن فوم در داخل تيغه، عايق گرما و سرما و سرصدا مي باشد. پس به ياد داشته باشيد مناسب ترين تيغه براى پنجره يا پاركينگ تيغه ى فوم دار است. باید یادآور شویم که این تیغه بدليل وزن و استحكامى كه دارد ايمنى را براى منزل و پاركينگ شما به ارمغان مياورد. براس مشاهده انوع دیگر تیغه به صفحه تیغه های کرکره برقی مراجعه کنید. برای مشاهده نمونه پروژه تیغه پارکینگی، پروژه نصب کرکره برقی پارکینگی در ستارخان را بررسی کنید.  و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیغه فوم دار بی صدا حتما پروژه نصب کرکره برقی پارکینگی در خیابان سازمان برنامه را مشاهده فرمایید.

خب حالا بايد ببينيم چه موتورى براى كركره اتوماتيك پنجره و پاركينگ مناسب تر است؟

کدام موتور برای کرکره برقی شما مناسب است ؟

معمولا كركره اتوماتيك براى پنجره يا تراس بيشتر جنبه ى امنيتى دارد و شايد در طول روز يكى دو بار يا نهايتا ده بار بالا و پايين شود. بنابراین نيازى به موتور گيربكسى يا همان موتور سايد نداريم زيرا موتور هاى سايد براى كركره هاى اتوماتيكى كه عبور و مرور بالايى دارند طراحى شده اند. از آن گذشته اكثرا مساحت كركره پنجره يا تراس زير ده متر ميباشد يعنى وزن بالايى ندارند و با اين شرايط هم نيازى به موتور سايد نداريم. برای مشاهده نمونه پروژه با موتور ساید، پروژه نصب کرکره برقی صنعتی در شهرک شمس آباد را مشاهده کنید.

بنابراین نتيجه ميگيريم كه براى كركره اتوماتيك پنجره يا تراس ميتوانيم از موتور توبولار استفاده كنيم، و انتخاب قدرت دقيق موتور بستگى به مساحت و وزن كركره دارد. در ضمن موتور توبولار در داخل شفت قرار ميگيرد و از لحاظ ظاهر هم نسبت به موتور سايد براى پنجره و تراس مناسب تر ميباشد.

انتخاب موتور براى كركره اتوماتيك پاركينگ !؟

معمولا ارتفاع پاركينگ ها ٢/٣٠ ميباشد و عرض آنها ٢/٣٠ الى ٤ متر و يا گاهى به ٥ متر هم ميرسد. پس نهايتا مساحت كركره اتوماتيك پاركينگ ١٣ متر ميباشد. از نظر مساحت و وزن، نيازى به موتور كركره برقى سايد نيست اما موردى كه در پاركينگ ها عامل اصلى انتخاب موتور ميباشد، تعداد عبور و مرور يا رفت آمد ماشين ها است.

اگر اينگونه در نظر بگيريم كه هر ماشين روزانه فقط ٣ بار رفت و آمد داشته باشد يعنى ٦ بار موتور كركره اتوماتيك بايد كركره را بالا و پايين كند. با این باید بدانید که موتورهاى توبولار سيستم روغنى دارند و طبيعتا نبايد خيلى پشت سر هم كار كنند زيرا روغن داخل موتور داغ خواهد شد و براى كار كردن بايد كمى صبر كنيم تا خنك بشود. پس اگر پاركينگى داراى اتومبيل هاى زياد ميباشد مثلا اگر بالاى چهار اتومبيل داريم، عاقلانه است كه از موتور سايد براى كركره اتوماتيك پاركينگمان بهره ببريم. درست است كه كمى هزينه های شما بالا ميرود، اما خيالتان راحت خواهد بود. زيرا به تعداد نامحدود ميتوانيم در روز كركره را بالا و پايين كنيم و هيچ نگرانى نداشته باشيم.

پس در اين مقاله كه به کمک یکی از مشاورين ايران كركره تهیه شد، نتيجه ميگيريم در بيشتر موارد براى پنجره و تراس و پاركينگ از تيغه كركره برقى فوم دار ويژه استفاده كنيم. همچنین در انتخاب موتور براى پاركينگ هايى كه بالاى چهار اتومبيل دارند از موتور سايد و پاركينگ هايى كه زير چهار اتومبيل ظرفيت دارند و اكثر پنجره ها و تراس ها از موتور توبولار استفاده كنيم تا بهترين بهره را با مناسب ترين قيمت از كركره برقى مورد نظر ببريم.

در مقاله هاى بعدى گفته خواهد شد كه براى كركره برقى فروشگاهى و نمايشگاه وطلافروشى ها و استخرها يا درب هاى بزرگ مثل كركره برقى سوله ها از چه تيغه يا موتورى با چه قدرتى و چه برندى استفاده كنيم.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت کرکره برقی همین امروز با ما تماس بگیرید. 09128899015 – 02155449064

ما بهترین خدمات ساخت و نصب کرکره برقی در تهران و کرج را به شما ارائه خواهیم کرد. برای مشاهده مراحل کامل نصب مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مشاهده نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما