قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
علت صداى كركره برقى

علت صداى كركره برقى

در این مقاله از سری مقالات آموزشی راه اندازی و نصب کرکره برقی به بررسی علت صداى كركره برقى و راه حل بر طرف کردن آن خواهیم پرداخت. در صورتی که مقاله حاضر برای شما مفید واقع شد حتما نظرات خود را برای ما کامنت کنید. برای کسب اطلاعات مفید تر می توانید مقاله مشکلات رایج کرکره برقی را نیز مطالعه نمایید.

علت صدای کرکره برقی

تقريبا بعد از گذشت بيش از يك دهه از عمر كركره برقى در ايران يكى از مشكلاتى كه در مورد كركره برقى درگير آن هستيم صدايى است كه هنگام بالا و پايين رفتن كركره برقى ايجاد ميشود.

از دلایل اصلی و علت صدا کرکره برقی ميتوان به 3 مورد: موتور كركره، تيغه ى كركره و يا نصب غير حرفه اى كركره برقى اشاره کرد. كه در ادامه بصورت مفصل به اين موضوع ميپردازيم.

همانطور كه گفتيم يكى از عامل هاى ايجاد صدا در سيستم كركره برقى كاركردن موتور كركره برقى ميباشد، موتورهاى كركره برقى عمدتا در دو نوع هستن، يكى موتور توبولار و ديگرى موتور سايد يا گيربكسى.

گاهى اوقات شاهد صداى عجيبى از موتور هاى توبولار هستيم، اما چرا؟ 

موتورهای توبولار بی کیفیت

در بعضى موارد موتورهايى كه توسط تاجرها وارد ايران می شوند بسيار نامرغوب و بی كيفيت هستند و بدليل ارزان بودن توسط همكاران گرامى مورد استفاده قرار ميگيرند كه بعد از نصب هم، كارى نميشود كرد مگر اينكه موتور تعويض بشود.

در اين مواقع يا مشترى بايد از مدير فروش درخواست موتور باكيفيت داشته باشد، يا مدير فروش با مشاوره اى كه می دهد بتواند مشترى را متقاعد كند كه با اندكى هزينه ى بيشتر ميتواند موتور بهترى براى كركره برقى خود تهيه نماید.

موتور توبلار نامتناسب

اما گاهى هم متوجه ميشويم كه موتور توبولار متناسب با كركره نمی باشد. يعنى يا وزن تيغه بيشتر از حد توان موتور است يا تردد از كركره برقى بيش از حد توان موتور توبولار كركره برقى ميباشد. مشتريان عزيز بايد توجه داشته باشند كه بخاطره صرفه جويى در هزينه نبايد موتورى را كه قدرت كمترى دارد و ارزان تر است براى كركره اى كه به موتور قوى ترى احتياج دارد استفاده كنند.

تا اينجا فقط در مورد ايجاد صداى موتور هاى توبولار صحبت كرديم.  در ادامه در مورد صداى موتورهاى سايد يا همان موتورهاى گيربكسى ميپردازيم.

علت صدای موتور ساید

موتور هاى سايد زنجيرى همانطور كه از اسمشان پيداست داراى گيربكس و زنجير انتقال قدرت هستند. صدايى كه گاهى از اين نوع موتورها به گوشمان ميخورد يا به كيفيت موتور ربط دارد و يا به نحوه ى نصب غير حرفه اى. این دو مشکل با انتخاب صحيح برند موتور و انتخاب یک شرکت معتبر برای نصب کرکره برقی حل می شود.

خوب است بدانید که علت استفاده از موتورهای ساید زمانی است که كه كركره ابعادی بزرگ يا وزن زيادى داشته باشد و يا تردد زيادى را تحمل کند.

خب بخاطر وزن زياد كركره و فشارى كه بر روى موتور سايد وارد ميشود، موتور سايد دو پيچ تنظيم زنجير دارد كه بايد بر اساس وزن و قدرت موتور تنظيم بشوند.
در اين مرحله به يك نصاب حرفه اى و با تجربه نياز داريم كه با حساب تمام اين شرايط از قبيل عرض و ارتفاع كركره و وزن كركره و برند موتور، بتواند پيچ ها را در حد مناسب تنظيم كند و زنجير موتور را نه بيش از حد سفت كند كه موتور تحت فشار قرار بگيرد و صدا بدهد و نه بيش از حد شل كند كه موتور بهره ى كافى را ندهد.

علت صدای تیغه کرکره برقی

دومين علت صداى كركره برقى كه اكثرا درگيرش ميشويم تيغه ى كركره برقى ميباشد. در ادامه ى اين مطلب بصورت مفصل با تعدادى عكس به اين موضوع خواهيم پرداخت.

تيغه هاى كركره برقى با جنس هاى مختلف و طرح ها و قالب هاى بسيار مختلف ساخته ميشوند. منظورمان از جنس هاى مختلف: آلومينيوم، فولاد، منيزيوم، گالوانيزه، پلى كربنات، استيل، پلاستيك و يا تركيبى از اين مواد ميباشد. منظورمان از طرح هاى مختلف تيغه هاى چهار سانتى مترى و شش و هشت و ده و دوازده سانتى مترى و يا غضروف دار و يا به شكل تخت و قوس دار و مستطيل و S شكل هستند.

فراموش نکنید که تمام تيغه هاى كركره برقى با جنس ها و طرح هاى مختلف، با قالب هاى مختلف، يعنى با ضخامت هاى ضعيف و متوسط و قوى و در وزن هاى سبك و متوسط و سنگين توليد و مونتاژ ميشوند.

خب براى شخصى كه هيچ آشنايى با صنعت كركره برقى ندارد كمى سخت و گمراه كننده است كه از بين اين همه تنوع محصولات دقيقا چه تيغه اى را براى كركره برقى خود مورد استفاده قرار دهد. به شما پيشنهاد ميدهيم علاوه بر مطالعه ى تمام مطالب سايت حتما با مشاورين ما تماس بگيريد و مشورت كنيد. 09125190629 – 02155449064

در ادامه ى موضوع به مهمترین علت صدای کرکره برقی یعنی انتخاب شرکت مناسب برای راه اندازی و نصب کرکره برقی می پردازیم.

انتخاب شرکت نصب و راه اندازی کرکره برقی مهترین علت صدای کرکره برقی

باید بدانید که انتخاب کرکره برقی مناسب از جمله مهمترین تصمیمات در حوزه کسب و کار می باشد. شاید مهمترین دلیل آن باشد که امنیت کرکره اتوماتیک تضمین شده باشد و بتوان به آن اتکا کرد. البته باید همیشه این نکته را یاد آور شد که رعایت نکات امنیتی و اضافه کردن آبشن های امنیتی کرکره اتوماتیک مانند قفل کرکره برقی و یا دزدگیر آن می تواند این موارد را نیز بهبود ببخشد.

شرکت ایران کرکره بهترین شرکت راه اندازی و نصب کرکره برقی در تهران و کرج است. ما با همکاری متخصص ترین نصابان کرکره برقی و استفاده از قطعات باکیفیت کرکره برقی تمام مراحل راه اندازی و نصب کرکره برقی را در بهترین شرایط انجام می دهیم. کمترین قیمت کرکره برقی را از ما بخواهید. برای آشنایی مختصر با کار ما، و اجزا کرکره برقی  مقالات زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

آموزش تصویری نصب کرکره برقی

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی

چگونه با قیمت مناسب، کرکره برقی باکیفیت نصب کنیم ؟

معرفی کرکره هوشمند برقی

1 دیدگاه

  1. Zahrq گفت:

    خیلی ممنون بابت کمکتون بابت تعمیر کرکره برقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما